Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Raziskava trga in načrt pospeševanja prodaje visokokakovostnega pisarniškega pohištva
Aleksander Boškin, 2009, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: magistrske naloge, raziskava trga, proizvodni program, elektronsko trženje, virtualni saloni
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2568; Prenosov: 255
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Marketing izdelkov iz furnirja
Aleksander Boškin, 2006, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo celovito preučili marketing izdelkov iz furnirja, opravili smo podrobno tržno raziskavo, kjer smo analizirali obstoječe odjemalce ter anketirali potencialne odjemalce. Najprej smo na podlagi pridobljenega znanja in teoretičnih osnov predstavili pojma raziskava trga ter razvoj in uvajanje novega izdelka na trg. V nadaljevanju naloge smo predstavili izdelke, ki so predmet raziskave, načrtovali in izvedli natančno raziskavo trga za omenjene izdelke in opredelili položaj obravnavane organizacije na slovenskem trgu. V naslednjem poglavju smo obravnavali koncept segmentiranja in pozicioniranja izdelkov z opisom marketinškega spleta. Posebno pozornost smo namenili določanju možnih odjemalcev za nov izdelek, ter določanju ciljnih skupin za katere smo analizirali njihove značilnosti in potrebe. Z izsledki naloge z uporabo pravilno načrtovane politike in izbrane marketinške strategije bomo pripomogli k boljši prodaji izdelkov iz furnirja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: diplomske naloge, marketing, tržne raziskave, izdelki, furnir
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2296; Prenosov: 254
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh