Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2D animacija in produkcija animiranega filma Dihaj z mano
Miha Sitar, 2013, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...naloge, animacija, računalniška animacija, zgodovina animacije, slovenski animirani film, ...
Keywords: diplomske naloge, animacija, računalniška animacija, zgodovina animacije, slovenski animirani film
Published: 15.10.2013; Views: 3719; Downloads: 402
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

2.
Umetniški slog animiranih likov zahoda in vzhoda
Miha Oven, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga se osredotoča na analizo sloga oblikovanja videza lika za animirani film v primerjavi med ameriško in japonsko animacijo. Slog oblikovanja videza animiranega lika opredeljujemo na podlagi različnih področij. Mednje uvrščamo navidezne značaje lika, raznolikost zgradb telesa, strukturo obraza, oblikovanje prepoznavnih značilnosti silhuet lika, metode in tehnike za dosego učinkov zgradb delov telesa (roke, noge …), ustvarjanje karakterističnih lastnosti same silhuete, predhodno pripravo s specifičnimi smernicami videza lika za animiranje (določitev velikosti lika, barvne lestvice, upoštevanje terminov emocij …) in ne nazadnje doseganje različnih učinkov gibanja. Cilj diplomske naloge je analizirati razlike in enakosti ameriške in japonske animacije (ameriški animirani film Osmosis Jones in japonska animirana serija Cells at Work!), ki si zasluženo delita vodilno mesto po vplivu v svetu animiranega medija. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so razloženi pojmi in strokovni termini s pomočjo tujih avtorjev in virov. Vsebina teoretičnega dela se smiselno nadaljuje v empiričnem delu z analizo področij, obrazloženih v teoretičnem delu. Torej, kot je v teoretičnem delu razložena silhueta v animaciji, je tudi v empiričnem delu analizirana silhueta v ameriški in japonski animaciji.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...na analizo sloga oblikovanja videza lika za animirani film v primerjavi med ameriško in japonsko...
Keywords: animiran film, RG, dizajner, stil, 3D, 2D, anime, manga, animirani lik, proporcija
Published: 25.11.2019; Views: 679; Downloads: 37
.pdf Fulltext (2,35 MB)

3.
Pogovor brez konca
Katarina Blažič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Za svojo diplomsko nalogo sem se odločila opisati proces nastajanja animiranega filma, narejenega na temo slepih in slabovidnih. Namen animiranega filma je približati svet slepih in slabovidnih ljudem, ki vidimo. V svetu, v katerem živimo, je velik del našega počutja odvisen od zunanjih dejavnikov (socialna omrežja, različne reklame ipd.). Pomembno je zavedanje, da ni vse, kar vidimo, zlato. Animirani film se ukvarja z različnimi vprašanji kot so: kako se slep človek spoprijema z različnimi tematikami, kako se sooča z vsakdanjimi opravili, razmerji z drugimi ljudmi in na splošno, kako se spoprijema s svetom in okolico in to bom tudi opisala podrobneje v diplomski nalogi. Animirani film sem želela približati slepim in slabovidnim s tem, da sem dala največji poudarek zvoku, zvočnim učinkom in spremljajočemu besedilu animiranega filma. Izbrala sem barve, ki so računalniško izračunane in prilagojene za barvno slepe ljudi. Z uporabo preprostih oblik v animaciji sem hotela doseči to, da slaboviden gledalec lažje sledi animaciji in da ga hkrati spomni na to, kako bi lahko slepa oseba narisala različne objekte. V diplomskem delu bom opisala torej celoten proces izdelave animiranega filma in uvod v temo slepih in slabovidni z opisom umetnikov in kratkem povzetku kako slepi rišejo in kaj si mislijo o tej temi. Povzela bom vse, kar je zgoraj navedeno in podrobno opisala nastanek animiranega filma.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...zavedanje, da ni vse, kar vidimo, zlato. Animirani film se ukvarja z različnimi vprašanji kot so:... ...nalogo sem se odločila opisati proces nastajanja animiranega filma, narejenega na temo slepih in slabovidnih. Namen...
Keywords: animirani film, slepi, slepota, slabovidni
Published: 27.05.2020; Views: 420; Downloads: 24
.pdf Fulltext (4,57 MB)

4.
Zasnova sekundarnega sveta za kratki animirani film
Jošt Šeško, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu raziskujem smernice za zasnovo in razvoj sekundarnega sveta za umetniška dela, natančnejše za medij kratkega animiranega filma, v katerem ustvarjam tudi sam. Sekundarni svet je umetno zasnovan zgodbovni svet, razvit v podporo naši zgodbi. Delo je razvito v podporo praktičnemu delu diplomske naloge, ki je kratki animirani film z naslovom Geomancy/Zemlječarstvo. V svojem kratkem filmu prikažem zgodbo, ki govori o mojem sekundarnem svetu. V ta namen sem dokaj podrobno zasnoval sekundarni svet, da zgodba v filmu izpade prepričljivejša. Vendar pa ta sekundarni svet tekom filma ostaja v ozadju in ni neposredno predstavljen. Zato sem želel teoretični del naloge uporabiti kot priložnost, da predstavim svoje razmišljanje in raziskavo v ozadju filma. V nalogi so tako predstavljena nova znanja, ki sem jih odkril tekom izdelave, moje razmišljanje pri vpeljavi tega znanja in situacije ter problemi, s katerimi sem se soočal. Prav tako pokažem, kako je pridobljeno znanje vplivalo na končni produkt praktičnega dela diplomskega projekta in kako bi se v prihodnje lotil česa drugače, da bi si bolj poenostavil potek dela. V delu izpostavim in predstavim tudi primere sekundarnih svetov drugih ustvarjalcev, za katere menim, da dobro prikažejo določeni element zasnove sekundarnega sveta. Nazadnje se dotaknem še načinov, ki so učinkoviti za dinamično predstavljanje sekundarnih svetov in na kaj moramo biti pri tem pozorni.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Primarni svet, sekundarni svet, doslednost, prepričljivost, zasnova, kratki animirani film
Published: 07.10.2020; Views: 146; Downloads: 13
.pdf Fulltext (2,06 MB)

5.
Obrazni izrazi v svetu animiranega filma
Anja Resman, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V tem diplomskem delu predstavljam podrobno analizo obraznih izrazov v animiranem filmu. Najprej se sprehodimo skozi osnovno znanje in razumevanje animacije, ter poglobje spoznamo tri večje tehnike izdelave animiranih filmov. Človeški obraz opišemo z različnimi proporci glave. Podrobno raziščemo tudi štirinajst glavnih mišic anatomije obraza, ter jih povežemo skupaj, da prikažemo šest osnovnih obraznih izrazov. Pri tem si pomagamo z znanjem iz medicine, ki predstavlja temelj osnovnega razumevanja. Podrobno analiziramo posamezne dele obraza, kot so oči, veke, obrvi in usta. Sproti nadgrajujemo razumevanje njihovega medsebojnega delovanja na različnih primerih. V zadnjem delu diplome sledimo mojemu osebnemu pristopu k izdelavi glave lutke in obraznih izrazov. Po vrstnem redu podrobno opišem celoten proces svoje izdelave obraznih izrazov za lutko Naluja. Cilj diplomske naloge je bila podrobna analiza in razumevanje posameznih mišic, njihovega medsebojnega delovanja in sestavljanja različnih obraznih izrazov. Želela sem razumeti perspektivo opazovanja gibanja človeškega obraza, odzivnosti na določeno dogajanje, nastale posledice, kako sploh pristopiti k razumevanju obraznih izrazov in kako gibanje narediti čim bolj realistično in gledalcu nemoteče.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ... animirani film, stop animacija, anatomija obraznih mišic, obrazni...
Keywords: animirani film, stop animacija, anatomija obraznih mišic, obrazni izrazi, animacija obraza, izdelava glave lutke
Published: 07.10.2020; Views: 131; Downloads: 14
.pdf Fulltext (6,05 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top