Statistical analysis of European digital strategies in times of crisis
Priprava in komunikacija sta v času krize bistvenega pomena. Za izbiro prav te teme so me motivirali nedavni dogodki v svetu, ki jih je povzročil virus COVID 19, ki je prizadel vsako sfero, od gospodarstva do odnosov med ljudmi. Verjeli ali ne, težki časi so lahko priložnost, da se blagovne znamke ločijo od svoje konkurence. Pomembno pa je, da trženje uporabljajo kot orodje za ustvarjanje empatije, saj je to načelo vzajemnosti. Le tako lahko pridobijo njihovo zaupanje, ohranjajo njihovo zvestobo blagovni znamki in so povezani z njo. V diplomski nalogi je opisan pomen dobre in pravilno načrtovane digitalne strategije, ki bi jo morala imeti vsa podjetja, če bi se ponovno zgodila kriza.
2020
2020-10-20 07:58:39
1033
Crisis, communication, COVID 19, strategy.
Kriza, komunikacija, COVID 19, strategija.
m5
Armand
Faganel
991
Šaza
Babić
70
COBISS_ID
3
38005507
NUK URN
18
URN:SI:UNG:REP:RHZQBVSW
Saza_Babic.pdf
594229
Predstavitvena datoteka
2020-10-20 08:21:45