Delo jezikovnega asistenta za slovenščino v okviru manjšinskega srednješolskega izobraževanja na Tržaškem
V šolskem letu 2018/2019 je bilo prvič razpisano mesto jezikovnega asistenta za slovenščino na višjih srednjih šolah s slovenskim učnim jezikom v Trstu. Članek izhaja iz izkušenj avtorice, jezikovne asistentke za slovenščino v šolskih letih 2018/2019 in 2019/2020. V prvem delu utemeljuje vlogo jezikovnega asistenta za slovenščino v okviru manjšinskega srednješolskega izobraževanja na Tržaškem, nato pa na podlagi orisa sociolingvistične situacije ponuja nastavke didaktičnih pristopov in možnosti za razvijanje sporazumevalne zmožnosti v slovenskem knjižnem jeziku na višjih srednjih šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem.
In the 2018/2019 school year, a language assistant position for Slovene was announced for the first time at secondary schools with Slovene language in Trieste. The article is based on the experience of a language assistant in the 2018/2019 and 2019/2020 school years. In the first part, the article substantiates the role of a language assistant for Slovene within the minority secondary education in Trieste. It then describes, based on an outline of the sociolinguistic situation, the didactic approaches and opportunities for developing communication skills in Slovene among Trieste school students.
2020
2021-03-16 05:50:15
1060
slovenščina, pouk slovenščine, manjšinsko šolstvo, slovenska šola v Italiji, učni jezik, jezikovni asistent, sporazumevalna zmožnost
Slovene language, Slovene language lessons, minority education, Slovene school in Italy, language of instruction, language assistant, communication skill
r6
Katarina
Gomboc Čeh
70
COBISS_ID
3
37831939
OceCobissID
13
33858563
DOI
15
10.4312/Obdobja.39.245-252
NUK URN
18
URN:SI:UNG:REP:XJBV0TFV
08-Gomboc-Ceh.pdf
283763
Predstavitvena datoteka
2021-03-16 05:51:56
0
Izvorni URL
2021-03-16 05:50:17