Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
NADGRADNJA INFORMACIJSKEGA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE STORITVENIH ZAHTEVKOV V PODJETJU INFORMACIJSKE DEJAVNOSTI
Adnan Omerčević, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V večini podjetij, ki se ukvarjajo z informacijskimi tehnologijami, osnovna dejavnost temelji na storitvenih zahtevkih. Ustrezna informacijska podprtost tovrstnih procesov je ključnega pomena za obvladovanje le-teh v najširšem pomenu. V diplomskem smo razvili nadgradnjo obstoječega informacijskega podsistema za vodenje storitvenih zahtevkov v podjetju Business Solutions, d.o.o. Informacijski sistem teče na platformi Microsoft Dynamics NAV. Nadgradnja stremi predvsem k tehničnim in vsebinskim izboljšavam pri odpiranju novih zahtevkov, pregledu nad zahtevki, upravljanju nalog znotraj zahtevkov in lažjem vnosu opravljenih storitvenih ur, ki predstavljajo glavni vir prihodkov podjetja. Pomemben del nadgradnje predstavlja tudi realizacija funkcionalnosti, ki so osnova za integracijo rešitve s spletnim portalom. Uporabljena metodologija sestoji iz analize obstoječe rešitve, tehnične izvedbe s ključnimi koraki razvoja v okolju C/AL, dejanske operativne uvedbe sistema ter načrta uvedbe spletnega portala. Uspešna uvedba nadgradnje je v prvi vrsti prispevala k temu, da so zaposleni pri svojem delu bolj produktivni, stranke podjetja pa z učinkovitejšim reševanjem njihovih storitvenih zahtevkov bolj zadovoljne.
Keywords: Microsoft Dynamics NAV, storitveni zahtevek, nadgradnja informacijskega sistema
Published in RUNG: 01.06.2018; Views: 4999; Downloads: 350
.pdf Full text (1,72 MB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top