Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Postavitev osnove za oblikovanje prodajne strategije izbranega podjetja na osnovi avtentičnih diferenciacijskih prednosti
Tomaž Kalin, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Najemanje superračunalniških zmogljivosti v oblaku se hitro razvija in zato se tudi trg in potrebe kupcev hitro spreminjajo. S pomočjo superračunalniških zmogljivosti v oblaku lahko podjetja svoj razvojni proces bistveno pohitrijo in s tem prihranijo na času, potrebnem za razvoj novih produktov, in lahko nov produkt hitreje predstavijo na trgu. Za to, da lahko neko podjetje uporablja superračunalniško infrastrukturo za izvajanje simulacij, je potrebnega veliko znanja znotraj podjetja in finančna stabilnost podjetja. Da lahko podjetje uspešno trži najemanje superračunalniške infrastrukture v oblaku, se mora posluževati dobre in dovršene prodajne strategije, ki je oblikovana izključno za tak tip storitve in se od klasičnih prodajnih strategij pri določenih postopkih razlikuje. Pazljivo mora uporabljati tudi komunikacijske kanale, da lahko potencialnim kupcem sporoči ustrezno sporočilo, s katerim povečuje zavedanje in zvestobo podjetju. V diplomskem delu smo se osredotočili na oblikovanje osnove prodajne strategije na podlagi avtentičnih diferenciacijskih prednosti, ki smo jih izluščili na podlagi izkušenj podjetja in s pomočjo SWOT-analize ter profiliranja ciljnih kupcev. Na podlagi pridobljenih rezultatov in izkušenj zaposlenih v podjetju smo oblikovali osnovo za prodajno strategijo najemanja superračunalniških zmogljivosti v oblaku in jo podkrepili z uporabo ključnih komunikacijskih kanalov, ki so potrebni za pravilno izpeljavo celotnega prodajnega cikla, s poudarkom na osebni prodaji.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Superračunalništvo, računalništvo v oblaku, avtentične prednosti, prodajna strategija, osebna prodaja
Published: 22.07.2019; Views: 866; Downloads: 63
.pdf Fulltext (438,47 KB)

2.
Vplivni okoljski in družbeni dejavniki pri elektroenergetskem razvoju
Drago Papler, 2019, published scientific conference contribution

Found in: ključnih besedah
Keywords: električna energija, proizvodnja, subvencije, obratovanje, statistična analiza, hidroelektrarne, sončne elektrarne, kogeneracija, učinki, ekonomski kazalniki, tveganja, prednosti
Published: 13.05.2020; Views: 268; Downloads: 0
This document has many files! More...

3.
Sinergijski učinki diverzifikacije proizvodnih virov za zagotavljanje dobave energije
Drago Papler, 2019, published scientific conference contribution

Found in: ključnih besedah
Keywords: električna energija, proizvodnja, subvencije, obratovanje, statistična analiza, hidroelektrarne, sončne elektrarne, kogeneracija, učinki, ekonomski kazalniki, tveganja, prednosti
Published: 13.05.2020; Views: 279; Downloads: 0
This document has many files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top