Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen pospeševanja prodaje za uspešno trženje vina na primeru blagovne znamke Klen'Art
Aleksander Klenar, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, trženje vina, pospeševanje prodaje, blagovna znamka, Klen'Art, ...
Ključne besede: diplomske naloge, trženje vina, pospeševanje prodaje, blagovna znamka, Klen'Art
Objavljeno: 22.01.2015; Ogledov: 1417; Prenosov: 193
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Združevanje vinarjev Vipavske doline v konzorcij.
Tomaž Vodopivec, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Trženje vin, blagovna znamka, Vipavska dolina, konzorcij vinarjev, trženjska strategija...
Ključne besede: Trženje vin, blagovna znamka, Vipavska dolina, konzorcij vinarjev, trženjska strategija
Objavljeno: 23.05.2017; Ogledov: 260; Prenosov: 12
.pdf Polno besedilo (765,23 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh