Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Programska nadgradnja priprave potnih nalogov v podjetju
Rok Boltar, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, elektronska izmenjava podatkov, spletne storitve, potni nalogi, XML, XSL-FO, ...
Ključne besede: diplomske naloge, elektronska izmenjava podatkov, spletne storitve, potni nalogi, XML, XSL-FO
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1407; Prenosov: 47
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Poslovna pobuda posodobitve storitev glasbenega izobraževanja
Andrej Gropajc, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...poslovni načrt, glasbeno izobraževanje, storitve, diplomske naloge, ...
Ključne besede: poslovni načrt, glasbeno izobraževanje, storitve, diplomske naloge
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1589; Prenosov: 57
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Ocena učinkovitosti naložb v gradnjo avtoservisne delavnice
Erik Humar, 2006, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu prikazujemo dve možnosti izgradnje in zagona avtoservisne delavnice podjetja Avto Inn, ki se ukvarja z avtoservisnimi storitvami ter s prodajo vozil in rezervnih delov. Zaradi obsega dela in širitve dejavnosti postajajo obratovalni prostori podjetja pretesni. Vodstvo podjetja se je odločilo za novogradnjo prostorov na novi primernejši lokaciji. Poleg predstavitve podjetja, naloga zajema prikaz ocene stroškov novogradnje obratovalnih prostorov, ki so nujno potrebni za nadaljnje nemoteno in kvalitetno opravljanje storitev. V nalogi so prikazane potrebne naložbe in viri financiranja ter ocene skupnih donosov in stroškov. V zaključnem delu naloge prikazujemo primerjavo obeh razpoložljivih možnosti, med katerima se mora vodstvo podjetja Avto Inn odločiti.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, naložba, stroški, skupni donos, storitve, podjetje, učinki, denarni tok, ...
Ključne besede: diplomske naloge, naložba, stroški, skupni donos, storitve, podjetje, učinki, denarni tok
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1367; Prenosov: 68
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Analiza trženja zavarovalno posredniških storitev in izbira primernega pravnega statusa družbe za opravljanje teh storitev
Jasmina Manfreda, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, zavarovalnice, zavarovalno posredniške storitve, zavarovalne police, trženje, konkurenca, zakoni, ...
Ključne besede: diplomske naloge, zavarovalnice, zavarovalno posredniške storitve, zavarovalne police, trženje, konkurenca, zakoni
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1189; Prenosov: 104
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
QUICKScan
Romina Rodela, Arnold Bregt, Marta Perez Soba, Peter Verweij, 2013, poljudni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...odločanje, podpora, sistemi, GIS, ekosistemske storitve, participativni pristopi, ...
Ključne besede: odločanje, podpora, sistemi, GIS, ekosistemske storitve, participativni pristopi
Objavljeno: 25.04.2014; Ogledov: 944; Prenosov: 3
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Tehnološki in okoljski vidiki zagotavljanja terciarne regulacije v elektroenergetskem sistemu
Romana Jeršič, 2013, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...magistrske naloge, sistemske storitve, rezervna moč, plinske turbine, emisije...
Ključne besede: magistrske naloge, sistemske storitve, rezervna moč, plinske turbine, emisije
Objavljeno: 19.02.2015; Ogledov: 1322; Prenosov: 54
.pdf Polno besedilo (1,54 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji
Teo Činej, 2017, magistrsko delo

Opis: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov...
Ključne besede: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Objavljeno: 06.09.2017; Ogledov: 146; Prenosov: 7
.pdf Polno besedilo (888,85 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh