Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prodajno-pospeševalni projekti v podjetju Mercator za doseganje konkurenčne prednosti
Damjan Belingar, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, organizacijska struktura, tržne raziskave, pospeševanje prodaje, konkurenčnost, ...
Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska struktura, tržne raziskave, pospeševanje prodaje, konkurenčnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1220; Prenosov: 117
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Tržno komuniciranje za produkt avtomobilskega zavarovanja v Zavarovalnici Tilia
Mitja Modrijan, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...tržno komuniciranje, neposredno trženje, osebna prodaja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, ...
Ključne besede: diplomske naloge, zavarovalnice, avtomobilska zavarovanja, tržno komuniciranje, neposredno trženje, osebna prodaja, oglaševanje, pospeševanje prodaje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 963; Prenosov: 97
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Pomen pospeševanja prodaje za uspešno trženje vina na primeru blagovne znamke Klen'Art
Aleksander Klenar, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, trženje vina, pospeševanje prodaje, blagovna znamka, Klen'Art, ...
Ključne besede: diplomske naloge, trženje vina, pospeševanje prodaje, blagovna znamka, Klen'Art
Objavljeno: 22.01.2015; Ogledov: 1530; Prenosov: 201
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Učinek menjave embalaže izdelkov izbranega podjetja
Sara Vodopivec, 2014, diplomsko delo

Opis: V podjetju dajejo vedno večji poudarek pospeševanju prodaje in marketingu ter temu primerno namenjajo tudi vedno več denarnih sredstev. Danes ni več najpomembneje, kakšen izdelek prodajaš, temveč le, ali ga znaš prodati. Vedno bolj postaja pomemben tudi videz embalaže in ne samo izdelek, ki je v njej. Embalaža mora biti privlačna za kupca in ga mora pritegniti ter privabiti v nakup. V diplomskem delu smo predstavili pospeševanje prodaje, pomen embalaže, podjetje Fructal in njegove izdelke, menjavo embalaže dvema izdelkoma ter učinek te menjave. Skozi teoretični del smo na kratko predstavili pospeševanje prodaje ter osnovne funkcije embalaže. Poleg tega teoretični del opisuje zgodovino, pomen, orodja in cilje pospeševanja prodaje ter pomen, funkcijo in kriterije ocenjevanja embalaže. V analitičnem delu pa smo analizirali menjavo embalaže dvema izdelkoma in navedli nekaj lastnih predlogov za izboljšanje. Z analizo podjetja Fructal in njegove menjave embalaže izdelkoma Fructal Classic in Smoothie smo prišli do sklepov in ugotovitev, ki bi morda pomagali podjetju. Na splošno je bila menjava embalaže izdelka Classic dobro ocenjena, medtem ko je bila menjava embalaže izdelku Smoothie slabše ocenjena. Menimo, da bi moralo podjetje Fructal v spremembe bolj vključiti potrošnike in jim te še bolje skomunicirati in približati.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...v nakup. V diplomskem delu smo predstavili pospeševanje prodaje, pomen embalaže, podjetje Fructal in njegove...
Ključne besede: Fructal, Smoothie, Classic, pospeševanje prodaje, embalaža, marketing, učinek menjave embalaže, analiza
Objavljeno: 23.10.2015; Ogledov: 1364; Prenosov: 81
.pdf Polno besedilo (1,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh