Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ureditev oskrbne verige v izbrani trgovini
Tjaša Goljevšček, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...oskrbna veriga, črtna koda, skladišče, primer dobre prakse, diplomske naloge,...
Ključne besede: oskrbna veriga, črtna koda, skladišče, primer dobre prakse, diplomske naloge
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2228; Prenosov: 212
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Informacijska podpora za sledenje surovin v živilskem obratu
Erik Petrič, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...proces, sledljivost surovin, živilska industrija, obdelava podatkov, črtna koda, ...
Ključne besede: diplomske naloge, proizvodni proces, sledljivost surovin, živilska industrija, obdelava podatkov, črtna koda
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2227; Prenosov: 245
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Prenova nabavno-skladiščnega poslovanja v proizvodnji igralnih aparatov
Marko Počkar, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili nekatere rešitve, ki smo jih vpeljali v proces skladiščno-nabavnega poslovanja v podjetju Počkaj d.o.o., ki trži svoje produkte, kot so elektronska ruleta, Black Jack in Poker v različnih različicah, pod blagovno znamko Alfastreet. V prvem delu smo predstavili zgodovino podjetja, poslovne enote, organizacijsko strukturo ter oddelke, ki podjetje sestavljajo. Sledi predstavitev informacijskega sistema GoSoft 2000. Ta je namenjen podpori pri operacijah, ki jih opravljajo posamezni oddelki na nivoju celotnega podjetja ter kooperantov. Opisali smo njegove module ter uporabnost na vseh nivojih poslovanja podjetja. V drugem delu diplomskega dela smo razvili rešitve in jih uvedli pri prenovi nabavnega, logističnega in skladiščnega poslovanja podjetja. Opisana je uvedba tehnološkega zapisnika, ki je poenostavila postopek naročila izdelka in olajšala komunikacijo med prodajnim in nabavnim oddelkom. Druga izboljšava je uvedba kreiranja delovnih nalogov s pomočjo kosovnic, torej izdelava določenih sklopov artiklov, ki se pri večini izdelkov enakega tipa ponavljajo; izboljšava omogoča nabavni službi hitro planiranje potreb proizvodnje za doseganje realizacije. Kot zadnjo smo predstavili uvedbo črtne kode in mikrolokacij materiala, ki se skladišči na regalih v skladišču podjetja. Ta uvedena novost je na nivoju skladiščnega poslovanja občutno pripomogla k poenostavitvi skladiščenja materiala in polizdelkov ter skrajšala pot in čas, ki so ga potrebovali skladiščniki za pripravo materiala za proizvodni proces.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...informacijski sistem, tehnološki zapisnik, delovni nalog, kosovnica, črtna koda...
Ključne besede: Nabavno-skladiščno poslovanje, igralni aparati, informacijski sistem, tehnološki zapisnik, delovni nalog, kosovnica, črtna koda
Objavljeno: 25.05.2015; Ogledov: 3022; Prenosov: 184
.pdf Polno besedilo (3,23 MB)

4.
Optimizacija skladiščnega poslovanja v oskrbni verigi
Bernard Grmek, 2016, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je ureditev skladiščnega poslovanja izbranega podjetja. V prvem, teoretičnem delu naloge opisujemo elemente logističnega sistema, oskrbne verige, skladiščno poslovanje in prednosti sodobne informacijske tehnologije v skladiščnem poslovanju. Predstavili smo prednosti brezpapirnega skladiščnega poslovanja, standarde črtnih kod in pomembnost urejenih oskrbnih verig. V praktičnem delu smo predstavili obstoječe stanje v skladišču, opisali obstoječe stanje prevzema, ter komisioniranja in izdaje blaga. Izluščili smo jedro problemov, opisali področja možnih izboljšav in ponudili rešitve in priporočila za optimizacijo danih problemov in izboljšanje sedanjega stanja. Ugotovili smo, da so skladiščni procesi neustrezni, skladiščno poslovanje neurejeno, saj dolgi postopki vzamejo preveč časa. Zaradi neuporabe avtomatskega zajema podatkov so skladiščni procesi daljši in večja je tudi možnost napak. Problematika se začne pri pomanjkanju skladiščnega prostora. Postopki prevzema, komisioniranja in izdaje blaga so dolgotrajni. Blago je skladiščeno na naključnih lokacijah, zato je pri komisioniranju opravljena veliko daljša pot ob iskanju materiala. Vse dokumente je treba ročno vnašati, kar je zelo zamudno. Predlagali smo nakup dodatnih regalov za odlaganje strešnih kritin, uvedbo uporabe črtne kode za vse artikle, uporabo terminalov za potrebe prevzema, komisioniranja in izdaje blaga, uvedbo lokacijsko vodenega skladišča ter posodobitev informacijskega sistema. S predlaganimi rešitvami bi podjetje zvišalo storilnost skladiščnih delavcev, znižalo stroške skladiščenja ter pridobilo konkurenčno prednost na trgu.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Logistika, skladišče, črtna koda, komisioniranje, GS1 standardi, RIP, SOU....
Ključne besede: Logistika, skladišče, črtna koda, komisioniranje, GS1 standardi, RIP, SOU.
Objavljeno: 26.09.2016; Ogledov: 2857; Prenosov: 179
.pdf Polno besedilo (756,80 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh