1. Motivacija in nagrajevanje v podjetju Jaklič d. o. o.Alojzi Turk, 2008, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, motivacija, nagrajevanje, zadovoljstvo zaposlenih, ... Ključne besede: diplomske naloge, motivacija, nagrajevanje, zadovoljstvo zaposlenih Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3174; Prenosov: 347
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
2. Organizacijska klima v družbi TrineBorut Brezigar, 2009, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, ... Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3236; Prenosov: 329
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
3. Izboljšava organizacijske klime v podjetju FamaLucija Leban, 2010, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, delovno okolje, ... Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, delovno okolje Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2984; Prenosov: 270
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
4. Organizacijska klima v društvu Ozara Slovenija Nacionalno združenje za kakovost življenjaPeter Bednařik, 2010, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, ... Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3082; Prenosov: 260
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
5. Dejavniki, ki vplivajo na napitnino v igralnem salonu VenkoAstrid Golob, 2012, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...igralništvo, napitnina, turizem, zadovoljstvo zaposlenih, diplomske naloge, ... Ključne besede: igralništvo, napitnina, turizem, zadovoljstvo zaposlenih, diplomske naloge Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3210; Prenosov: 347
Polno besedilo (0,00 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
6. Primerjava organizacijske klime med zaposlenimi v dveh izbranih igralniških salonih na GoriškemRadivoje Prekić, 2015, diplomsko delo Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...organizacijska klima, zadovoljstvo, motiviranost zaposlenih, teorije organizacijske klime, diplomske naloge... Ključne besede: organizacijska klima, zadovoljstvo, motiviranost zaposlenih, teorije organizacijske klime, diplomske naloge Objavljeno: 06.10.2015; Ogledov: 2713; Prenosov: 251
Polno besedilo (524,55 KB) |
7. ISKANJE PREDLOGOV IZBOLJŠAVE ORGANIZACIJSKE KLIME V IZBRANEM PODJETJUArmand Zavec, 2016, diplomsko delo Opis: Organizacijska klima je, kot že same besede povedo, obnašanje ter dojemanje vseh vidikov okolja v katerem zaposleni delujejo ter sodelujejo med seboj. Posamezna organizacija je predstavljena kot celota.
Za vsako podjetje je pomembno, da je v delovnem okolju ugodna organizacijska klima. V ta namen sem tudi jaz preveril stanje organizacijske klime v okolju izbranega podjetja, kjer sem opravljal praktično usposabljanje.
Da bi natančno preveril organizacijsko klimo v podjetju, sem za zaposlene pripravil vprašalnik, katerega sem oblikoval na spletni strani www.1ka.si. Tako sem lahko razposlal anketo med sodelujoče. Dobljene podatke sem nato obdelal s pomočjo programa Microsoft Excel, in predstavil podrobno analizo trenutnega stanja organizacijske klime v obliki grafov ter povprečnih vrednosti samih dimenzij.
Po opravljeni raziskavi smo ugotovili, da se podjetje kot organizacija mora posvetiti v vprašalniku najslabše ocenjenim dimenzijam. V mojem primeru sta bili to dimenziji nagrajevanja ter ocena vodstva. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, izbrano podjetje, zadovoljstvo zaposlenih... Ključne besede: organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, izbrano podjetje, zadovoljstvo zaposlenih Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 2878; Prenosov: 202
Polno besedilo (1,12 MB) |
8. Odnosi med zaposlenimi na delovnem mestu in zadovoljstvo strank v storitvenem podjetjuBenjamin Curk, 2018, diplomsko delo Opis: Cilj diplomskega dela je bil, da z rezultati raziskav in pravilnimi metodami dosežemo boljše odnose med zaposlenimi in posledično večje zadovoljstvo strank. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti kakšna je organizacijska klima v organizaciji in kako to vpliva na stranke, ki organizacijo obiskujejo z namenom, da jim le ta opravi želene storitve. Med zaposlenimi in strankami smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je služil za raziskavo organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. Z rezultati raziskave in ustreznimi spoznanji smo pripravili konkretne predloge vodstvu podjetja za izboljšanje organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. V raziskavi so sodelovali vsi zaposleni podjetja Maxisport d.o.o. in naključne stranke v podjetju Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...Organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, merjenje klime, zadovoljstvo strank... Ključne besede: Organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, merjenje klime, zadovoljstvo strank Objavljeno: 18.12.2018; Ogledov: 1549; Prenosov: 114
Polno besedilo (1,06 MB) |
9. Zadovoljstvo zaposlenih in stopnja stresa v dveh izbranih proizvodnih podjetjihJana Gregorič, 2020, magistrsko delo Opis: V magistrski nalogi smo na podlagi izbrane literature predstavili pomen ravnanja z ljudmi pri delu, pomembnost pridobitve standardov kakovosti ter pomen človeškega kapitala za podjetje kot intelektualne lastnine. Zadovoljstvo zaposlenih ima velik vpliv na uspešnost podjetja. Opredelili smo zadovoljstvo zaposlenih ter ključne dejavnike zadovoljstva zaposlenih. Razložili in opredelili smo stres na delovnem mestu, dejavnike, ki ga povzročajo, ter vzroke. Poudarek smo dali predstavitvi negativnega in pozitivnega stresa ter kakšne posledice ima na osebo. Opisali smo bolezni, povezane s stresom, ter kakšni stroški nastanejo zaradi stresa. Predstavili smo delovanje Evropske agencije za varnost in zdravje pri delu ter kakšen pomen ima pravilno obvladovanje stresa in psihosocialnih tveganj.
Zadovoljstvo zaposlenih in vplive stresa smo preverili v praktičnem delu magistrske naloge. Empirično nalogo zajema anketa, s katero smo ugotavljali zadovoljstvo zaposlenih in stopnjo stresa v dveh izbranih podjetij. Štiri hipoteze smo s pomočjo ankete potrdili oziroma ovrgli. Ugotovitev glavne hipoteze je, da je stres tesno povezan z zadovoljstvom zaposlenih. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, stres na delovnem mestu, dejavniki stresa, empirična raziskava. Objavljeno: 28.10.2020; Ogledov: 372; Prenosov: 30
Polno besedilo (1,25 MB) |