Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Raziskava trga in načrt pospeševanja prodaje visokokakovostnega pisarniškega pohištva
Aleksander Boškin, 2009, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Keywords: magistrske naloge, raziskava trga, proizvodni program, elektronsko trženje, virtualni saloni
Published: 15.10.2013; Views: 2672; Downloads: 264
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

2.
An environmental model for the relationship between air pollution and respiratory diseases in children
Andreja Kukec, 2013, doctoral dissertation

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...zraka, bolezni dihal, otroci, časovni trendi, ekološka raziskava, Zasavje, onesnaževanje, zrak, disertacije, ...
Keywords: onesnaženost zraka, bolezni dihal, otroci, časovni trendi, ekološka raziskava, Zasavje, onesnaževanje, zrak, disertacije
Published: 25.04.2014; Views: 2975; Downloads: 231
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

3.
Strateško načrtovanje v dejavnosti turizma in gostinstva: študija primera turistične destinacije v izbrani mestni občini
Martin Bizjak, 2015, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu obravnavamo problematiko strateškega managementa v izbrani turistični destinaciji, ker smo na področju raziskovanja in predhodnega preučevanja omenjene problematike identificirali raziskovalno vrzel. Namen magistrskega dela je, na podlagi sistematičnega pregleda domače in tuje strokovne literature ter zasnovi konceptualnega modela strategije razvoja turizma, empirično preveriti stopnjo razvitosti strateškega načrtovanja turistične in gostinske dejavnosti v izbrani turistični destinaciji ter podati morebitne predloge za izboljšanje stanja. Za empirični del raziskave smo uporabili kvalitativno metodo raziskovanja in oblikovali raziskovalna vprašanja ter nato opravili intervju s štirimi predstavniki turističnih ponudnikov in tremi predstavniki organizacij, ki so vpete v lokalni turizem. Ugotovili smo, da tako konkurenčne prednosti kot družbena odgovornost in vrednote statistično značilno vplivajo na uspešnost turističnega podjetja. Izidi iz raziskave predstavljajo prispevek k širšemu vpogledu na strateški management v turizmu ter bodo uporabni za vse tiste, ki se teoretično, raziskovalno ali strokovno ukvarjajo s to dejavnostjo.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...Management, organizacija, raziskava, strateški management, turistična destinacija...
Keywords: Management, organizacija, raziskava, strateški management, turistična destinacija
Published: 29.09.2015; Views: 2651; Downloads: 293
.pdf Fulltext (1,06 MB)

4.
Literarno vrednotenje med literarno zgodovino in recepcijsko teorijo
Božič Zoran, 2013, original scientific article

Abstract: The study of the evaluation criteria of the leading Slovenian Prešeren experts and their comparison with the experience and evaluation of Prešeren poems by Slovenian secondary school and university students have revealed a significant difference between the literary and receptive approach. While literary historians appreciate very complex reflective poems created during the poet’s most productive period (mostly the ones dealing with existential problems and the sonnets), high school and university students show more appreciation for Prešeren’s linguistically simpler poems, which they can understand better. The latter consider the poems they can experience more intensively, due to their dramatic stories and humour, to have a higher artistic value than others. Preučevanje vrednotenjskih meril vodilnih slovenskih prešernoslovcev in njihova primerjava z doživljanjem in vrednotenjem Prešernovih pesmi pri slovenskih srednješolcih in študentih je pokazalo, da obstaja med literarnozgodovinskim in recepcijskim pristopom bistvena razlika. Medtem ko literarni zgodovinarji kot najbolj umetniške povzdigujejo oblikovno zelo zahtevne refleksivne pesmi iz osrednjega pesnikovega obdobja (to so predvsem pesmi z bivanjsko temtiko oz. soneti), srednješolci in študenti više vrednotijo jezikovno bolj preproste Prešernove pesmi, ki jih laže razumejo. Najbolj umetniške so jim tiste pesmi, ki jih zaradi dramatične zgodbe in humorne obarvanosti globlje doživijo.
Found in: ključnih besedah
Keywords: vrednotenje, literarna zgodovina, recepcija, Prešeren, empirična raziskava
Published: 19.08.2016; Views: 2147; Downloads: 117
.pdf Fulltext (537,62 KB)

5.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji
Teo Činej, 2017, master's thesis

Abstract: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo....
Keywords: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Published: 06.09.2017; Views: 1665; Downloads: 117
.pdf Fulltext (888,85 KB)

6.
Dejavniki za določanje ključnega dobavitelja v izbranem podjetju
Jure Krečič, 2017, master's thesis

Abstract: Dejavniki, s katerimi se razvršča, izbira in določa ključne dobavitelje, so v današnjem času pomembna podlaga za ustvarjanje konkurenčne prednosti v podjetjih ali drugih ustanovah. Namen magistrskega dela je bil iz sistematičnega pregleda domače in tuje strokovne literature opisati in na podlagi empirične raziskave ugotoviti vpliv dejavnikov na strateško izbiro ključnega dobavitelja v izbranem podjetju. Vprašalnik smo poslali 151 dobaviteljem. Ugotovili smo, da daljše časovno obdobje sodelovanja pozitivno vpliva na boljše plačilne pogoje in da vpliv oddaljenosti dobavitelja statistično značilno vpliva na prodajno ceno. Na podlagi ugotovitev iz celotne raziskave smo zasnovali predloge za izboljšanje stanja na področju določanja ključnih dobaviteljev v izbranem podjetju. Z izidi iz naše raziskave smo pridobili nova znanja s področja poslovnih ved in zasnovali merski inštrument za lažje razvrščanje in določanje ključnega dobavitelja v podjetju ali drugi ustanovi.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...Dobavitelji, določanje, izbiranje, merski inštrument, nabava, podjetje, raziskava, razvrščanje...
Keywords: Dobavitelji, določanje, izbiranje, merski inštrument, nabava, podjetje, raziskava, razvrščanje
Published: 20.11.2017; Views: 1561; Downloads: 112
.pdf Fulltext (1,22 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top