Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Animirani spopadi : Nasilni prizori kot izrazno sredstvo v animiranem filmu
Matija Ternovec, 2022, diplomsko delo

Opis: Prikazovanje nasilja v umetnosti ni nov pojav. Že v prazgodovini so naši predhodniki v jamskih slikah prikazovali boje z živalmi. Z razvojem civilizacije pa so se razvijali tudi boji, bitke, vojne ipd. in posledično tudi njihovo prikazovanje. Vzporedno z razvojem človeštva in z razvojem tehnologije nas prikazovanje omenjene tematike spremlja vse do današnjih časov. Zato se tudi vsebina animiranih filmov ni izognila tej tematiki. Pričujoče diplomsko delo predstavlja svet nasilja in spopadov v animaciji. Narejena je primerjava med animacijama vzhodnega in zahodnega sveta ter njunih pristopov do spopadov in uporabe nove tehnologije. Predstavljena je animacija vzhodnega sveta, kjer prevladuje japonska animacija – anime. Na Zahodu pa na trgu prevladuje svetovno znana korporacija Disney in njihovemu načinu podoben stil animacije drugih podjetij. Izpostavljene so razlike med tema dvema stiloma animacije in pa tudi podobnosti. Del naloge se osredotoča na prikazovanje spopadov. Diplomsko delo vsebuje poglobljen vpogled v razvoj in uporabo sodobnih metod, kot sta 3D računalniška animacija ter zajem gibanja (motion tracking), in razloži, kako je njuna prisotnost pomagala pri spreminjanju načinov ustvarjanja spopadov. Zastavljeno je tudi vprašanje, zakaj gledalci uživajo v gledanju takih animacij, kaj je tisto, kar privlači, ter ali so take animacije primerne za otroke. Predstavljene so tudi ugotovitve o pravi »formuli« za spopad, kako pripraviti spopad in kateri so najpomembnejši elementi, ki jih je potrebno upoštevati, da bi spopad pritegnil gledalca. Na koncu je opisana še lastna izkušnja ob izdelovanju praktičnega dela, ki je kratek animiran spopad z naslovom Bitka za gozd. Poglavje nas popelje skozi celoten proces ustvarjanja praktičnega dela: od predprodukcije, v kateri sta bili ustvarjeni zgodba, zgodboris in likovna zasnova, do produkcije, v procesu katere je bila ustvarjena animacija. Celoten postopek se je zaključil s postprodukcijo, v kateri so se dodali efekti in se je animacija sestavila v končno obliko.
Ključne besede: animacija, spopad, animirani filmi, anime, nasilje, bitke
Objavljeno v RUNG: 04.07.2022; Ogledov: 1751; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (2,44 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Nagrajene Zgodbe kostanjevih gozdov poklon Benečiji
Neva Zajc, Ivana Zajc, 2019, drugi sestavni deli

Opis: Na festivalu slovenskega filma je slavil film Gregorja Božiča Zgodbe iz kostanjevih gozdov, ki je odnesel kar 10 vesen. Prepričal je tako žirijo kot občinstvo. Dve »vesni« sta šli tudi slovenskima avtorjema iz Trsta.
Ključne besede: Zgodbe kostanjevih gozdov, Festival slovenskega filma, nagrade, filmi
Objavljeno v RUNG: 03.01.2022; Ogledov: 1414; Prenosov: 13
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Oblast črnega mačka : Interpretacija filma Aleksandra Petrovića Mojster in Margarita
Zoran Božič, 1973, recenzija, prikaz knjige, kritika

Opis: Komentar filma, posnetega po znamenitem romanu ruskega pisatelja Bulgakova.
Ključne besede: filmi, recenzije, Bulgakov, roman, črni val
Objavljeno v RUNG: 21.02.2020; Ogledov: 2518; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (159,24 KB)

4.
2D animirani film skozi čas
Antonella D'Amico, 2019, diplomsko delo

Opis: V prvem delu diplomske naloge podamo definicijo animiranega filma in na kratko opišemo, kako nastane animirani film. Omenimo tudi osnovne standarde animacije. Drugi del diplomske naloge je razdeljen na pet obdobij razvoja, na podlagi katerih opišemo zgodovino 2D animiranih filmov. V prvem obdobju predstavimo delovanje in nastanek naprav, ki jih na splošno imenujemo »optične igrače« in delujejo po principu persistence vida. Podrobneje opišemo »laterno magico«, »tavmatrop«, »fenakitoskop«, »zoetrop«, »slikofrc«, »praksinoskop« in »optično gledališče«. Pri vseh navedemo, kdo in kdaj jih je izumil ter opišemo njihovo delovanje. Drugo obdobje razvoja temelji na pionirjih animiranega filma. Podrobneje navedemo avtorje, kot so Emile Cohl, Winsor McCay, Pat Sulivan in Otto Messmer ter brata Fleischer. Obrazložimo njihova najbolj prepoznavna dela, ki so prispevala k napredku animiranega filma. V tretjem obdobju razvoja prikažemo razcvet animiranih filmov s pomočjo analize del treh pomembnejših ustvarjalcev, in sicer Walta Disneya, Texa Averyja in Osamuja Tezuke. V četrtem obdobju razvoja opišemo slog animacije pri animacijskih hišah UPA, Warner Bros ter Hana in Barbera na podlagi njihovih likov. Omenimo tudi dva samostojna umetnika eksperimentalne animacije Normana McLarena in Johna Whitneyja. V petem obdobju prikažemo tehniko 2D digitalne animacije ter prvi digitalni animirani seriji (The Simpsons in South Park) in prva digitalna animirana filma (The Rescuers Down Under in The Iron Giant). Tretji del diplomske naloge je v celoti namenjen analizi avtoričinega kratkega digitalnega 2D animiranega filma Bubbles s primeri dela v programih TVPaint in Adobe After Effects. Diplomska naloga je zastavljena kot študijsko besedilo za vse, ki jih zanima animirani film in želijo pridobiti podlago za širjenje svojega znanja na tem področju. Tako kot vse izrazne oblike sodobne kulture tudi animacijska kinematografija ostaja razdvojena med umetnostjo in industrijo, med umetniškim elementom ter ekonomskim vidikom komercialnega izkoriščevanja. Nobenega od teh dveh vidikov ni mogoče zanemariti, ker oba prispevata k opredelitvi, razširjanju in sprejemu umetniškega dela. Zaradi tega tudi namen diplomske naloge ni zgolj navajanja seznama imen in naslovov, ki ga narekuje le kronološka D’Amico, Antonella: 2D animirani film skozi čas. Dip.nal. Nova Gorica, AU/UNG, 2019 časovnica, temveč gre za besedilo, ki poskuša prikazati mrežo odnosov med posameznimi osebnostmi, filmi in zgodovinsko-kulturnim kontekstom.
Ključne besede: animacija, animirani filmi, optične igrače, slog, animirane serije, digitalna animacija
Objavljeno v RUNG: 25.11.2019; Ogledov: 4588; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (3,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
6.
7.
Role of spinodal-like wrinkling as a prenucleation process in crystallization of sol-gel derived thin films
Matjaž Valant, Mattia Fanetti, Uroš Luin, 2016, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: sol-gel, tanki filmi, crystalizacija
Objavljeno v RUNG: 17.05.2016; Ogledov: 4786; Prenosov: (1 glas)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Comparison of different characteristics of TiO[sub]2 films and their photocatalytic properties
Urh Černigoj, Primož Rebernik Ribič, Urška Lavrenčič Štangar, Polonca Trebše, 2006, izvirni znanstveni članek

Opis: Comparison of different characteristics of TiOsub2 films and their photocatalytic properties
Ključne besede: tanki filmi, fotokataliza, UV-Vis, azo barvilo, površinska morfologija
Objavljeno v RUNG: 10.07.2015; Ogledov: 5456; Prenosov: 22
URL Povezava na celotno besedilo

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh