Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Segmentacija potrošnikov vina v ljubljanski regiji
Uroš Renko, 2012, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, vinogradništvo, segmentacija, vinski trg, potrošniki, proizvajalci, ...
Keywords: diplomske naloge, vinogradništvo, segmentacija, vinski trg, potrošniki, proizvajalci
Published: 15.10.2013; Views: 2852; Downloads: 443
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

2.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Peter Škrlj, 2006, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov...
Keywords: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Published: 19.02.2015; Views: 2474; Downloads: 297
.pdf Fulltext (1,28 MB)
This document has many files! More...

3.
Komunikacija vinske industrije na spletnih družbenih omrežjih v Sloveniji
Karlo Kopjar, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V svetovni vinski industriji je veliko zanimanja za tržno komunikacijo vinske industrije na družbenih omrežjih. Tak način komunikacije je relativno poceni in ob dobri uporabi učinkovit. Kot za vse tipe tržne komunikacije je tudi za tak tip komunikacije potrebno imeti strategijo. Ponujenih nam je več družbenih omrežij, a niso vsa primerna za komunikacijo z našimi strankami oziroma potencialnimi strankami. Slovenija je tradicionalna pridelovalka vina in zato so prebivalci skoraj neprestano v stiku z vinsko kulturo. Slovenci se zanimajo za uživanje domačih in kakovostnih izdelkov. V času višje stopnje brezposelnosti se je zmanjšalo uživanje vina, a je sedaj stanje spet normalno. Tako je primerno komunicirati s Slovenci o vinu na družbenih omrežjih. Zakoni pa omogočajo, da je tak tip komunikacije skoraj neoviran. Z anketo smo iskali odgovore na vprašanja o uporabi družbenih omrežij in uživanju vina. Anketiranci so pokazali zanimanje za že tradicionalne vsebine o vinu. Ugotovili smo, da so ženske bolj primerna ciljna skupina za več različnih tipov vin kot moški. Možno je povzeti, da se družbena omrežja glede vina uporabljajo bolj za to, da spomnijo nekega potrošnika, kot da ga prepričajo, saj se ti bolj zanašajo na priporočila drugih kot na kak drug vir informacij.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...vino, družbena omrežja, tržno komuniciranje, končni potrošniki, Slovenija...
Keywords: vino, družbena omrežja, tržno komuniciranje, končni potrošniki, Slovenija
Published: 16.01.2019; Views: 1153; Downloads: 61
.pdf Fulltext (2,00 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top