Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza vinskega turizma kot priložnost za vinarje vinorodnega okoliša slovenska Istra : diplomsko delo
Matej Zaro, 2021, diplomsko delo

Opis: Vinski turizem je hitro rastoča ekonomska panoga, ki bi jo glede na geografske danosti slovenske regije in kakovost pridelanega vina bilo vredno ne samo izkoristiti, temveč tudi poglobiti. V diplomski nalogi predstavljamo in preučujemo vinarstvo ter vinogradništvo v povezavi s turizmom v Sloveniji, s poudarkom na okolišu slovenska Istra. Pod drobnogled vzamemo konzorcij Vin Istre in društvo Vinol, kjer izpostavljamo tako dobre prakse, kakor pomankljivosti. Osredotočimo se na vinske festivale, njihov pomen, s poudarkom na festival maceriranih belih vin Orange Wine Festival Izola. Dotaknemo se tudi svetovnih trendov vinske panoge ter kakšen je bil vpliv pandemije Covid-19 na vinski turizem. V diplomski nalogi predstavljamo podjetje Vina Zaro, njegove začetke in možnosti razvoja za prihodnost. Rdeča nit diplomske naloge je iskanje že delujočih dobrih praks in trendov, ki bodo pripomogle k spremembi odnosa do vinskega turizma in odkrivanju novih aktivnosti za razvoj le-tega. Zavedamo se potrebe po mednarodnosti in zgledovanju po tujih uveljavljenih praksah, vendar prepoznamo jedro razvoja tudi v odnosu do mednarodnih potrošnikov, v lokalnih sortah grozdja, reinterpretaciji tradicionalnih pridelovalnih tehnikah, vrednotenju lastne kulturne dediščine, razširitvi ekološke pridelave in spodbujanju interakcije med različni turističnimi panogami.
Ključne besede: diplomske naloge, vinski turizem, slovenska Istra, vinski festivali, blagovne znamke, Slovenija, vinarstvo Zaro, udomačene sorte
Objavljeno v RUNG: 07.10.2021; Ogledov: 2120; Prenosov: 152
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Gospa ministrica, kako naprej?
Guillaume Antalick, 2019, polemika, diskusijski prispevek, komentar

Ključne besede: vinarstvo, Slovenija, vinski sektor
Objavljeno v RUNG: 27.08.2021; Ogledov: 1363; Prenosov: 7
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
ANALIZA VINSKEGA TURIZMA V VIPAVSKI DOLINI
Maja Slejko, 2019, diplomsko delo

Opis: Na začetku diplomske naloge smo najprej predstavili zgodovino vinske trte in vina. V naslednjem poglavju je opredeljen pojem turizem in kako se je turizem razvijal v Sloveniji. Zaradi samega naslova diplomskega dela smo opredelili tudi pojem vinski turizem, predstavili njegove prednosti in slabosti ter opredelili vinskega turista. Pri samem vinskem turistu imamo imamo demografske in psihografske značilnosti ter njegove motivacijske dejavnike. Na kratko smo povzeli vinogradništvo in vinarstvo v Sloveniji, preko katerega naloga preide na ožjo vinorodno deželo Primorska in iz te naprej v Vipavsko dolino. Vipavska dolina ima bogato zgodovino kot tudi gastronomijo. Ena od prepoznavnih značilnosti v Vipavski dolini je tudi osmica, na katero prihaja veliko ljudi iz drugih regij ter iz sosednjih držav, najpogosteje iz Italije. Vinska ponudba v dolini je zelo bogata. Pohvalimo se lahko z nekaj avtohtonimi sortami, najbolj znani pa sta zagotovo Zelen in Pinela. Naredili smo tudi manjšo primerjavo med mestom Dunaj v sosednji državi Avstriji in Vipavsko dolino v Sloveniji. Primerjali smo vinogradništvo in vinarstvo, vinoteke, restavracije, kmečke gostilne in nastanitve. Proti koncu diplomske naloge smo se na kratko posvetili tudi Vipavski vinski cesti, za konec pa smo naredili intervju z vinarjem o vinskem turizmu v Vipavski dolini.
Ključne besede: vinski turizem, 'Zelen' (Vitis Vinifera L.), Vipavska vinska cesta, vinogradništvo, vinarstvo
Objavljeno v RUNG: 27.09.2019; Ogledov: 5143; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (880,55 KB)

4.
Segmentacija potrošnikov vina v ljubljanski regiji
Uroš Renko, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, vinogradništvo, segmentacija, vinski trg, potrošniki, proizvajalci
Objavljeno v RUNG: 15.10.2013; Ogledov: 6452; Prenosov: 605
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh