Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zagotavljanje kakovosti vhodnih materialov v podjetju
Blaž Vončina, 2017, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je na trgu veliko podjetij, ki razvijajo, proizvajajo ter tržijo različne blagovne skupine izdelkov. Namen diplomskega dela je seznaniti se z metodami ter orodji zagotavljanja kakovosti vhodnih materialov v avtomobilski industriji. V podjetju se srečujejo s težavami zaradi izvajanja vhodne kontrole v manjši meri na izdelkih določenih blagovnih skupin vhodnih materialov, ki povzročajo največ reklamacij. V prvem delu diplomskega dela so teoretično predstavljeni pomen ter standardi kakovosti. V nadaljevanju pa metode zagotavljanja kakovosti ter orodja, ki omogočajo zagotavljanje kakovosti vhodnega materiala. Z analizo reklamacij smo ugotovili najbolj kritične blagovne skupine materialov ter vzroke za nastanka le-teh reklamacij na podlagi zavrnjenih kosov, števila dobav in pregledov ter reklamacij v obdobju dveh let poslovanja. Do ugotovitev smo prišli s pomočjo orodij sistemskega inženiringa kot so kontrolni list, Pareto diagram, histogram, 8D poročilo, diagram poteka in metoda FMEA. Analizirali smo štiri blagovne skupine, kjer je prihajalo do največjega števila reklamacij. Delež pregledov v vhodni kontroli je bil pri teh zelo nizek, kar pomeni, da bi bilo potrebno v prihodnje povečati odstotek pregledov ter se usmeriti na reševanje vzrokov reklamacij. S pomočjo diagrama poteka smo prikazali proces povečanega nadzora nad izvajanjem 8D poročil v vhodni kontroli pri reševanju reklamacij ter izboljšanje procesa presoje kakovosti vhodnega materiala. S pomočjo FMEA metode smo ugotovili, da je tveganje preveliko, če ne odkrivamo napak vhodnih materialov. Vhodna kontrola se lahko usmeri le na najbolj kritične blagovne skupine vhodnega materiala od dobaviteljev, ki povzročajo največ reklamacij.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: vhodna kontrola, vhodni materiali, reklamacije, standard kakovosti, metode zagotavljanja kakovosti, orodja zagotavljanja kakovosti, vzroki reklamacij
Objavljeno: 19.06.2017; Ogledov: 2816; Prenosov: 236
.pdf Polno besedilo (2,25 MB)

2.
Optimizacija procesa odstranitve igle na štancani lameli
Blaž Vončina, 2019, diplomsko delo

Opis: Za izdelavo elektromotorjev so potrebna lamelirana jedra – statorski in rotorski paketi, ki so narejeni s postopkom štancanja lamel iz elektropločevine. Po štancanju sledi vstavljanje navitja elektromotorja na statorskem paketu. V zadnjem času se uvaja nova tehnologija navijanja, kjer se celotno navitje v obliki pravokotnih bakrenih palic naenkrat vstavlja v statorske utore in zaključi z upogibanjem bakrenega navitja. Med postopkom štancanja prihaja do pojava igle na reznem robu, katere velikost in oblika se tekom procesa štancanja lahko spreminjata. Pri navijanju statorja elektromotorja igla lahko poškoduje izolacijo navitja, kar privede do preboja oziroma kratkega stika in odpovedi elektromotorja. Namen diplomskega dela je bil določiti postopek, s katerim bi bilo moč odstraniti nastalo iglo na štancani lameli in postopek uvesti v redno proizvodnjo večmilijonskih serij. Diplomsko delo obravnava proces štancanja in razloge za nastanek igle, pri čemer je osredotočeno na določitev optimalnega profila vtiskovalne plošče in sile stiskanja za preoblikovanje igle na utorih statorskega paketa. Pri določitvi optimalnih pogojev je upoštevana končna kvaliteta izdelka, ki se kaže preko držalne sile sponk, geometrije statorskega paketa ter njegovih elektromagnetnih lastnosti.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Preoblikovanje igle, šrancanje pločevine, lamelni paketi, elektromotorji, rotorski in statorski paketi
Objavljeno: 25.02.2020; Ogledov: 164; Prenosov: 9
.pdf Polno besedilo (3,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh