Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Programska nadgradnja priprave potnih nalogov v podjetju
Rok Boltar, 2008, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, elektronska izmenjava podatkov, spletne storitve, potni nalogi, XML, XSL-FO, ...
Keywords: diplomske naloge, elektronska izmenjava podatkov, spletne storitve, potni nalogi, XML, XSL-FO
Published: 15.10.2013; Views: 2383; Downloads: 202
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

2.
Poslovna pobuda posodobitve storitev glasbenega izobraževanja
Andrej Gropajc, 2012, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...poslovni načrt, glasbeno izobraževanje, storitve, diplomske naloge, ...
Keywords: poslovni načrt, glasbeno izobraževanje, storitve, diplomske naloge
Published: 15.10.2013; Views: 2855; Downloads: 208
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

3.
Ocena učinkovitosti naložb v gradnjo avtoservisne delavnice
Erik Humar, 2006, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu prikazujemo dve možnosti izgradnje in zagona avtoservisne delavnice podjetja Avto Inn, ki se ukvarja z avtoservisnimi storitvami ter s prodajo vozil in rezervnih delov. Zaradi obsega dela in širitve dejavnosti postajajo obratovalni prostori podjetja pretesni. Vodstvo podjetja se je odločilo za novogradnjo prostorov na novi primernejši lokaciji. Poleg predstavitve podjetja, naloga zajema prikaz ocene stroškov novogradnje obratovalnih prostorov, ki so nujno potrebni za nadaljnje nemoteno in kvalitetno opravljanje storitev. V nalogi so prikazane potrebne naložbe in viri financiranja ter ocene skupnih donosov in stroškov. V zaključnem delu naloge prikazujemo primerjavo obeh razpoložljivih možnosti, med katerima se mora vodstvo podjetja Avto Inn odločiti.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, naložba, stroški, skupni donos, storitve, podjetje, učinki, denarni tok, ...
Keywords: diplomske naloge, naložba, stroški, skupni donos, storitve, podjetje, učinki, denarni tok
Published: 15.10.2013; Views: 2520; Downloads: 149
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

4.
Analiza trženja zavarovalno posredniških storitev in izbira primernega pravnega statusa družbe za opravljanje teh storitev
Jasmina Manfreda, 2010, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, zavarovalnice, zavarovalno posredniške storitve, zavarovalne police, trženje, konkurenca, zakoni, ...
Keywords: diplomske naloge, zavarovalnice, zavarovalno posredniške storitve, zavarovalne police, trženje, konkurenca, zakoni
Published: 15.10.2013; Views: 2248; Downloads: 245
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

5.
QUICKScan
Romina Rodela, Arnold Bregt, Marta Perez Soba, Peter Verweij, 2013, popular article

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...odločanje, podpora, sistemi, GIS, ekosistemske storitve, participativni pristopi, ...
Keywords: odločanje, podpora, sistemi, GIS, ekosistemske storitve, participativni pristopi
Published: 25.04.2014; Views: 1786; Downloads: 14
URL Fulltext (0,00 KB)

6.
Tehnološki in okoljski vidiki zagotavljanja terciarne regulacije v elektroenergetskem sistemu
Romana Jeršič, 2013, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...magistrske naloge, sistemske storitve, rezervna moč, plinske turbine, emisije...
Keywords: magistrske naloge, sistemske storitve, rezervna moč, plinske turbine, emisije
Published: 19.02.2015; Views: 2494; Downloads: 215
.pdf Fulltext (1,54 MB)
This document has many files! More...

7.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji
Teo Činej, 2017, master's thesis

Abstract: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov...
Keywords: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Published: 06.09.2017; Views: 1674; Downloads: 117
.pdf Fulltext (888,85 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top