Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Motivacija in nagrajevanje v podjetju Jaklič d. o. o.
Alojzi Turk, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, motivacija, nagrajevanje, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1392; Prenosov: 103
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Analiza organizacijske kulture in klime v proizvodnem podjetju
Robi Bužinel, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska kultura, zadovoljstvo na delovnem mestu, motivacija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1199; Prenosov: 367
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Organizacijska klima v družbi Trine
Borut Brezigar, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1379; Prenosov: 108
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Organizacijska klima na OŠ Dragomirja Benčiča Brkina Hrpelje
Damjana Šajne, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska kultura, zadovoljstvo na delovnem mestu, motivacija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1374; Prenosov: 88
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Primerjalna analiza motivacije zaposlenih v gasilskih enotah Ajdovščina, Sežana in Nova Gorica
Zlatko Zajec, 2005, diplomsko delo

Opis: Ko se sprašujemo, zakaj ljudje delamo, se sprašujemo po silnicah, ki človeka motivirajo, da dela, da se napreza, porablja svoje sile in vlaga fizičen in psihičen napor. To, zakaj ljudje delajo si velikokrat razlagamo zelo preprosto: človek dela, da bi sebi in tistim, ki so od njega odvisni, priskrbel sredstva za življenje oziroma, da bi si pridobil denar. Logičen odgovor na to vprašanje bi lahko bil, da ljudje delajo toliko več, kolikor večmožnosti imajo, da si pridobijo denar. Življenje in številni primeri kažejo, da takšne logike in takšnega pravila v mnogih primerih ni. Nekateri menijo, da ljudje delajo zato, da bi se uveljavili. Vendar je takšnih, ki se uveljavijo, mnogo manj kakor tistih, ki se neprestano trudijo, vendar se nikoli posebno ne uveljavijo. Še vedno se sprašujemo, kaj vse te pridne ljudi spodbuja k delu. Je morda to zaslužek? Mnogo od teh ljudi bi lahko na drugem delovnem mestu več zaslužilo, vendar ostajajo tam, kjer so. Iz tega sledi, da obstaja veliko gibal ali motivov človekovega dela, vendar seznam nikoli ne bi končali. Strokovnjaki na področju delovne motivacije so prišli do sklepa: niti ena sama človekova aktivnost, tako tudi delo ne, ni nikoli spodbujena samoz enimi, temveč s številnimi zelo zapletenimi, poznanimi in nepoznanimi dejavniki.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, motiv, motivacija, zadovoljstvo, osebnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1117; Prenosov: 39
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Izboljšava organizacijske klime v podjetju Fama
Lucija Leban, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, delovno okolje
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1057; Prenosov: 67
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Organizacijska klima v društvu Ozara Slovenija Nacionalno združenje za kakovost življenja
Peter Bednařik, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1311; Prenosov: 50
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Zasnova projekta "Rolka" in marketinško komuniciranje
Miha Vogrinčič, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, distribucija, tržno komuniciranje, zadovoljstvo
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1153; Prenosov: 57
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Dejavniki, ki vplivajo na napitnino v igralnem salonu Venko
Astrid Golob, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: igralništvo, napitnina, turizem, zadovoljstvo zaposlenih, diplomske naloge
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1464; Prenosov: 133
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Peter Škrlj, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Objavljeno: 19.02.2015; Ogledov: 1015; Prenosov: 89
.pdf Polno besedilo (1,28 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh