Odnosi med zaposlenimi na delovnem mestu in zadovoljstvo strank v storitvenem podjetjuDumančić, Tomica (Mentor)
Curk, Benjamin (Avtor)
Organizacijska klimazadovoljstvo zaposlenihmerjenje klimezadovoljstvo strankCilj diplomskega dela je bil, da z rezultati raziskav in pravilnimi metodami dosežemo boljše odnose med zaposlenimi in posledično večje zadovoljstvo strank. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti kakšna je organizacijska klima v organizaciji in kako to vpliva na stranke, ki organizacijo obiskujejo z namenom, da jim le ta opravi želene storitve. Med zaposlenimi in strankami smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je služil za raziskavo organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. Z rezultati raziskave in ustreznimi spoznanji smo pripravili konkretne predloge vodstvu podjetja za izboljšanje organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. V raziskavi so sodelovali vsi zaposleni podjetja Maxisport d.o.o. in naključne stranke v podjetju20182018-09-04 06:17:18Diplomsko delo/naloga4052COBISS_ID: 5298683NUK URN: URN:SI:UNG:REP:96FWAFCHsl