Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen pospeševanja prodaje za uspešno trženje vina na primeru blagovne znamke Klen'Art
Aleksander Klenar, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, trženje vina, pospeševanje prodaje, blagovna znamka, Klen'Art, ...
Ključne besede: diplomske naloge, trženje vina, pospeševanje prodaje, blagovna znamka, Klen'Art
Objavljeno: 22.01.2015; Ogledov: 2763; Prenosov: 345
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Združevanje vinarjev Vipavske doline v konzorcij.
Tomaž Vodopivec, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Trženje vin, blagovna znamka, Vipavska dolina, konzorcij vinarjev, trženjska strategija...
Ključne besede: Trženje vin, blagovna znamka, Vipavska dolina, konzorcij vinarjev, trženjska strategija
Objavljeno: 23.05.2017; Ogledov: 1593; Prenosov: 110
.pdf Polno besedilo (765,23 KB)

3.
REBULA - KRALJICA BRIŠKIH GRIČEV
Vanesa Klinec, 2018, diplomsko delo

Opis: Vitis vinifera L. cv 'Rebula' je najpomembnejša sorta za pridelavo vina v vinorodnem okolišu Goriška brda (tudi Brda). Je del bogate zgodovinske in kulturne dediščine ter velja za sinonim Brd. Ker postaja 'Rebula' zanimiva tudi izven meja Goriških brd, so se briški pridelovalci vina, skupaj s Konzorcijem Brda, odločili za zaščito vina sorte 'Rebula' z oznako PTP. Poleg tega se zadnje čase vedno bolj uveljavlja generična predstavitev sorte 'Rebula' pod skupnimi blagovnimi znamkami, ki so pomembne za povečanje prepoznavnosti tako sorte kot tudi teritorija pridelovanja. V diplomski nalogi smo opisali sorto 'Rebula'; značilnosti vinske trte in vina, njeno zgodovinsko pot ter predstavili pridelavo vina danes. Osredotočili smo se tudi na pomembnost te sorte za Goriška brda, v smislu promocije sorte in teritorija. Drugi del diplomske naloge zajema marketinško raziskavo in pregled situacije na vinskem trgu, pri čemer smo izvedli spletno anketiranje med potrošniki vina. Na podlagi teoretičnih osnov in rezultatov marketinške raziskave smo zasnovali marketinški načrt. Podani so tudi ukrepi in priporočila, ki so pomembni pri uspešni predstavitvi sorte 'Rebula' širši publiki.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...sorta 'Rebula', Goriška brda, geografska zaščita vina, blagovna znamka, promocija...
Ključne besede: sorta 'Rebula', Goriška brda, geografska zaščita vina, blagovna znamka, promocija
Objavljeno: 27.09.2018; Ogledov: 790; Prenosov: 75
.pdf Polno besedilo (1,86 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh