Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kritični dogodki pri delu učitelja vožnje
Rajko Marković, 2006, diplomsko delo

Opis: Naloga je zasnovana tako, da raziskujemo kritične dogodke, ki se pojavljajo pri delu učitelja vožnje. V uvodnem delu naloge opišemo trenutno situacijo v avto šolah ter opredelimo namen in cilj teme preučevanja. Namen naloge je prikazati probleme pri delovanju avto šol ter skozi analizo kritičnih dogodkov ovrednotiti prednosti in slabosti teh dogodkov. Cilj naloge je ugotoviti vse ovire, ki se pojavljajo pri delu učitelja vožnje ter podati predloge za izboljšanje pogojev dela. V nadaljevanju se osredotočimo na opis delovnega mesta, pogojev dela, stila vodenja in motivacije zaposlenih kot tudi same vloge učitelja vožnje pri tej dejavnosti. Sledi izvajanje ankete in obdelava rezultatov ankete ter analiza vseh kritičnih dogodkov, katere so opisali učitelji vožnje. Delo zaključimo s predlogi, ki bi izboljšali delo učitelja vožnje. Na delo učitelja vožnje vpliva več dejavnikov, med katerimi so najpomembnejše individualne razlike, značilnosti njegovega dela ter organizacijska praksa v avto šolah, kakor tudi dobri odnosi s sodelavci in kandidati, ter dobri delovni pogoji. Njihovo delo je stresno, naporno in zahtevno ter predvsem odgovorno tako, da bi analiza kritičnih dogodkov lahko bistveno olajšala izvajanje tega dela. Delo učitelja vožnje ne pritegne večje pozornosti. Naloga opozarja, da imamo učitelje vožnje, ki so skozi svoje dolgoletno uspešno delo naučili čez tisoč ljudi varno voziti avto, pa vseeno niso ustrezno nagrajeni za opravljeno delo.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, inštruktorji in inštrukcije, avto šole, kakovost izdelkov in storitev, delovno okolje, ...
Ključne besede: diplomske naloge, inštruktorji in inštrukcije, avto šole, kakovost izdelkov in storitev, delovno okolje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1194; Prenosov: 159
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo vzdrževanja občinske javne infrastrukture v obmejnih italijanskih občinah
Pavel Drašček, 2016, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...infrastruktura, kakovost, kakovost storitev, management, uporabniki, vzdrževanje, zadovoljstvo....
Ključne besede: infrastruktura, kakovost, kakovost storitev, management, uporabniki, vzdrževanje, zadovoljstvo.
Objavljeno: 06.02.2017; Ogledov: 656; Prenosov: 45
.pdf Polno besedilo (936,77 KB)

3.
PREVERJANJE KAKOVOSTI STORITEV V GOSTINSKEM LOKALU
Vanja Pauletić Jug, 2017, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je veliko gostinskih lokalov pri nas, konkurence v gostinstvu pa je ogromno. Gostinski lokali ponujajo vse več, stranke postajajo zahtevnejše, saj postaja hitrost življenja večja in zahtevnejša. Poslanstvo gostinskega lokala je, da v prijetnem in modernem okolju ponuja oddih od vsakdanjika, da se gost sprosti ob dobri glasbi, kvalitetni postrežbi, poseže po dnevnem časopisu in prebrska po elektronski pošti ali prebere novice na svetovnem spletu. Z diplomskim delom želimo organizaciji, ki se bo v prihodnosti ukvarjala z gostinsko dejavnostjo, predstaviti nekatere nove smernice, ki vplivajo na počutje gosta, ter pojasniti, kako pomembna je kakovost storitve, ki si jo gost želi v gostinskem lokalu. Kakovost storitve je pokazatelj zadovoljne stranke, ki se vrača. Če je bilo zadoščeno vsem njegovim potrebam, lahko pričakujemo velik odziv novih strank. Tako se zadovoljstvo uporabnikov storitev oceni po zasedenosti gostinskega lokala. Na svetovnem spletu smo z anketnim vprašalnikom zastavili anketirancem nekaj ključnih vprašanj, ki so se nanašala na kakovost oziroma storitve, ki si jih stranke želijo uporabljati v dobrem gostinskem lokalu. Z analizo anketnega vprašalnika smo pridobili vizijo, mnenja in tržno razumevanje, kako se lahko lokal prilagodi mestnemu okolju ter kaj stranke pričakujejo v izbranem gostinskem lokalu.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...počutje gosta, ter pojasniti, kako pomembna je kakovost storitve, ki si jo gost želi v...
Ključne besede: gostinski lokal, gost, kakovost, storitev, stranka, komunikacija
Objavljeno: 10.07.2017; Ogledov: 412; Prenosov: 14
.pdf Polno besedilo (838,16 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh