Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prodajno-pospeševalni projekti v podjetju Mercator za doseganje konkurenčne prednosti
Damjan Belingar, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, organizacijska struktura, tržne raziskave, pospeševanje prodaje, konkurenčnost, ...
Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska struktura, tržne raziskave, pospeševanje prodaje, konkurenčnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2510; Prenosov: 252
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Raziskava trga za daljinski nadzor preko GSM/GPRS vmesnikov in oblikovanje vstopnih strategij
Jelena Andrlič, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, tržne raziskave, GSM/GPRS vmesniki, daljinski nadzor, črpališča, ...
Ključne besede: diplomske naloge, tržne raziskave, GSM/GPRS vmesniki, daljinski nadzor, črpališča
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2009; Prenosov: 210
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Strategija prodaje inovativnega izolativnega opažnega sistema Quad-Lock na primorskem trgu
Andrej Cvetrežnik, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...sistemi gradnje, Quad-Lock sistem, toplotna prehodnost zidu, tržne raziskave, trženjske strategije, analize, ...
Ključne besede: diplomske naloge, sistemi gradnje, Quad-Lock sistem, toplotna prehodnost zidu, tržne raziskave, trženjske strategije, analize
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2154; Prenosov: 245
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Tržne raziskave televizijskega programa TV Primorka
Andrej Doljak, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, tržne raziskave, tržno komuniciranje, televizija, gledanost, TV Primorka
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2377; Prenosov: 201
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Marketing izdelkov iz furnirja
Aleksander Boškin, 2006, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo celovito preučili marketing izdelkov iz furnirja, opravili smo podrobno tržno raziskavo, kjer smo analizirali obstoječe odjemalce ter anketirali potencialne odjemalce. Najprej smo na podlagi pridobljenega znanja in teoretičnih osnov predstavili pojma raziskava trga ter razvoj in uvajanje novega izdelka na trg. V nadaljevanju naloge smo predstavili izdelke, ki so predmet raziskave, načrtovali in izvedli natančno raziskavo trga za omenjene izdelke in opredelili položaj obravnavane organizacije na slovenskem trgu. V naslednjem poglavju smo obravnavali koncept segmentiranja in pozicioniranja izdelkov z opisom marketinškega spleta. Posebno pozornost smo namenili določanju možnih odjemalcev za nov izdelek, ter določanju ciljnih skupin za katere smo analizirali njihove značilnosti in potrebe. Z izsledki naloge z uporabo pravilno načrtovane politike in izbrane marketinške strategije bomo pripomogli k boljši prodaji izdelkov iz furnirja.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, marketing, tržne raziskave, izdelki, furnir, ...
Ključne besede: diplomske naloge, marketing, tržne raziskave, izdelki, furnir
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2297; Prenosov: 254
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Predinvesticijska študija dograditve športno rekreacijskega parka na Rogli
Nejc Rutar, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...gorsko kolesarstvo, turizem, kolesarske proge, tržne raziskave, diplomske naloge, ...
Ključne besede: gorsko kolesarstvo, turizem, kolesarske proge, tržne raziskave, diplomske naloge
Objavljeno: 22.01.2015; Ogledov: 2354; Prenosov: 209
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Peter Škrlj, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov...
Ključne besede: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Objavljeno: 19.02.2015; Ogledov: 2059; Prenosov: 244
.pdf Polno besedilo (1,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh