Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 13
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Strateški marketinški načrt za izdelke kabelske industrije na trgu Bližnjega Vzhoda
Emanuela Alibabić, 2007, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...diplomske naloge, marketinška strategija, SWOT analiza, kabelska industrija, ...
Keywords: diplomske naloge, marketinška strategija, SWOT analiza, kabelska industrija
Published: 15.10.2013; Views: 3208; Downloads: 317
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

2.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Peter Škrlj, 2006, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Keywords: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Published: 19.02.2015; Views: 2533; Downloads: 302
.pdf Fulltext (1,28 MB)
This document has many files! More...

3.
Razvoj in strategija spletne vinoteke eVino
Nataša Petrović, 2015, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Keywords: spletna trgovina, spletna vinoteka, strategija podjetja
Published: 26.10.2015; Views: 2889; Downloads: 198
.pdf Fulltext (1,46 MB)

4.
IZDELAVA MODELA LOGISTIKE V MALEM PODJETJU
Nejc Humar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo opisali malo podjetje, ki se ukvarja s prodajo nerjavnih materialov. Pri opazovanju dela v podjetju smo spoznali probleme, ki se pojavljajo v procesu logistike. Ugotovili smo, da se v tem procesu trenutno ne analizira vseh tistih podatkov, ki jih analizirajo večja podjetja za učinkovito zniževanje stroškov poslovanja. Da bi znižali stroške poslovanja, smo se odločili izdelati nov model logistike, ki bi omogočal boljšo analizo podatkov. Procesov, ki so prikazani v izdelanem modelu logistike, ni možno vpeljati v poslovanje, dokler ne nadgradimo obstoječega informacijskega ERP sistema. Zato smo v diplomski nalogi podali tudi priporočila za nadgradnjo ERP sistema. V praktičnem delu je prikazana primerjava med modelom logistike, ki ga trenutno uporablja podjetje, in modelom logistike, ki smo ga izdelali sami. Ugotovili smo, da bi se ob uporabi izdelanega modela logistike dobiček podjetja letno povečal za 44 %.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...nabavna strategija, modeliranje procesov, nabavna logistika, optimalna količina zalog,...
Keywords: nabavna strategija, modeliranje procesov, nabavna logistika, optimalna količina zalog, zaloge, stroški, marža, TEI
Published: 26.09.2016; Views: 2466; Downloads: 186
.pdf Fulltext (1,34 MB)

5.
Združevanje vinarjev Vipavske doline v konzorcij.
Tomaž Vodopivec, 2016, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Keywords: Trženje vin, blagovna znamka, Vipavska dolina, konzorcij vinarjev, trženjska strategija
Published: 23.05.2017; Views: 2192; Downloads: 144
.pdf Fulltext (765,23 KB)

6.
Postavitev osnove za oblikovanje prodajne strategije izbranega podjetja na osnovi avtentičnih diferenciacijskih prednosti
Tomaž Kalin, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Najemanje superračunalniških zmogljivosti v oblaku se hitro razvija in zato se tudi trg in potrebe kupcev hitro spreminjajo. S pomočjo superračunalniških zmogljivosti v oblaku lahko podjetja svoj razvojni proces bistveno pohitrijo in s tem prihranijo na času, potrebnem za razvoj novih produktov, in lahko nov produkt hitreje predstavijo na trgu. Za to, da lahko neko podjetje uporablja superračunalniško infrastrukturo za izvajanje simulacij, je potrebnega veliko znanja znotraj podjetja in finančna stabilnost podjetja. Da lahko podjetje uspešno trži najemanje superračunalniške infrastrukture v oblaku, se mora posluževati dobre in dovršene prodajne strategije, ki je oblikovana izključno za tak tip storitve in se od klasičnih prodajnih strategij pri določenih postopkih razlikuje. Pazljivo mora uporabljati tudi komunikacijske kanale, da lahko potencialnim kupcem sporoči ustrezno sporočilo, s katerim povečuje zavedanje in zvestobo podjetju. V diplomskem delu smo se osredotočili na oblikovanje osnove prodajne strategije na podlagi avtentičnih diferenciacijskih prednosti, ki smo jih izluščili na podlagi izkušenj podjetja in s pomočjo SWOT-analize ter profiliranja ciljnih kupcev. Na podlagi pridobljenih rezultatov in izkušenj zaposlenih v podjetju smo oblikovali osnovo za prodajno strategijo najemanja superračunalniških zmogljivosti v oblaku in jo podkrepili z uporabo ključnih komunikacijskih kanalov, ki so potrebni za pravilno izpeljavo celotnega prodajnega cikla, s poudarkom na osebni prodaji.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...Superračunalništvo, računalništvo v oblaku, avtentične prednosti, prodajna strategija, osebna prodaja...
Keywords: Superračunalništvo, računalništvo v oblaku, avtentične prednosti, prodajna strategija, osebna prodaja
Published: 22.07.2019; Views: 860; Downloads: 63
.pdf Fulltext (438,47 KB)

7.
Pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoli
Lara Brankovič, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava pomen in vpliv čustev pri poučevanju književnosti v osnovni šoli. Osrednji cilji učnega načrta slovenščine v osnovni šoli (Poznanovič Jezeršek, 2011) so razumevanje, doživljanje in vrednotenje, povsem pa je pozabljen čustveni vidik branja in poslušanja besedila. V teoretičnem delu magistrskega dela najprej predstavimo čustva, vlogo čustev pri branju in pomen bralne motivacije, v nadaljevanju se posvetimo čustvom pri pouku književnosti v osnovni šoli – pomen in vpliv na učitelje in učence, osvetlimo pomembne točke učnega načrta slovenščine za osnovne šole, predstavimo potrebne kompetence učitelja in tri različne metode dela pri poučevanju književnosti. V empiričnem delu magistrskega dela predstavimo rezultate empiričnega preizkusa, in sicer rezultate intervjujev z učiteljicami, rezultate anketnih vprašalnikov ter preverjanj znanja, ki so jih oddali učenci po izvedbi vseh treh šolskih ur književnosti, kjer smo pri vsaki šolski uri uporabili različno metodo dela – šolsko interpretacijo, bralnomotivacijsko strategijo in glasno interpretativno branje. Magistrsko nalogo sklepa ugotovitev, da učiteljice s svojim čustvovanjem, osebnostjo, branjem in odzivi na prebrano pomembno vplivajo na čustveno aktivnost učencev ter da so učenci najbolj čustveno aktivni pri glasnem interpretativnem branju in poslušanju.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...književnost, osnovna šola, čustva, šolska interpretacija, bralnomotivacijska strategija, glasno interpretativno branje...
Keywords: didaktika, književnost, osnovna šola, čustva, šolska interpretacija, bralnomotivacijska strategija, glasno interpretativno branje
Published: 30.09.2019; Views: 975; Downloads: 68
.pdf Fulltext (850,35 KB)

8.
14. konferenca slovenskih elektroenergetikov CIGRE-CIRED v Laškem
Drago Papler, 2019, popular article

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...ekonomika, informacije, promet, razvoj, analitika, naložbe, hranilniki, strategija, organizacija...
Keywords: konference, elektroenergetika, omrežja, ekonomika, informacije, promet, razvoj, analitika, naložbe, hranilniki, strategija, organizacija
Published: 13.05.2020; Views: 367; Downloads: 0
This document has many files! More...

9.
Digitalna transformacija industrije
Drago Papler, 2016, preface, afterword

Found in: ključnih besedah
Keywords: digitalizacija, energetika, tehnologija, kakovost, odličnost, ekonomika, analitika, strategija
Published: 15.05.2020; Views: 274; Downloads: 0
This document has many files! More...

10.
Priznanje Republike Slovenije za poslovno odličnost 2016
Drago Papler, 2017, popular article

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...poslovna odličnost, kakovost, razvoj, znanje, inovativnost, vizija, strategija, dosežki...
Keywords: poslovna odličnost, kakovost, razvoj, znanje, inovativnost, vizija, strategija, dosežki
Published: 15.05.2020; Views: 321; Downloads: 0
This document has many files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top