Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zagotavljanje kakovosti vhodnih materialov v podjetju
Blaž Vončina, 2017, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je na trgu veliko podjetij, ki razvijajo, proizvajajo ter tržijo različne blagovne skupine izdelkov. Namen diplomskega dela je seznaniti se z metodami ter orodji zagotavljanja kakovosti vhodnih materialov v avtomobilski industriji. V podjetju se srečujejo s težavami zaradi izvajanja vhodne kontrole v manjši meri na izdelkih določenih blagovnih skupin vhodnih materialov, ki povzročajo največ reklamacij. V prvem delu diplomskega dela so teoretično predstavljeni pomen ter standardi kakovosti. V nadaljevanju pa metode zagotavljanja kakovosti ter orodja, ki omogočajo zagotavljanje kakovosti vhodnega materiala. Z analizo reklamacij smo ugotovili najbolj kritične blagovne skupine materialov ter vzroke za nastanka le-teh reklamacij na podlagi zavrnjenih kosov, števila dobav in pregledov ter reklamacij v obdobju dveh let poslovanja. Do ugotovitev smo prišli s pomočjo orodij sistemskega inženiringa kot so kontrolni list, Pareto diagram, histogram, 8D poročilo, diagram poteka in metoda FMEA. Analizirali smo štiri blagovne skupine, kjer je prihajalo do največjega števila reklamacij. Delež pregledov v vhodni kontroli je bil pri teh zelo nizek, kar pomeni, da bi bilo potrebno v prihodnje povečati odstotek pregledov ter se usmeriti na reševanje vzrokov reklamacij. S pomočjo diagrama poteka smo prikazali proces povečanega nadzora nad izvajanjem 8D poročil v vhodni kontroli pri reševanju reklamacij ter izboljšanje procesa presoje kakovosti vhodnega materiala. S pomočjo FMEA metode smo ugotovili, da je tveganje preveliko, če ne odkrivamo napak vhodnih materialov. Vhodna kontrola se lahko usmeri le na najbolj kritične blagovne skupine vhodnega materiala od dobaviteljev, ki povzročajo največ reklamacij.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...vhodna kontrola, vhodni materiali, reklamacije, standard kakovosti, metode zagotavljanja kakovosti, orodja zagotavljanja kakovosti,...
Ključne besede: vhodna kontrola, vhodni materiali, reklamacije, standard kakovosti, metode zagotavljanja kakovosti, orodja zagotavljanja kakovosti, vzroki reklamacij
Objavljeno: 19.06.2017; Ogledov: 708; Prenosov: 36
.pdf Polno besedilo (2,25 MB)

2.
Implementacija standarda kakovosti IATF v avtomobilskem podjetju
Tjaša Kreft, 2017, diplomsko delo

Opis: Konkurenca na trgu avtomobilistične industrije je v zadnjih letih postala zelo močna, saj so vsa avtomobilska podjetja in podjetja, ki proizvajajo avtomobilske dele , s procesi stalnih izboljšav in učenja iz izkušenj preteklih let prilagodila svoje poslovanje trgu povpraševanja. Med razlogi sta seveda dobiček podjetja in uporaba standardov kakovosti, ki podjetju zagotavlja varne proizvode za uporabnike in, kot že prej omenjeno, večji dobiček in dobro ime blagovne znamke. V diplomskem delu je opisan nov standard kakovosti IATF 16949 ter potek in metoda, ki smo jo uporabili za pregled zahtev standarda v podjetju. Za boljše razumevanje standarda je v diplomskem delu predstavljena izpolnitev zahteve celotnega proizvodnega vzdrževanja. Predstavljeni so potek dela izpolnitve zahteve, uvedeni ukrepi in optimizacija v izvajanju preventivnih ukrepov. Izboljšavo smo uvedli v optimizaciji preventivnih ukrepov s ciljem zmanjšanja števila nepotrebnih ukrepov in izboljšanja časov izvajanja ukrepov in obratovanja strojev. Predstavljen je plan preteklega leta obratovanja strojev v primerjavi z letnim planom preventivnih ukrepov, ki se izvajajo. S predlaganimi rešitvami se je zmanjšalo ali povečalo število preventivnih in intervencijskih ukrepov, povprečni čas popravila stroja (MTTR – ang. mean time to repair) se je skrajšal in čas nepretrganega delovanja stroja se je povečal (MTBF – ang. mean time between failures).
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...sta seveda dobiček podjetja in uporaba standardov kakovosti, ki podjetju zagotavlja varne proizvode za...
Ključne besede: Standard kakovosti, IATF 16949, implementacija standarda kakovosti, kakovost vzdrževanje, preventivno vzdrževanje
Objavljeno: 25.09.2017; Ogledov: 298; Prenosov: 20
.pdf Polno besedilo (720,43 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh