Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Član uredniškega odbora revije Sumerianz Journal of Education, Linguistics and Literature
Zoran Božič, druga izvedena dela

Opis: Revija za področje izobraževanja, jezikoslovja in književnosti. Izhaja v angleškem jeziku. Dvojno slepo ocenjevanje prispevkov.
Ključne besede: Sumerianz, znanstvena revija, izobraževanje, jezikoslovje, književnost, Pakistan, angleščina
Objavljeno v RUNG: 23.07.2018; Ogledov: 3431; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Zdaj gre za slovenščino : 1. Evropski večer Lojzeta Peterleta
Zoran Božič, druga izvedena dela

Opis: Okrogla miza o učnem jeziku slovenskega visokega šolstva.
Ključne besede: učni jezik, slovenščina, angleščina, Zakon o visokem šolstvu, internacionalizacija, nacionalna samobitnost
Objavljeno v RUNG: 03.11.2016; Ogledov: 4674; Prenosov: 157
URL Povezava na datoteko

3.
Does Grammatical Structure Accelerate Number Word Learning? Evidence from Learners of Dual and Non-Dual Dialects of Slovenian
Franc Marušič, Rok Žaucer, Vesna Plesničar, Tina Razboršek, Jessica Sullivan, David Barner, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: How does linguistic structure affect children’s acquisition of early number word meanings? Previous studies have tested this question by comparing how children learning languages with different grammatical representations of number learn the meanings of labels for small numbers, like 1, 2, and 3. For example, children who acquire a language with singular-plural marking, like English, are faster to learn the word for 1 than children learning a language that lacks the singular-plural distinction, perhaps because the word for 1 is always used in singular contexts, highlighting its meaning. These studies are problematic, however, because reported differences in number word learning may be due to unmeasured cross-cultural differences rather than specific linguistic differences. To address this problem, we investigated number word learning in four groups of children from a single culture who spoke different dialects of the same language that differed chiefly with respect to how they grammatically mark number. We found that learning a dialect which features “dual” morphology (marking of pairs) accelerated children’s acquisition of the number word two relative to learning a “non-dual” dialect of the same language.
Ključne besede: števila, številke, slovnično število, dvojina, narečja, usvajanje, učenje, slovenščina, angleščina, numbers, grammatical number, dual, dialects, acquisition, learning, Slovenian, English
Objavljeno v RUNG: 10.08.2016; Ogledov: 4870; Prenosov: 241
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

4.
Poročilo s prve spletne jezikovalnice SDUTSJ
Veronika Piccinini, 2014, drugi sestavni deli

Ključne besede: angleščina, spletno učenje, videokonference
Objavljeno v RUNG: 22.01.2015; Ogledov: 4900; Prenosov: 24
URL Povezava na celotno besedilo

5.
Advantages of introducing linguistics in the process of ELT
Veronika Piccinini, 2009, kratki znanstveni prispevek

Ključne besede: jezikoslovje, angleščina, etimologija
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 5067; Prenosov: 26
URL Povezava na celotno besedilo

6.
7.
Kreativne metode poučevanja angleščine na področju vinogradništva in vinarstva
Veronika Piccinini, 2010, objavljeni povzetek strokovnega prispevka na konferenci

Ključne besede: angleščina, tuji jeziki, vinogradništvo, vinarstvo, metodologija, kreativne metode, besedišče, kolokacije
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 5312; Prenosov: 28
URL Povezava na celotno besedilo

8.
Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh