1. Prodajno-pospeševalni projekti v podjetju Mercator za doseganje konkurenčne prednostiDamjan Belingar, 2011, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, organizacijska struktura, tržne raziskave, pospeševanje prodaje, konkurenčnost, ... Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska struktura, tržne raziskave, pospeševanje prodaje, konkurenčnost Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4662; Prenosov: 393
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Raziskava trga za daljinski nadzor preko GSM/GPRS vmesnikov in oblikovanje vstopnih strategijJelena Andrlič, 2010, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, tržne raziskave, GSM/GPRS vmesniki, daljinski nadzor, črpališča, ... Ključne besede: diplomske naloge, tržne raziskave, GSM/GPRS vmesniki, daljinski nadzor, črpališča Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3851; Prenosov: 340
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Strategija prodaje inovativnega izolativnega opažnega sistema Quad-Lock na primorskem trguAndrej Cvetrežnik, 2010, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...sistemi gradnje, Quad-Lock sistem, toplotna prehodnost zidu, tržne raziskave, trženjske strategije, analize, ... Ključne besede: diplomske naloge, sistemi gradnje, Quad-Lock sistem, toplotna prehodnost zidu, tržne raziskave, trženjske strategije, analize Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4139; Prenosov: 378
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. |
5. Marketing izdelkov iz furnirjaAleksander Boškin, 2006, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo celovito preučili marketing izdelkov iz furnirja, opravili smo podrobno tržno raziskavo, kjer smo analizirali obstoječe odjemalce ter anketirali potencialne odjemalce. Najprej smo na podlagi pridobljenega znanja in teoretičnih osnov predstavili pojma raziskava trga ter razvoj in uvajanje novega izdelka na trg. V nadaljevanju naloge smo predstavili izdelke, ki so predmet raziskave, načrtovali in izvedli natančno raziskavo trga za omenjene izdelke in opredelili položaj obravnavane organizacije na slovenskem trgu. V naslednjem poglavju smo obravnavali koncept segmentiranja in pozicioniranja izdelkov z opisom marketinškega spleta. Posebno pozornost smo namenili določanju možnih odjemalcev za nov izdelek, ter določanju ciljnih skupin za katere smo analizirali njihove značilnosti in potrebe. Z izsledki naloge z uporabo pravilno načrtovane politike in izbrane marketinške strategije bomo pripomogli k boljši prodaji izdelkov iz furnirja. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, marketing, tržne raziskave, izdelki, furnir, ... Ključne besede: diplomske naloge, marketing, tržne raziskave, izdelki, furnir Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 4271; Prenosov: 379
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
6. Predinvesticijska študija dograditve športno rekreacijskega parka na RogliNejc Rutar, 2014, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...gorsko kolesarstvo, turizem, kolesarske proge, tržne raziskave, diplomske naloge, ... Ključne besede: gorsko kolesarstvo, turizem, kolesarske proge, tržne raziskave, diplomske naloge Objavljeno: 22.01.2015; Ogledov: 4472; Prenosov: 348
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
7. Strategija uvajanja nove avtomobilske znamkePeter Škrlj, 2006, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov... Ključne besede: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov Objavljeno: 19.02.2015; Ogledov: 3878; Prenosov: 381
Polno besedilo (1,28 MB) Gradivo ima več datotek! Več...
|