20.500.12556/RUNG-2235
Učinki prožnih metod in pristopov v interdisciplinarnih delavnicah mednarodnega študijskega programa Medijske umetnosti in prakse
Četudi sistem zagotavljanja kakovosti glede na trenutno veljavna merila in standarde še dopušča rigidnejše oziroma (vase) zaprte izobraževalne koncepte, nas bo v prispevku posebej zanimalo, kako se kakovostno pedagoško delo lahko razvija v okviru (in paradoksu) mednarodne mobilnosti ter projektno-razvojne naravnanosti študijskega programa, oziroma šole. Osredotočili se bomo na konkretno empirijo in izsledke, ki izhajajo iz raziskav in razvoja naprednih izobraževalnih pristopov v dveh evropskih projektih, IDEATE.me in ADRIART.net. Oba sta v študijskem programu Medijske umetnosti in prakse (MAP) vzpostavila neko specifično kakovost, ki pa nima (in ne more imeti) zgolj pozitivnih učinkov na vse deležnike. Primerjalna diskusija izbranih mešanih izvedb interdisciplinarnih delavnic v mednarodnem podiplomskem programu MAP, navezanim na različne razvojne projekte in mobilnostne mehanizme, pokaže pet ključnih pozitivnih dejavnikov: odprtost za skupinsko delo in sodelovalnost; interdisciplinarna komunikacija in moderiranje; večkulturna komunikacija in moderiranje; celovit in odprt učni načrt ter prožna izvedba predmeta; ustrezna povratna informacija (ocena) vsem deležnikom.
kakovost
prožen
metoda
mobilnost
akademski
IDEATE
ADRIART
true
true
true
Slovenski jezik
Ni določen
Delo ni kategorizirano
2016-04-08 11:01:35
2016-04-08 13:57:55
2023-06-09 03:16:12
0000-00-00 00:00:00
2016
0
0
str 27
2016
0000-00-00
NiDoloceno
Objavljeno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
4217339
URN:SI:UNG:REP:ZWIVCPTT
http://www.cmepius.si/wp-content/uploads/2015/12/POVZETKI-PRISPEVKOV-program-Final1.pdf
1
https://repozitorij.ung.si/Dokument.php?lang=slv&id=3848
Univerza v Novi Gorici
0
0
0