Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Racionalizacija procesa nabave storitev v gradbenem podjetju
Boštjan Kovač, 2005, undergraduate thesis

Abstract: Nabavna funkcija je ena izmed osnovnih poslovnih funkcij vsakega podjetja. Nabava storitev je tista poslovna funkcija, ki pravočasno, po primerni ceni, s potrebno količino in ustrezno kakovostjo, oskrbuje inženirska podjetja s storitvami. Zagotoviti mora tudi potrebne informacije ostalim poslovnim funkcijam podjetja ter vzpostavljati in vzdrževati dobre stike z dobavitelji. V okviru diplomske naloge je moj namen prikazati pomen managementa nabave za sodobno poslovanje podjetja. V prvem delu naloge sem teoretično obdelal značilnosti sodobnega poslovanja in ugotovil, da ima nabavna funkcija vedno večji pomen. Prav tako v prvem delu naloge navajam cilje in naloge nabave ter poudarek na sodelovanju nabave z drugimi funkcijami v podjetju, ki je ključnega pomena za uspeh podjetja. V drugem delu diplomske naloge sem naredil analizo nabavne funkcije v konkretnem podjetju ter navedel predloge za racionalizacijo nabavnega procesa, ki bi prispevala k uspešnejšemu poslovanju celotnega podjetja.
Found in: ključnih besedah
Keywords: diplomske naloge, nabavni poces, kooperant, kooperacija, nabava storitev, partner, pogodba
Published: 15.10.2013; Views: 3762; Downloads: 457
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

2.
Učinkovitost portala e-VEM na območju ustanove Območna obrtno-podjetniška zbornica Nova Gorica
Tjaša Člekovič, 2010, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, projekt VEM, portal VEM, uporaba storitev, samostojni podjetniki, ...
Keywords: diplomske naloge, projekt VEM, portal VEM, uporaba storitev, samostojni podjetniki
Published: 15.10.2013; Views: 3163; Downloads: 270
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

3.
Kritični dogodki pri delu učitelja vožnje
Rajko Marković, 2006, undergraduate thesis

Abstract: Naloga je zasnovana tako, da raziskujemo kritične dogodke, ki se pojavljajo pri delu učitelja vožnje. V uvodnem delu naloge opišemo trenutno situacijo v avto šolah ter opredelimo namen in cilj teme preučevanja. Namen naloge je prikazati probleme pri delovanju avto šol ter skozi analizo kritičnih dogodkov ovrednotiti prednosti in slabosti teh dogodkov. Cilj naloge je ugotoviti vse ovire, ki se pojavljajo pri delu učitelja vožnje ter podati predloge za izboljšanje pogojev dela. V nadaljevanju se osredotočimo na opis delovnega mesta, pogojev dela, stila vodenja in motivacije zaposlenih kot tudi same vloge učitelja vožnje pri tej dejavnosti. Sledi izvajanje ankete in obdelava rezultatov ankete ter analiza vseh kritičnih dogodkov, katere so opisali učitelji vožnje. Delo zaključimo s predlogi, ki bi izboljšali delo učitelja vožnje. Na delo učitelja vožnje vpliva več dejavnikov, med katerimi so najpomembnejše individualne razlike, značilnosti njegovega dela ter organizacijska praksa v avto šolah, kakor tudi dobri odnosi s sodelavci in kandidati, ter dobri delovni pogoji. Njihovo delo je stresno, naporno in zahtevno ter predvsem odgovorno tako, da bi analiza kritičnih dogodkov lahko bistveno olajšala izvajanje tega dela. Delo učitelja vožnje ne pritegne večje pozornosti. Naloga opozarja, da imamo učitelje vožnje, ki so skozi svoje dolgoletno uspešno delo naučili čez tisoč ljudi varno voziti avto, pa vseeno niso ustrezno nagrajeni za opravljeno delo.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...in inštrukcije, avto šole, kakovost izdelkov in storitev, delovno okolje, ...
Keywords: diplomske naloge, inštruktorji in inštrukcije, avto šole, kakovost izdelkov in storitev, delovno okolje
Published: 15.10.2013; Views: 2498; Downloads: 335
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

4.
Izbira ponudnika internetnih storitev za gospodinjstvo
Matjaž Kavčič, 2010, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Keywords: diplomske naloge, internet, ponudniki internetnih storitev, kriteriji
Published: 15.10.2013; Views: 3770; Downloads: 256
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

5.
Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo vzdrževanja občinske javne infrastrukture v obmejnih italijanskih občinah
Pavel Drašček, 2016, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...infrastruktura, kakovost, kakovost storitev, management, uporabniki, vzdrževanje, zadovoljstvo....
Keywords: infrastruktura, kakovost, kakovost storitev, management, uporabniki, vzdrževanje, zadovoljstvo.
Published: 06.02.2017; Views: 2376; Downloads: 160
.pdf Fulltext (936,77 KB)

6.
PREVERJANJE KAKOVOSTI STORITEV V GOSTINSKEM LOKALU
Vanja Pauletić Jug, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času je veliko gostinskih lokalov pri nas, konkurence v gostinstvu pa je ogromno. Gostinski lokali ponujajo vse več, stranke postajajo zahtevnejše, saj postaja hitrost življenja večja in zahtevnejša. Poslanstvo gostinskega lokala je, da v prijetnem in modernem okolju ponuja oddih od vsakdanjika, da se gost sprosti ob dobri glasbi, kvalitetni postrežbi, poseže po dnevnem časopisu in prebrska po elektronski pošti ali prebere novice na svetovnem spletu. Z diplomskim delom želimo organizaciji, ki se bo v prihodnosti ukvarjala z gostinsko dejavnostjo, predstaviti nekatere nove smernice, ki vplivajo na počutje gosta, ter pojasniti, kako pomembna je kakovost storitve, ki si jo gost želi v gostinskem lokalu. Kakovost storitve je pokazatelj zadovoljne stranke, ki se vrača. Če je bilo zadoščeno vsem njegovim potrebam, lahko pričakujemo velik odziv novih strank. Tako se zadovoljstvo uporabnikov storitev oceni po zasedenosti gostinskega lokala. Na svetovnem spletu smo z anketnim vprašalnikom zastavili anketirancem nekaj ključnih vprašanj, ki so se nanašala na kakovost oziroma storitve, ki si jih stranke želijo uporabljati v dobrem gostinskem lokalu. Z analizo anketnega vprašalnika smo pridobili vizijo, mnenja in tržno razumevanje, kako se lahko lokal prilagodi mestnemu okolju ter kaj stranke pričakujejo v izbranem gostinskem lokalu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: gostinski lokal, gost, kakovost, storitev, stranka, komunikacija
Published: 10.07.2017; Views: 2088; Downloads: 144
.pdf Fulltext (838,16 KB)

7.
Prepoznavnost izbrane zavarovalne družbe in trženje njihovih storitev v Upravni enoti Ajdovščina
Luka Česen, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Konkurenca na področju zavarovalništva je velika in trg zahteven. Zavarovalnice med seboj tekmujejo za prepoznavnost svojih ponudb in storitev. Zavarovanje pomeni varnost pred določenim dogodkom ali dejstvom. V trženjskem smislu je zavarovanje prodaja obljube zavarovalnice na zavarovalnem trgu z namenom, da v primeru škodnega dogodka nadomesti finančne posledice, poškodbe ali izgube z odškodnino. Na enega ključnih dejavnikov, ki odločajo o sklenitvi zavarovanja pri izbrani zavarovalnici, vpliva profesionalni zavarovalni zastopnik. Življenjska zavarovanja so dolgoročna zavarovanja, saj se večinoma sklepajo za zavarovano obdobje daljše od 10 let. Stranka se z odločitvijo o sklenitvi življenjskega zavarovanja sreča lahko le enkrat v življenju. Za sklenitev življenjskega zavarovanja se odločimo, ker želimo zagotoviti varnost družini v primeru smrti, dodatna sredstva k pokojnini ali dodatno zavarovanje za poplačilo kredita, ki smo ga najeli v primeru naše smrti. Zavarovalnica Adriatic Slovenica d. d. nudi strankam svoje storitve v stabilni, razvejani tržni mreži tudi na območju upravne enote Ajdovščina. V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili zavarovanje na splošno, oblike življenjskih zavarovanj, trženje zavarovalnih storitev, dejavnost, trg in položaj Skupine AS (Adriatic Slovenica d. d.). V analitičnem delu smo analizirali prepoznavnost Adriatic Slovenica d. d. in trženje zavarovalnih storitev na območju upravne enote Ajdovščina. Z analizo o prepoznavanju Skupine AS in trženjskih zavarovalnih storitev smo prišli do sklepov in ugotovitev, ki bi morda pomagali podjetju, da bi z večjim marketinškim vložkom bolj pritegnili potrošnike.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Adriatic Slovenica d. d., zavarovalnica, zavarovalništvo, trženje zavarovalnih storitev, prepoznavanje, analiza, sociodemografski vpliv
Published: 03.04.2019; Views: 1134; Downloads: 71
.pdf Fulltext (1,85 MB)

8.
Svetovanje podjetja L. M. d.o.o. na področju digitalnih premoženj
Etien Lemut, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Področje digitalnih premoženj je sorazmerno novo in premalo poznano v našem prostoru. Problem je v tem, da ljudje ne razumejo kriptovalut v celoti in jih ne dojemajo dovolj resno ter mislijo da gre za magični internetni denar brez večjega pomena, ki služi zgolj za špekulativne namene. Zato so kakovostne svetovalne storitve, ki bodo strankam dobro predstavile kriptovalute, lahko izvrstna poslovna priložnost. Namen diplomskega dela je raziskati možnosti za izvedbo poslovne ideje ponudbe svetovanja na slovenskem trgu v okviru podjetja L.M.. V diplomskem delu so najprej predstavljene lastnosti kriptovalut in tehnologije, ki jih poganja ter prikaz kriptovalut za varne alternativne naložbe. Glavni rezultat so izračunani ekonomski kazalci, ki kažejo na perspektivo svetovalnih storitev. Na podlagi pričujočega dela se avtor namerava usmeriti v tržne dejavnosti na področju posredovanja informacij o kriptovalutah in njeni tehnologiji ter svetovanju strankam.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...ekonomski kazalci, ki kažejo na perspektivo svetovalnih storitev. Na podlagi pričujočega dela se avtor namerava...
Keywords: Bitcoin, denar, digitalna premoženja, kriptovalute, naložbe, storitev, tehnologija veriženja blokov, valuta
Published: 20.07.2020; Views: 357; Downloads: 19
.pdf Fulltext (1,90 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top