1. Inter-cellular communication (quorum sensing) in plant endophytic Burkholderia sp.Zulma Rocío Suárez-Moreno, 2010, doktorska disertacija Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...bakterije, Burkholderia, medcelična komunikacija, N-acil-homoserin-lakton, mikrobiologija, disertacije, ... Ključne besede: bakterije, Burkholderia, medcelična komunikacija, N-acil-homoserin-lakton, mikrobiologija, disertacije Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2222; Prenosov: 59
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Interno komuniciranje v oddelku "igralne mize" v igralnici PerlaAdrijana Pavšič, 2012, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... komunikacija, interno komuniciranje, orodja komuniciranja, zaposleni, organizacija, diplomske... Ključne besede: komunikacija, interno komuniciranje, orodja komuniciranja, zaposleni, organizacija, diplomske naloge Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2091; Prenosov: 202
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Letni pogovor med vodjo in sodelavci varnostnih služb v podjetju Hit d. d. Nova GoricaNiki Štimac, 2008, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, komunikacija, vodenje, organizacije, ... Ključne besede: diplomske naloge, komunikacija, vodenje, organizacije Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2102; Prenosov: 263
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. Nov pristop za izboljšanje inovativne dejavnosti v podjetju Iskra Avtoelektrika, poslovna enota AvtoelektrikaAdrijan Spačal, 2010, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, inovacije, inovativna dejavnost, vodstvo, zaposleni, komunikacija, ... Ključne besede: diplomske naloge, inovacije, inovativna dejavnost, vodstvo, zaposleni, komunikacija Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1922; Prenosov: 154
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
5. Komunikacija s strankoTaja Makovec, 2006, diplomsko delo Opis: Komunikacija z drugimi je osnovna težnja vsakega posameznika. Z njo se srečujemo vsak dan, tako v zasebnem kot v poslovnem svetu. Komunicirati začnemo že zgodaj v otroštvu, ko se naučimo govora, in nadaljujemo skozi celotno življenje. Naučiti se komunicirati na zares odrasel način pa zahteva veliko spretnosti, znanja in truda. Sposobnost učinkovitega komuniciranja je ena izmed najpomembnejših veščin za uspeh v življenju. V diplomskem delu bo iz razpoložljive literature pridobljeno čim več koristnih napotkov in podatkov o komunikaciji med zaposlenimi in stranko. Najprej bo predstavljena komunikacija v podjetjih, od katere je odvisno, kako zaposleni komunicirajo s stranko. V ospredje raziskovalne naloge bo postavljeno predvsem telefonsko komuniciranje, ker je to eden izmed najbolj uporabljenih in običajnih virov komunikacije tako v vsakdanjem življenju kot v podjetjih. V zadnjem poglavju bodo predstavljeni rezultati ankete, s pomočjo katere bo raziskana komunikacija s strankami. Z anketo so bili zbrani podatki o težavah pri komunikaciji. Temeljni cilj tega poglavja je raziskati mnenje zaposlenih o komuniciranju. S pomočjo ankete bodo preverjene hipoteze. Raziskava je pokazala, da so lahko potrjene tri od štirih hipotez. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: diplomske naloge, komunikacija, komunikacijski procesi, empirične raziskave Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2729; Prenosov: 415
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
6. Vključevanje zaposlenih v delovno okolje v SPE Mehatronika v Iskri Avtoelektriki, d. d.Ivan Anželj, 2008, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, motivacija, komunikacija, inovativnost, ... Ključne besede: diplomske naloge, motivacija, komunikacija, inovativnost Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2294; Prenosov: 161
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
7. Interkingdom signalling via a LuxR-family protein in plant associated bacteriaJuan Francisco Gonzáles Paredes, 2012, doktorska disertacija Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...proteini, bakterije, medcelična komunikacija, genetika, disertacije, ... Ključne besede: proteini, bakterije, medcelična komunikacija, genetika, disertacije Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2127; Prenosov: 43
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
8. Učinkovitost internega komuniciranja v podjetju Inclub d. o. o.Ana Gabrijelčič, 2007, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, komunikacija, organizacija, vodenje, odnosi, ... Ključne besede: diplomske naloge, komunikacija, organizacija, vodenje, odnosi Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2521; Prenosov: 274
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
9. Športni trener v funkciji vodenjaAlan Komel, 2014, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...vodenje, komunikacija, motivacija, trener, osebnost, športno moštvo, odbojka, diplomske... Ključne besede: vodenje, komunikacija, motivacija, trener, osebnost, športno moštvo, odbojka, diplomske naloge Objavljeno: 22.01.2015; Ogledov: 2329; Prenosov: 245
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
10. PREVERJANJE KAKOVOSTI STORITEV V GOSTINSKEM LOKALUVanja Pauletić Jug, 2017, diplomsko delo Opis: V današnjem času je veliko gostinskih lokalov pri nas, konkurence v gostinstvu pa je ogromno. Gostinski lokali ponujajo vse več, stranke postajajo zahtevnejše, saj postaja hitrost življenja večja in zahtevnejša. Poslanstvo gostinskega lokala je, da v prijetnem in modernem okolju ponuja oddih od vsakdanjika, da se gost sprosti ob dobri glasbi, kvalitetni postrežbi, poseže po dnevnem časopisu in prebrska po elektronski pošti ali prebere novice na svetovnem spletu.
Z diplomskim delom želimo organizaciji, ki se bo v prihodnosti ukvarjala z gostinsko dejavnostjo, predstaviti nekatere nove smernice, ki vplivajo na počutje gosta, ter pojasniti, kako pomembna je kakovost storitve, ki si jo gost želi v gostinskem lokalu. Kakovost storitve je pokazatelj zadovoljne stranke, ki se vrača. Če je bilo zadoščeno vsem njegovim potrebam, lahko pričakujemo velik odziv novih strank. Tako se zadovoljstvo uporabnikov storitev oceni po zasedenosti gostinskega lokala.
Na svetovnem spletu smo z anketnim vprašalnikom zastavili anketirancem nekaj ključnih vprašanj, ki so se nanašala na kakovost oziroma storitve, ki si jih stranke želijo uporabljati v dobrem gostinskem lokalu. Z analizo anketnega vprašalnika smo pridobili vizijo, mnenja in tržno razumevanje, kako se lahko lokal prilagodi mestnemu okolju ter kaj stranke pričakujejo v izbranem gostinskem lokalu. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: gostinski lokal, gost, kakovost, storitev, stranka, komunikacija Objavljeno: 10.07.2017; Ogledov: 1500; Prenosov: 106
Polno besedilo (838,16 KB) |