Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRIPRAVA IN SENZORIČNA OCENA AROMATIZIRANEGA VINJAKA
Tina Žorž, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali vpliv dodane naravne arome karamela na senzorične lastnosti vinjaka. V staran vinjak smo dodali 3 različne koncentracije naravne arome karamela, ki smo jo dobili na trgu v prosti prodaji. Aroma je namenjena tako živilskim kot tudi farmacevtskim izdelkom in vsebuje naravne komponente arome karamela. Senzorično oceno smo izvedli s pomočjo uradnega panela Kmetijsko gozdarskega zavoda Nova Gorica in ocenjevalnega lista, ki smo ga povzeli iz literature. V okviru senzorične ocene je ocenjevalna komisija pripravljene vzorce ocenjevala z opisno analizo in kvalifikacijsko analizo. Med potrošniki pa smo izvedli tudi test všečnosti. Rezultati diplomske naloge nakazujejo, da dodatek izbrane naravne arome karamela vinjaku v najnižji koncentraciji (5 ml/l), ki smo ga uporabili v diplomski nalogi, najbolje pripomore k boljši aromatiki in zaokroženemu okusu. Opazili smo, da dodatek arome v vinjak navkljub odsotnosti sladkorja pripomore k večji zaznavi sladkosti v okusu in k zakrivanju zaznavanja alkohola, kar je najverjetneje botrovalo preferenčnim razlikam med moškim in ženskim okusom do izbranih alkoholnih pijač. Ženske in mlajše generacije so se na splošno odločale za bolj aromatizirane vzorce, moške pa sta bolj prepričala osnovni vzorec in vzorec z majhnim dodatkom karamele.
Keywords: vinjak, aroma karamele, senzorična ocena, analiza potrošnikov
Published in RUNG: 30.07.2018; Views: 6722; Downloads: 253
.pdf Full text (1,97 MB)

2.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke : diplomska naloga
Peter Škrlj, 2006, undergraduate thesis

Keywords: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Published in RUNG: 19.02.2015; Views: 5132; Downloads: 439
.pdf Full text (1,28 MB)
This document has many files! More...

Search done in 0.01 sec.
Back to top