Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
3D animacija in produkcija animiranega filma Zadnje kosilo
Miha Šubic, 2011, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Keywords: diplomske naloge, animirani filmi, računalniška animacija, 3D animacija, produkcija, Slovenija
Published: 15.10.2013; Views: 3123; Downloads: 683
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

2.
2D animacija in produkcija animiranega filma Dihaj z mano
Miha Sitar, 2013, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Keywords: diplomske naloge, animacija, računalniška animacija, zgodovina animacije, slovenski animirani film
Published: 15.10.2013; Views: 3081; Downloads: 339
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

3.
Spletna zgodba
Marko Por, 2015, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, animacija, strip, internet, svetovni splet, gif, uporabniški vmesnik,...
Keywords: diplomske naloge, animacija, strip, internet, svetovni splet, gif, uporabniški vmesnik, uporabniška izkušnja
Published: 20.02.2015; Views: 2912; Downloads: 195
.pdf Fulltext (4,40 MB)
This document has many files! More...

4.
Vloga ilustrativnih pripovednih sredstev v animaciji
Nika Lemut, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V svojem diplomskem delu ugotavljam, da animirano gibanje ni edina stvar, ki daje animaciji življenje. Gre za interakcijo raznolikih in za zgodbo specifičnih likov in svetov z ilustrativnimi pripovednimi sredstvi, ki jih skrbno načrtujemo in pretvorimo iz besed v sliko s pomočjo konceptne risbe, izbire pravih trenutkov ter vzornih sličic in zgodborisov. Vsako pripovedno sredstvo nosi svojo lastno vlogo; barve in barvne harmonije tako na primer vzbujajo določene občutke, kompozicijski elementi vodijo gledalčevo oko, svetloba pa ustvarja različne atmosfere in oblikuje sceno. Vse to dodaja svoj delež k pripovedi. Da svoje delo izpopolnimo in animirano zgodbo podamo takšno, kot si jo predstavljamo, je poznavanje tovrstnih pripovednih sredstev neprecenljivo.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ... animacija, vizualna pripoved, liki, svetovi, risba, barve, kompozicija,...
Keywords: animacija, vizualna pripoved, liki, svetovi, risba, barve, kompozicija, kadriranje, svetloba
Published: 01.02.2017; Views: 1835; Downloads: 139
.pdf Fulltext (2,27 MB)

5.
Interaktivno pripovedništvo v videoigrah
Ivan Umer, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Videoigre so že več kot pet desetletij del zabavniške industrije, vendar je njihov razvoj neenakomeren. Pripovedništvo je bilo v videoigrah do nedavnega postavljeno na stranski tir, saj je bil njihov prvotni namen kratkočasje. V svojem diplomskem delu opisujem značilnosti pripovedništva v videoigrah s primerjavo klasičnih pripovedniških oblik ter oblik, ki se pojavljajo samo v interaktivnih medijih. Podrobneje opisujem tri oblike pripovedništva v videoigrah, in sicer nastajajočo pripoved, pripoved skozi okolje in pripoved skozi akcije igralca. Ključna lastnost prvih dveh načinov pripovedi je igralčevo samostojno odkrivanje zgodbe kar pozitivno vpliva na občutek vpletenosti v svet videoigre. Pripovedništvo skozi akcije igralca pa igralčevo vključenost v zgodbo postavi še na višjo raven, saj lahko skrbno zasnovani igralni sistemi igralčeve akcije tesno povežejo z razpletom zgodbe. Interaktivna narava videoiger nudi edinstvene načine pripovedništva, vendar hkrati povzroča nove težave. Ludonarativna in sistemska razhajanja lahko vplivajo na igralčevo razumevanje zgodbe in snovalčevega sporočila. Praktični del diplome predstavlja zasnova videoigre, ki vključuje že naštete tehnike pripovedništva. Kratka dogodivščina psička Leopolda popelje igralca skozi svet z absurdno zgodovino, ki jo igralec spoznava sproti, prek same igre in z opazovanjem okolice.
Found in: ključnih besedah
Keywords: videoigra, snovanje videoigre, pripoved, snovanje naracije, animacija
Published: 14.11.2017; Views: 1173; Downloads: 84
.pdf Fulltext (1,80 MB)

6.
Hibridni animirani film
Žiga Stupica, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je raziskati in obrazložiti pojem hibridne animacije. Na začetku se na kratko razloži definicija same mešanice oz. hibridne animacije, na kratko povzame vsaka zvrst animacije in njeno delovanje. Obrazložena je tudi sama animacija na splošno in kako jo človek dojema skozi vztrajnosti vida. V delu je predstavljena zgodovina hibridne animacije, kje se je prvič pojavila in kateri so ključni dogodki za njen razvoj. Dodane so razlage o ključnih režiserjih, animatorjih in izumiteljih ter kakšna je bila njihova vloga pri razširitvi animacije. Navedene so tehnološke inovacije računalnikov, ki so omogočili razvoj digitalne animacije. Natančneje so razporejene zvrsti kombinacije hibridne animacije ter prednosti in slabosti in tudi postopki dela za izvedbo posameznih animacij. Pri procesu so navedeni tudi primeri iz animacijske industrije ter kakšne so njihove rešitve pri problematiki animiranja dveh ali več medijev. Ob izpisku zahtevnosti hibridne animacije so dodani še obrazložitev zahtevnosti in nasveti, kako se jim izogniti. Sledi seznam razlogov, zakaj bi se nekdo lotil hibridne animacije; iz perspektive vsake zvrsti animacije. Sledi vodnik izdelave hibridne animacije iz odprtokodnega programa Blender. Vsebuje oporne točke in specifične korake s slikami za lažjo vizualizacijo, dodane so tudi razlage za boljše razumevanje. Postopek hibridne animacije je dokumentiran od začetnega ekrana programa Blender, postavitve virtualnih luči in virtualne kamere do zaključka s kompozicijo slike. Za lažje in hitrejše delo je celoten proces animacije v programu Blender obrisan s puščicami in najpogosteje uporabljenimi bližnjicami za ukaze. Prikazuje sposobnost te simulacije in moč risanih senčilnikov.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...in njeno delovanje. Obrazložena je tudi sama animacija na splošno in kako jo človek dojema...
Keywords: animacija, računalniška animacija, 2D medij, 3D medij, senčilnik, upodabljanje
Published: 03.07.2018; Views: 1105; Downloads: 87
.pdf Fulltext (4,00 MB)

7.
Proces ustvarjanja animiranih likov
Neva Kumelj, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo raziskuje, kaj naredi like privlačne za naslovnika, vizualno in karakterno. Začnem z nekaj primeri slavnih ameriških likov, ki so med ljudmi najbolj priljubljeni in pojasnim, zakaj so jih ljudje vzljubili. Sledijo zgodnje faze procesa ustvarjanja animiranih likov, kot so vzorne sličice in konceptna animacija. Glavni del diplomskega dela je likovna zasnova, ki se osredotoča na stil, barvo, obliko in študijo modela. V drugi polovici diplomskega dela raziskujem arhetipe, gibanje v animaciji in opišem proces ustvarjanja animiranih likov iz animiranega filma Jake & Jen. Ta primer upošteva vse faze oblikovanja, ki jih predstavi teoretični del diplomskega dela.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...likov, kot so vzorne sličice in konceptna animacija. Glavni del diplomskega dela je likovna zasnova,...
Keywords: animacija, liki, konceptna ilustracija, stili, likovna zasnova, likovne prvine, arhetipi
Published: 27.09.2018; Views: 669; Downloads: 72
.pdf Fulltext (1,61 MB)

8.
Kako financirati umetniški izdelek z uporabo socialnih omrežij
Anja Zadnik, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V svojem diplomskem delu raziskujem, kaj je potrebno za to, da bi umetnik z uporabo socialnih omrežij lahko financiral svoj umetniški izdelek. Ugotavljam, da so to znanje trženja, uporabe ideje in zgodbe, ki se prodaja, ter poznavanje omrežij, ki jih umetnik uporablja za učinkovito oglaševanje in prodajo. Koncept »revni umetnik« lahko v sodobnem času končno zavržemo, saj je v svetu toliko dosegljivega znanja, s katerim si lahko prav vsak umetnik pomaga, da s pomočjo svojih sledilcev ali patronov vsak zadani projekt na koncu tudi finančno podpre. V pisnem delu si ogledamo tudi zgodovino patronstva in kako se je razvilo vse do današnje točke, vrste socialnih omrežij, ki jih ima umetnik danes na voljo ter uspešne primere.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ... animacija, umetnost, patronstvo, financiranje, socialna omrežja, instagram, youtube,...
Keywords: animacija, umetnost, patronstvo, financiranje, socialna omrežja, instagram, youtube, kickstarter, patreon
Published: 25.11.2019; Views: 105; Downloads: 5
.pdf Fulltext (8,81 MB)

9.
2D animirani film skozi čas
Antonella D'Amico, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V prvem delu diplomske naloge podamo definicijo animiranega filma in na kratko opišemo, kako nastane animirani film. Omenimo tudi osnovne standarde animacije. Drugi del diplomske naloge je razdeljen na pet obdobij razvoja, na podlagi katerih opišemo zgodovino 2D animiranih filmov. V prvem obdobju predstavimo delovanje in nastanek naprav, ki jih na splošno imenujemo »optične igrače« in delujejo po principu persistence vida. Podrobneje opišemo »laterno magico«, »tavmatrop«, »fenakitoskop«, »zoetrop«, »slikofrc«, »praksinoskop« in »optično gledališče«. Pri vseh navedemo, kdo in kdaj jih je izumil ter opišemo njihovo delovanje. Drugo obdobje razvoja temelji na pionirjih animiranega filma. Podrobneje navedemo avtorje, kot so Emile Cohl, Winsor McCay, Pat Sulivan in Otto Messmer ter brata Fleischer. Obrazložimo njihova najbolj prepoznavna dela, ki so prispevala k napredku animiranega filma. V tretjem obdobju razvoja prikažemo razcvet animiranih filmov s pomočjo analize del treh pomembnejših ustvarjalcev, in sicer Walta Disneya, Texa Averyja in Osamuja Tezuke. V četrtem obdobju razvoja opišemo slog animacije pri animacijskih hišah UPA, Warner Bros ter Hana in Barbera na podlagi njihovih likov. Omenimo tudi dva samostojna umetnika eksperimentalne animacije Normana McLarena in Johna Whitneyja. V petem obdobju prikažemo tehniko 2D digitalne animacije ter prvi digitalni animirani seriji (The Simpsons in South Park) in prva digitalna animirana filma (The Rescuers Down Under in The Iron Giant). Tretji del diplomske naloge je v celoti namenjen analizi avtoričinega kratkega digitalnega 2D animiranega filma Bubbles s primeri dela v programih TVPaint in Adobe After Effects. Diplomska naloga je zastavljena kot študijsko besedilo za vse, ki jih zanima animirani film in želijo pridobiti podlago za širjenje svojega znanja na tem področju. Tako kot vse izrazne oblike sodobne kulture tudi animacijska kinematografija ostaja razdvojena med umetnostjo in industrijo, med umetniškim elementom ter ekonomskim vidikom komercialnega izkoriščevanja. Nobenega od teh dveh vidikov ni mogoče zanemariti, ker oba prispevata k opredelitvi, razširjanju in sprejemu umetniškega dela. Zaradi tega tudi namen diplomske naloge ni zgolj navajanja seznama imen in naslovov, ki ga narekuje le kronološka D’Amico, Antonella: 2D animirani film skozi čas. Dip.nal. Nova Gorica, AU/UNG, 2019 časovnica, temveč gre za besedilo, ki poskuša prikazati mrežo odnosov med posameznimi osebnostmi, filmi in zgodovinsko-kulturnim kontekstom.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ... animacija, animirani filmi, optične igrače, slog, animirane serije,...
Keywords: animacija, animirani filmi, optične igrače, slog, animirane serije, digitalna animacija
Published: 25.11.2019; Views: 103; Downloads: 3
.pdf Fulltext (3,28 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top