Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Fluidne identitete : študija primera šole s slovenskim učnim jezikom v Romjanu (Italija)
Maja Melinc Mlekuž, 2020, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Opis: ole s slovenskim učnim jezikom v Italiji v zadnjih tridesetih letih doživljajo pomembne spremembe v narodnostni in jezikovni sestavi šolajoče populacije. Povečan vpis otrok iz neslovenskih oz. italijansko govorečih družin je na eni strani slovenski skupnosti v Italiji prinesel priložnost za povečanje števila govorcev slovenščine in poznavalcev slovenske kulture v Italiji ter številčno polnejše razrede slovenskih šol, hkrati pa tudi didaktično-metodične izzive, kako te otroke uspešno vključiti v vzgojno-izobraževalni sistem, da bodo v skladu s kognitivnimi zmožnostmi jezikovno napredovali in bili v sicer jezikovno heterogenem razredu po znanju slovenščine primerljivi s sošolci iz slovensko govorečih družin.
Ključne besede: slovenski jezik, slovenske šole, Italija, šole s slovenskim učnim jezikom
Objavljeno v RUNG: 10.02.2021; Ogledov: 2078; Prenosov: 73
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh