20.500.12556/RUNG-2608
Sto dvajset let slovenske didaktike književnosti (1867-1987)
Pregledni znanstveni članek obravnava razvoj slovenske didaktike književnosti od Janežičevih Cvetnikov do zaključka njene predakademske faze v času usmerjenega izobraževanja. Pri tem opazuje spremembe v didaktični zasnovi beril in v opredelitvah ciljev, vsebin in metod, kakor so jih izražali posamezni strokovni članki ali redke monografije. Pomembnejši mejniki so začetek dvajsetega stoletja v okviru avstro-ogrske monarhije, trideseta leta v času Kraljevine Jugoslavije in sedemdeseta leta v obdobju SFRJ.
didaktika književnosti
berila za pouk književnosti
šolska interpretacija
true
true
false
Slovenski jezik
Ni določen
Delo ni kategorizirano
2016-09-22 15:24:27
2016-09-23 13:34:42
2023-06-09 03:17:51
0000-00-00 00:00:00
2014
0
0
15-25
4
59
2014
0000-00-00
Zaloznikova
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
56311394
URN:SI:UNG:REP:VYJTECUR
Sto_dvajset_let_slovenske_didaktike_knjizevnosti_(Jezik_in_slovstvo).pdf
Sto_dvajset_let_slovenske_didaktike_knjizevnosti_(Jezik_in_slovstvo).pdf
1
913B9EBEB36495E7FDA6BD9FCD4BA2E6
58de49a4e1bffc3345a61a3afb59825773306bf1469d572a39264fd3f955f0e5
1988b27b-05ce-11ee-9c48-5ef991fed68f
https://repozitorij.ung.si/Dokument.php?lang=slv&id=4514
http://www.jezikinslovstvo.com/pdf.php?part=2014%7C4%7C15%E2%80%9325
1
https://repozitorij.ung.si/Dokument.php?lang=slv&id=4513
Univerza v Novi Gorici
0
0
0