Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza trženja storitev upravljanja z nepremičninami
Teo Činej, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: upravljanje, nepremičnine, podjetje Fertis, d. o. o., diplomske naloge
Objavljeno: 22.01.2015; Ogledov: 1217; Prenosov: 118
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji
Teo Činej, 2017, magistrsko delo

Opis: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Objavljeno: 06.09.2017; Ogledov: 268; Prenosov: 21
.pdf Polno besedilo (888,85 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh