Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Metaforika v medijskem diskurzu
Neva Jež, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, kognitivno jezikoslovje, konceptualna metafora, medijski diskurz, študentski protesti, ...
Ključne besede: diplomske naloge, kognitivno jezikoslovje, konceptualna metafora, medijski diskurz, študentski protesti
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2783; Prenosov: 193
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Quo vadis?
peter Purg, 2017, umetniško delo

Opis: "Ko se je po vprašanju /Quo vadis? /(Kam greš?) Sveti Peter odločil slediti Jezusu nazaj v Rim, so ga križali obrnjenega z glavo navzdol. V tem performansu se babilonske razmere različnih vektorjev migracij ter kodov komunikacij odrazijo v obrnjenih mobilnih medijih. Vsak romar KIBLIX-a naj naloži svoj kratki video (5 do 15 sekund) na http://quovadis.pleter.net Uporabi svoj jezik in povej -- /Kam greš//?/" Izvedeno na mednarodnem festivalu medijske umetnosti KIBLIX 2017 (http://2017.kiblix.org/) 11. 11. 2017 ob 20.00
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...performans, medijski, bodiart, telesno, video...
Ključne besede: performans, medijski, bodiart, telesno, video
Objavljeno: 15.11.2017; Ogledov: 1571; Prenosov: 95
.pdf Polno besedilo (326,61 KB)

3.
Temna slika
Rawan F. A. Alhourani, 2018, magistrsko delo

Opis: Motivacija za to magistrsko delo je bilo avtoričino iskanje podobe; prav določene podobe, izgubljene v najglobljih predelih našega uma. Iskanje podobe, ki je nikoli nismo videli ali doživeli; podobe, ki je še nihče nikoli ni videl, ter ob tem izzvati čutila in človeško naravo v danem trenutku. Namen dela je iskati odgovore in si zastaviti vprašanja o tem, kako zelo ljudje zaupajo svojim čutom, ter se spraševati o njihovi zmožnosti, da spremenijo svoje vedenje in svoje rutine. Opazovati, ali si za nekaj sekund drznejo ugasniti luč in s tem pridobijo sposobnost, da vidijo na drugačen način. Ne preseneča dejstvo, da se ljudje močno zanašajo na svoj vid, zaradi česar preostala čutila postanejo nekako manj pomembna in zanesljiva. To delo z naslovom "Temna podoba – podoba, ki smo jo izgubili v temi", raziskuje moč podobe pri manipulaciji množice in vlogo medijev pri nadzoru in pranju možganov pripadnikom nove generacije. V magistrskem delu avtorica najprej predstavi projekte "Kumra 1", "Kumra 2" in "Kaj vidiš v temi?" – poskuse, izvedene v prvem in drugem letu raziskovanja, skozi katere predstavi analizo in opazovanje svojih eksperimentov. Ti predstavljajo začetek raziskovanja čutil v popolni temi, ki je nato pripeljalo do "Sestavljanke", praktičnega dela te naloge, ki se sprašuje o medijski manipulaciji z uporabo podobe.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...praktičnega dela te naloge, ki se sprašuje o medijski manipulaciji z uporabo podobe....
Ključne besede: temna, nejasna, mračna, brez svetlobe, grozljiva, grozna, žalostna, zlobna, pomanjkanje svetlobe, slepa, globlje v odtenkih, ne svetla, skrita, skrivnostna, skrivnostna, brez moralne ali duhovne svetlobe, maligni, temničas, negativni, pesimistični, neprosvetljeni, temačnost, črnina, neznani, medijski nadzor, temna slika, družabni mediji, medijska manipulacija, propaganda, stereotip, pranje možganov
Objavljeno: 10.12.2018; Ogledov: 1390; Prenosov: 68
.pdf Polno besedilo (11,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh