Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 10
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza prodaje vzmetnic in postelj podjetja Meblo Jogi d.o.o. od leta 1995 do leta 2003
Miha Martinuč, 2005, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje Meblo Jogi je po razpadu bivše Jugoslavije skoraj v celoti izgubilo veliko južno tržišče z dvajset milijoni potencialnih relativno nezahtevnih kupcev. Izjema je bila Hrvaška, ker meji s Slovenijo in so zaradi tega transportni stroški najnižji. Ker jim domače že zasičeno tržišče ni omogočalo širitve in večjega dobička, je moralo podjetje prodajo širiti na druga (zahodna) trišča. Ugotovili smo, da se je prelom zgodil leta 1998, ko je prodaja na (večinoma zahodnem) tujem trgu presegla prodajo na domačem. Realizacija na domačem trgu je znašala priblino 760 mio SIT, na tujem trgu pa priblino 850 mio SIT. V naslednjih letih se tako prodaja na domačem trgu ni večala, prodaja na tujem, pa je narasla približno za 2 krat. Glavni državi uvoznici sta Italija in Avstrija. Izvažajo pa tudi na Poljsko, Češko, Ukrajino,Rusijo, Džibuti ter druge države. Prodaja v republike bivše Jugoslavijese od razpada še danes ni v celoti opomogla. Podjetje so razširili na novo lokacijo, izdelkom (vzmetnicam in posteljem) so povečali asortiman in dvignili kakovost ter zmanjšali stroške in čas izdelave. Pridobili so razne certifikate o kakovosti in ustreznosti. Tako smo posledično ugotovili, da je podjetju uspel velik podvig.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ... Podjetje Meblo Jogi je po razpadu bivše Jugoslavije...
Keywords: diplomske naloge, vzmetnice, postelje, podjetje, preoblikovanje podjetja, prodaja
Published: 15.10.2013; Views: 2617; Downloads: 209
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

2.
Ocena učinkovitosti naložb v gradnjo avtoservisne delavnice
Erik Humar, 2006, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu prikazujemo dve možnosti izgradnje in zagona avtoservisne delavnice podjetja Avto Inn, ki se ukvarja z avtoservisnimi storitvami ter s prodajo vozil in rezervnih delov. Zaradi obsega dela in širitve dejavnosti postajajo obratovalni prostori podjetja pretesni. Vodstvo podjetja se je odločilo za novogradnjo prostorov na novi primernejši lokaciji. Poleg predstavitve podjetja, naloga zajema prikaz ocene stroškov novogradnje obratovalnih prostorov, ki so nujno potrebni za nadaljnje nemoteno in kvalitetno opravljanje storitev. V nalogi so prikazane potrebne naložbe in viri financiranja ter ocene skupnih donosov in stroškov. V zaključnem delu naloge prikazujemo primerjavo obeh razpoložljivih možnosti, med katerima se mora vodstvo podjetja Avto Inn odločiti.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, naložba, stroški, skupni donos, storitve, podjetje, učinki, denarni tok, ...
Keywords: diplomske naloge, naložba, stroški, skupni donos, storitve, podjetje, učinki, denarni tok
Published: 15.10.2013; Views: 2460; Downloads: 147
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

3.
Poslovni načrt podjetja Konjeniški center Hruševica
Aldo Rener, 2012, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ... podjetje, ustanovitev, poslovni načrt, tržna analiza, finančni načrt,...
Keywords: podjetje, ustanovitev, poslovni načrt, tržna analiza, finančni načrt, diplomske naloge
Published: 15.10.2013; Views: 2164; Downloads: 299
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

4.
Gospodarjenje z opažnim materialom v gradbenem podjetju
Igor Medvešček, 2005, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga se začenja z opredelitvijo logistike in njenega pomena v podjetju. Tu so predstavljene ključne točke, s katerimi skuša logistika čim racionalnejše reševati probleme v premagovanju prostora in časa. Nadaljuje se s predstavitvijo gradbenega podjetja, njegovega informacijskega sistema in opažnega materiala, ki ga podjetje uporablja pri gradnji. Sledi analiza logističnega poslovanja z opažnim materialom od njegovega naročila, prejema, skladiščenja, izdajanja, transporta in ponovno vračanja nazaj v skladišče. V zadnjem delu so predstavljene ugotovitve in predlagane rešitve nastalih problemov.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...informacijskega sistema in opažnega materiala, ki ga podjetje uporablja pri gradnji. Sledi analiza logističnega poslovanja...
Keywords: diplomske naloge, logistika, gradbeno podjetje, informacijski sistem, opažni material, skladišče, nabava, transport
Published: 15.10.2013; Views: 2779; Downloads: 642
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

5.
Analiza trženja storitev upravljanja z nepremičninami
Teo Činej, 2014, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...upravljanje, nepremičnine, podjetje Fertis, d. o. o., diplomske naloge, ...
Keywords: upravljanje, nepremičnine, podjetje Fertis, d. o. o., diplomske naloge
Published: 22.01.2015; Views: 2306; Downloads: 500
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

6.
Uvajanje metode 20 ključev v podjetje
Nerma Čotar, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Osnovni namen diplomskega dela je predstaviti probleme poslovanja, komunikacije in organizacije znotraj podjetja ter spoznati metodo 20 ključev, ki skuša oceniti trenutno stanje v podjetju in najti ustrezne izboljšave. V obravnavanem podjetju smo opravili intervjuje s šestimi zaposlenimi ter izvedli anketiranje o predlogih za izboljšanje stanja na področju štirih sidrnih dejavnikov. Na osnovi izidov iz vprašalnika smo ugotovili, da so bili ti dobro sprejeti (povprečna ocena 4,4) ter da se predlogi po pomembnosti malo razlikujejo (standardni odklon 0,54). Ugotovitve iz teoretičnega pregleda domače in tuje strokovne literature ter spoznanja iz opravljene terenske raziskave v izbranem podjetju naj bi lastnikom, managerjem in zaposlenim služile kot pripomoček za trajnostno izboljševanje poslovanja.
Found in: ključnih besedah
Keywords: management, metoda 20 ključev, podjetje, predlogi, vprašalnik
Published: 08.07.2015; Views: 3019; Downloads: 209
.pdf Fulltext (1,08 MB)

7.
Tržna vzdržnost start-up podjetja
Borut Mermolja, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je opisana in uporabljena vitka metodologija, ki sta jo razvila in svetu predstavila Steve Blank in Eric Ries. Bistvo te metode je, da ne zapravljamo časa in ostalih resursov za nekaj, za kar sploh ne vemo, če sploh obstaja trg oz. zanimanje, temveč se najprej prepričamo o obstoju problema, ki ga je vredno rešiti, in šele nato začnemo z reševanjem. Glavno orodje je vitki okvir, kjer so na eni strani pregledno prikazani vsi bistveni elementi, ki vplivajo na delovanje podjetja. Na podlagi preizkusov težimo k temu, da dosežemo ujemanje produkta in trga in svoj produkt nenehno testiramo s pomočjo iteracij, prilagoditev, vgradnje potrebnih sprememb, posodabljanjem itd. Na podlagi odziva potencialnih kupcev prepoznamo, kdaj se je potrebno zasukati oz. spremeniti smer, če hočemo, da bo naše podjetje uspešno. Na primeru podjetja v ustanavljanju BeOnline.si d. o. o. smo izračunali točko preloma, oz. ugotovili potrebno količino posameznih produktov, ki jih mora podjetje prodati v prvem letu delovanja, če želimo, da bo tudi finančno uspešno. Pri začetnem financiranju so upoštevali načela samozagona, tako da niso iskali zunanjih vlagateljev v novo podjetje.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...spremeniti smer, če hočemo, da bo naše podjetje uspešno. Na primeru podjetja v ustanavljanju BeOnline.si...
Keywords: Podjetništvo, start-up podjetje, vitka metodologija, vitki okvir, iteracija, zasuk, točka preloma, samozagon
Published: 27.09.2016; Views: 2192; Downloads: 176
.pdf Fulltext (728,87 KB)

8.
ISKANJE PREDLOGOV IZBOLJŠAVE ORGANIZACIJSKE KLIME V IZBRANEM PODJETJU
Armand Zavec, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Organizacijska klima je, kot že same besede povedo, obnašanje ter dojemanje vseh vidikov okolja v katerem zaposleni delujejo ter sodelujejo med seboj. Posamezna organizacija je predstavljena kot celota. Za vsako podjetje je pomembno, da je v delovnem okolju ugodna organizacijska klima. V ta namen sem tudi jaz preveril stanje organizacijske klime v okolju izbranega podjetja, kjer sem opravljal praktično usposabljanje. Da bi natančno preveril organizacijsko klimo v podjetju, sem za zaposlene pripravil vprašalnik, katerega sem oblikoval na spletni strani www.1ka.si. Tako sem lahko razposlal anketo med sodelujoče. Dobljene podatke sem nato obdelal s pomočjo programa Microsoft Excel, in predstavil podrobno analizo trenutnega stanja organizacijske klime v obliki grafov ter povprečnih vrednosti samih dimenzij. Po opravljeni raziskavi smo ugotovili, da se podjetje kot organizacija mora posvetiti v vprašalniku najslabše ocenjenim dimenzijam. V mojem primeru sta bili to dimenziji nagrajevanja ter ocena vodstva.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...Posamezna organizacija je predstavljena kot celota. Za vsako podjetje je pomembno, da je v delovnem okolju...
Keywords: organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, izbrano podjetje, zadovoljstvo zaposlenih
Published: 27.09.2016; Views: 2084; Downloads: 160
.pdf Fulltext (1,12 MB)

9.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji
Teo Činej, 2017, master's thesis

Abstract: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo....
Keywords: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Published: 06.09.2017; Views: 1615; Downloads: 113
.pdf Fulltext (888,85 KB)

10.
Dejavniki za določanje ključnega dobavitelja v izbranem podjetju
Jure Krečič, 2017, master's thesis

Abstract: Dejavniki, s katerimi se razvršča, izbira in določa ključne dobavitelje, so v današnjem času pomembna podlaga za ustvarjanje konkurenčne prednosti v podjetjih ali drugih ustanovah. Namen magistrskega dela je bil iz sistematičnega pregleda domače in tuje strokovne literature opisati in na podlagi empirične raziskave ugotoviti vpliv dejavnikov na strateško izbiro ključnega dobavitelja v izbranem podjetju. Vprašalnik smo poslali 151 dobaviteljem. Ugotovili smo, da daljše časovno obdobje sodelovanja pozitivno vpliva na boljše plačilne pogoje in da vpliv oddaljenosti dobavitelja statistično značilno vpliva na prodajno ceno. Na podlagi ugotovitev iz celotne raziskave smo zasnovali predloge za izboljšanje stanja na področju določanja ključnih dobaviteljev v izbranem podjetju. Z izidi iz naše raziskave smo pridobili nova znanja s področja poslovnih ved in zasnovali merski inštrument za lažje razvrščanje in določanje ključnega dobavitelja v podjetju ali drugi ustanovi.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...Dobavitelji, določanje, izbiranje, merski inštrument, nabava, podjetje, raziskava, razvrščanje...
Keywords: Dobavitelji, določanje, izbiranje, merski inštrument, nabava, podjetje, raziskava, razvrščanje
Published: 20.11.2017; Views: 1482; Downloads: 108
.pdf Fulltext (1,22 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top