Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza prodaje vzmetnic in postelj podjetja Meblo Jogi d.o.o. od leta 1995 do leta 2003
Miha Martinuč, 2005, diplomsko delo

Opis: Podjetje Meblo Jogi je po razpadu bivše Jugoslavije skoraj v celoti izgubilo veliko južno tržišče z dvajset milijoni potencialnih relativno nezahtevnih kupcev. Izjema je bila Hrvaška, ker meji s Slovenijo in so zaradi tega transportni stroški najnižji. Ker jim domače že zasičeno tržišče ni omogočalo širitve in večjega dobička, je moralo podjetje prodajo širiti na druga (zahodna) trišča. Ugotovili smo, da se je prelom zgodil leta 1998, ko je prodaja na (večinoma zahodnem) tujem trgu presegla prodajo na domačem. Realizacija na domačem trgu je znašala priblino 760 mio SIT, na tujem trgu pa priblino 850 mio SIT. V naslednjih letih se tako prodaja na domačem trgu ni večala, prodaja na tujem, pa je narasla približno za 2 krat. Glavni državi uvoznici sta Italija in Avstrija. Izvažajo pa tudi na Poljsko, Češko, Ukrajino,Rusijo, Džibuti ter druge države. Prodaja v republike bivše Jugoslavijese od razpada še danes ni v celoti opomogla. Podjetje so razširili na novo lokacijo, izdelkom (vzmetnicam in posteljem) so povečali asortiman in dvignili kakovost ter zmanjšali stroške in čas izdelave. Pridobili so razne certifikate o kakovosti in ustreznosti. Tako smo posledično ugotovili, da je podjetju uspel velik podvig.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... Podjetje Meblo Jogi je po razpadu bivše Jugoslavije...
Ključne besede: diplomske naloge, vzmetnice, postelje, podjetje, preoblikovanje podjetja, prodaja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1236; Prenosov: 76
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Ocena učinkovitosti naložb v gradnjo avtoservisne delavnice
Erik Humar, 2006, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu prikazujemo dve možnosti izgradnje in zagona avtoservisne delavnice podjetja Avto Inn, ki se ukvarja z avtoservisnimi storitvami ter s prodajo vozil in rezervnih delov. Zaradi obsega dela in širitve dejavnosti postajajo obratovalni prostori podjetja pretesni. Vodstvo podjetja se je odločilo za novogradnjo prostorov na novi primernejši lokaciji. Poleg predstavitve podjetja, naloga zajema prikaz ocene stroškov novogradnje obratovalnih prostorov, ki so nujno potrebni za nadaljnje nemoteno in kvalitetno opravljanje storitev. V nalogi so prikazane potrebne naložbe in viri financiranja ter ocene skupnih donosov in stroškov. V zaključnem delu naloge prikazujemo primerjavo obeh razpoložljivih možnosti, med katerima se mora vodstvo podjetja Avto Inn odločiti.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, naložba, stroški, skupni donos, storitve, podjetje, učinki, denarni tok, ...
Ključne besede: diplomske naloge, naložba, stroški, skupni donos, storitve, podjetje, učinki, denarni tok
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1356; Prenosov: 68
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Poslovni načrt podjetja Konjeniški center Hruševica
Aldo Rener, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... podjetje, ustanovitev, poslovni načrt, tržna analiza, finančni načrt,...
Ključne besede: podjetje, ustanovitev, poslovni načrt, tržna analiza, finančni načrt, diplomske naloge
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1177; Prenosov: 143
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Gospodarjenje z opažnim materialom v gradbenem podjetju
Igor Medvešček, 2005, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga se začenja z opredelitvijo logistike in njenega pomena v podjetju. Tu so predstavljene ključne točke, s katerimi skuša logistika čim racionalnejše reševati probleme v premagovanju prostora in časa. Nadaljuje se s predstavitvijo gradbenega podjetja, njegovega informacijskega sistema in opažnega materiala, ki ga podjetje uporablja pri gradnji. Sledi analiza logističnega poslovanja z opažnim materialom od njegovega naročila, prejema, skladiščenja, izdajanja, transporta in ponovno vračanja nazaj v skladišče. V zadnjem delu so predstavljene ugotovitve in predlagane rešitve nastalih problemov.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...informacijskega sistema in opažnega materiala, ki ga podjetje uporablja pri gradnji. Sledi analiza logističnega poslovanja...
Ključne besede: diplomske naloge, logistika, gradbeno podjetje, informacijski sistem, opažni material, skladišče, nabava, transport
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1696; Prenosov: 502
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Analiza trženja storitev upravljanja z nepremičninami
Teo Činej, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...upravljanje, nepremičnine, podjetje Fertis, d. o. o., diplomske naloge, ...
Ključne besede: upravljanje, nepremičnine, podjetje Fertis, d. o. o., diplomske naloge
Objavljeno: 22.01.2015; Ogledov: 1126; Prenosov: 103
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Uvajanje metode 20 ključev v podjetje
Nerma Čotar, 2015, diplomsko delo

Opis: Osnovni namen diplomskega dela je predstaviti probleme poslovanja, komunikacije in organizacije znotraj podjetja ter spoznati metodo 20 ključev, ki skuša oceniti trenutno stanje v podjetju in najti ustrezne izboljšave. V obravnavanem podjetju smo opravili intervjuje s šestimi zaposlenimi ter izvedli anketiranje o predlogih za izboljšanje stanja na področju štirih sidrnih dejavnikov. Na osnovi izidov iz vprašalnika smo ugotovili, da so bili ti dobro sprejeti (povprečna ocena 4,4) ter da se predlogi po pomembnosti malo razlikujejo (standardni odklon 0,54). Ugotovitve iz teoretičnega pregleda domače in tuje strokovne literature ter spoznanja iz opravljene terenske raziskave v izbranem podjetju naj bi lastnikom, managerjem in zaposlenim služile kot pripomoček za trajnostno izboljševanje poslovanja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: management, metoda 20 ključev, podjetje, predlogi, vprašalnik
Objavljeno: 08.07.2015; Ogledov: 1274; Prenosov: 78
.pdf Polno besedilo (1,08 MB)

7.
Tržna vzdržnost start-up podjetja
Borut Mermolja, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisana in uporabljena vitka metodologija, ki sta jo razvila in svetu predstavila Steve Blank in Eric Ries. Bistvo te metode je, da ne zapravljamo časa in ostalih resursov za nekaj, za kar sploh ne vemo, če sploh obstaja trg oz. zanimanje, temveč se najprej prepričamo o obstoju problema, ki ga je vredno rešiti, in šele nato začnemo z reševanjem. Glavno orodje je vitki okvir, kjer so na eni strani pregledno prikazani vsi bistveni elementi, ki vplivajo na delovanje podjetja. Na podlagi preizkusov težimo k temu, da dosežemo ujemanje produkta in trga in svoj produkt nenehno testiramo s pomočjo iteracij, prilagoditev, vgradnje potrebnih sprememb, posodabljanjem itd. Na podlagi odziva potencialnih kupcev prepoznamo, kdaj se je potrebno zasukati oz. spremeniti smer, če hočemo, da bo naše podjetje uspešno. Na primeru podjetja v ustanavljanju BeOnline.si d. o. o. smo izračunali točko preloma, oz. ugotovili potrebno količino posameznih produktov, ki jih mora podjetje prodati v prvem letu delovanja, če želimo, da bo tudi finančno uspešno. Pri začetnem financiranju so upoštevali načela samozagona, tako da niso iskali zunanjih vlagateljev v novo podjetje.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...spremeniti smer, če hočemo, da bo naše podjetje uspešno. Na primeru podjetja v ustanavljanju BeOnline.si...
Ključne besede: Podjetništvo, start-up podjetje, vitka metodologija, vitki okvir, iteracija, zasuk, točka preloma, samozagon
Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 841; Prenosov: 49
.pdf Polno besedilo (728,87 KB)

8.
ISKANJE PREDLOGOV IZBOLJŠAVE ORGANIZACIJSKE KLIME V IZBRANEM PODJETJU
Armand Zavec, 2016, diplomsko delo

Opis: Organizacijska klima je, kot že same besede povedo, obnašanje ter dojemanje vseh vidikov okolja v katerem zaposleni delujejo ter sodelujejo med seboj. Posamezna organizacija je predstavljena kot celota. Za vsako podjetje je pomembno, da je v delovnem okolju ugodna organizacijska klima. V ta namen sem tudi jaz preveril stanje organizacijske klime v okolju izbranega podjetja, kjer sem opravljal praktično usposabljanje. Da bi natančno preveril organizacijsko klimo v podjetju, sem za zaposlene pripravil vprašalnik, katerega sem oblikoval na spletni strani www.1ka.si. Tako sem lahko razposlal anketo med sodelujoče. Dobljene podatke sem nato obdelal s pomočjo programa Microsoft Excel, in predstavil podrobno analizo trenutnega stanja organizacijske klime v obliki grafov ter povprečnih vrednosti samih dimenzij. Po opravljeni raziskavi smo ugotovili, da se podjetje kot organizacija mora posvetiti v vprašalniku najslabše ocenjenim dimenzijam. V mojem primeru sta bili to dimenziji nagrajevanja ter ocena vodstva.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Posamezna organizacija je predstavljena kot celota. Za vsako podjetje je pomembno, da je v delovnem okolju...
Ključne besede: organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, izbrano podjetje, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 729; Prenosov: 62
.pdf Polno besedilo (1,12 MB)

9.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji
Teo Činej, 2017, magistrsko delo

Opis: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo....
Ključne besede: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Objavljeno: 06.09.2017; Ogledov: 132; Prenosov: 6
.pdf Polno besedilo (888,85 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh