Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Meritve vpliva zaporne napetosti na napetost popolnega osiromašenja v silicijevih detektorjih
Darko Šuligoj, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, silicijevi detektorji, sevalne poškodbe, detektor ATLAS, napetost popolnega osiromašenja, ...
Ključne besede: diplomske naloge, silicijevi detektorji, sevalne poškodbe, detektor ATLAS, napetost popolnega osiromašenja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2464; Prenosov: 159
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Vpliv vremena na pogostost nesreč in stopnjo poškodb na cestah
Petra Gerbec, 2015, diplomsko delo

Opis: Prometna nesreča je posledica prepleta različnih dejavnikov kot so: psihofizično stanje voznika, tehnične značilnosti vozila, kakovost cestišča in vpliv vremena. V diplomskem delu so predstavljeni trendi prometnih nesreč na območju Ljubljane, Maribora in Nove Gorice v obdobju 1995-2014. Po letu 2006 oziroma 2007 v vseh treh krajih beležimo zmanjševanje števila prometnih nesreč. Pri letnem hodu je opazno najnižje število prometnih nesreč julija in avgusta, največ pa se jih zgodi oktobra. Med tednom se največ prometnih nesreč zgodi v petek, medtem ko jih je najmanj v nedeljo. Glavni namen dela je bil proučiti povezavo med vremenom in številom prometnih nesreč ter njihovimi posledicami. Pri opisu podatkov in povezav med njimi smo si pomagali z aritmetično sredino, drsečimi sredinami in Pearsonovim korelacijskim koeficientom. Za oceno letnega, tedenskega in Luninega cikla smo si pomagali s periodogramom. Za ugotovitev dejanskega vpliva spremenljivosti vremena smo dnevnemu številu nesreč odšteli značilni letni in tedenski hod, meteorološkim spremenljivkam pa značilni letni hod. Ugotovili smo, da vreme ni glavni dejavnik tveganja za prometne nesreče saj se okrog 80 % nesreč zgodi v jasnem in oblačnem vremenu. Med vremenskimi vplivi so najpomembnejše padavine. Zaznali smo tudi vpliv trajanja sončnega obsevanja, hitrosti vetra, dnevnega zračnega tlaka in dnevne temperature zraka. Vpliv Lune na dnevno število prometnih nesreč smo v diplomskem delu zavrgli.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Prometne nesreče, poškodbe, vremenske razmere, Luna...
Ključne besede: Prometne nesreče, poškodbe, vremenske razmere, Luna
Objavljeno: 06.10.2015; Ogledov: 2973; Prenosov: 192
.pdf Polno besedilo (2,03 MB)

3.
Microfluidic flow injection analysis with thermal lens microscopic detection for determination of NGAL
Mingqiang Liu, Matjaž Klemenc, Mladen Franko, Tatjana Radovanović, Polona Likar, 2015, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...akutne poškodbe ledvic, mikrofluidika, spektroskopija termičnih leč, NGAL, ...
Ključne besede: akutne poškodbe ledvic, mikrofluidika, spektroskopija termičnih leč, NGAL
Objavljeno: 16.06.2016; Ogledov: 1557; Prenosov: 55
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Patterns of impairment of narrative language in mild traumatic brain injury
Sara Andreetta, Andrea Marini, Valentina Galetto, Marina Zettin, 2013, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...nevropsihologija, nevrolingvistka, nezgodne možganske poškodbe, analiza diskurza, ...
Ključne besede: nevropsihologija, nevrolingvistka, nezgodne možganske poškodbe, analiza diskurza
Objavljeno: 09.05.2017; Ogledov: 1080; Prenosov: 8
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh