Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 441
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Merjenje notranje organizacijske klime in njen vpliv na uspešnost v izbrani organizaciji
Valter Gorjan, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema področje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v izbrani organizaciji. Na razpoloženje zaposlenih v organizaciji vplivajo različni dejavniki, kot so komunikacija, usposabljanje, medosebni odnosi, vodenje in pripadnost organizaciji. Vse to je pri raziskovanju organizacijske klime treba podrobno analizirati. Tema diplomskega dela je bila izbrana, ker doslej v izbrani organizaciji ni bila še nikoli opravljena tovrstna raziskava. S pomočjo le-te je mogoče prepoznati dejavnike, ki negativno vplivajo na klimo in zadovoljstvo zaposlenih. Rezultati analize namreč kažejo, da organizacijska klima znotraj izbrane organizacije trenutno ni najbolj ustrezna, zato so v diplomskem delu podani predlogi in smernice za njeno izboljšanje. Predlogi se posebej dotikajo sledečih slabše ovrednotenih področij s strani zaposlenih: notranje komuniciranje, razvoj kariere, nagrajevanje, strokovno usposabljanje, motiviranost in zavzetost.
Keywords: organizacijska klima, merjenje organizacijske klime, dimenzije organizacijske klime, zadovoljstvo, ustvarjalnost, inovativnost, sodelovanje, informiranje, motivacija, nagrajevanje, kariera, vodenje, komunikacija, medosebni odnosi, izobraževanje, usposabljanje
Published: 12.03.2019; Views: 69; Downloads: 2
.pdf Fulltext (2,08 MB)

2.
Nadzor vhodnih materialov in ocenjevanje dobaviteljev v avtomobilski industriji
Kristjan Čujec, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času je nadzor vhodnih materialov in ocenjevanje dobaviteljev neizbežno, saj proizvodnja zahteva določeno in vedno višjo kakovost ob nespremenjenih ali celo nižjih proizvodnih stroških. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem, teoretskem delu je predstavljen razvoj kakovosti, ki je pripeljal do dveh pomembnih standardov, ki sta danes nepogrešljivi del avtomobilske industrije. Drugi, raziskovalni del pa se deli na tri dele. Naredili smo pregled dobav z odstopanjem, kjer smo ugotovili, da se delež dobav z odstopanjem zmanjšuje ter da je bilo v letu 2018 prvič v petih letih odkritih več dobav z odstopanjem na vhodni kontroli kot v proizvodnji. Kljub zmanjševanju dobav z odstopanjem je teh še vedno preveč, da bi se lahko zanesli na dobaviteljevo končno kontrolo. Analizirali smo tudi vrsto odstopanja dobavljenega materiala in odkrili, da je največkrat prišlo do odstopanja na ohišju, in sicer kot konusa. Pri ocenjevanju dobaviteljev smo prišli do spoznanja, da so dobavitelji v petih letih samo 2-krat dosegli ciljno mejo za število A in B dobaviteljev ter da so bili B dobavitelji v letu 2017 najšibkejši na področju izboljševanja in inovativnosti, kar je temelj moderne avtomobilske industrije. Ugotovili smo, da vedno isti dobavitelji zamujajo z oddajo 8D poročil. Rezultati so podlaga za planiranje ukrepov v naslednjih obdobjih. Potrebna bi bila vpeljava dodatnega kazalnika za splošno oceno dobavitelja, in sicer oddaja akcijskega plana ukrepov do roka, ki bi omogočila pridobitev vzvoda za stalno izboljševanje procesa dobaviteljev.
Keywords: kakovost, ocenjevanje dobaviteljev, vhodna kontrola, IATF 16949, reklamacija, Paretov diagram, 8D poročilo
Published: 18.02.2019; Views: 80; Downloads: 8
.pdf Fulltext (2,13 MB)

3.
Odnosi med zaposlenimi na delovnem mestu in zadovoljstvo strank v storitvenem podjetju
Benjamin Curk, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je bil, da z rezultati raziskav in pravilnimi metodami dosežemo boljše odnose med zaposlenimi in posledično večje zadovoljstvo strank. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti kakšna je organizacijska klima v organizaciji in kako to vpliva na stranke, ki organizacijo obiskujejo z namenom, da jim le ta opravi želene storitve. Med zaposlenimi in strankami smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je služil za raziskavo organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. Z rezultati raziskave in ustreznimi spoznanji smo pripravili konkretne predloge vodstvu podjetja za izboljšanje organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. V raziskavi so sodelovali vsi zaposleni podjetja Maxisport d.o.o. in naključne stranke v podjetju
Keywords: Organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, merjenje klime, zadovoljstvo strank
Published: 18.12.2018; Views: 224; Downloads: 14
.pdf Fulltext (1,06 MB)

4.
ANALIZA TRŽNEGA POTENCIALA MOBILNE APLIKACIJE ZA UPRAVLJANJE KLIMATSKIH NAPRAV PRI SLOVENSKIH UPORABNIKIH
Timotej Kompara, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Z vedno bolj razširjeno rabo interneta in mobilnih pametnih naprav ter vse lažjim dostopom do spleta je uporabnikom omogočen nenehen dostop do mobilnih aplikacij. S pomočjo mobilnih aplikacij lahko lociramo, prepoznamo, upravljamo in nadzorujemo tudi gospodinjske naprave. Uporaba mobilnih aplikacij prodira v vse segmente vsakodnevnega življenja, zato je prav, da jih izkoristimo in si olajšamo vsakdanja opravila in obveznosti. Glede na to, da uporaba mobilnih aplikacij nenehno narašča, jih lahko inovativno izkoristimo tudi na področju upravljanja klimatskih naprav. V Sloveniji obstaja veliko potencialnih uporabnikov mobilne aplikacije za upravljanje klimatske naprave. Veliko objektov je že klimatiziranih, prav tako naraščata tudi uporaba pametnih telefonov ter vgradnja klimatskih naprav. Veliko uporabnikov klimatskih naprav sodi tudi v segment uporabnikov mobilnih aplikacij, zato smo si za cilj zastavili analizo potenciala umeščanja mobilne aplikacije na slovenski trg. Pri umeščanju mobilne aplikacije so ključne naloge vzpostavitev stika s potencialnimi in obstoječimi uporabniki klimatskih naprav, predstavitev prednosti uporabe mobilne aplikacije, analiza potreb uporabnikov, njihove želje in zmožnosti ter izdelava poslovnega načrta. Mobilna aplikacija za upravljanje klimatske naprave je produkt, za katerega je treba oblikovati poslovni model, katerega temelj je raziskati povečanje vrednosti za stranke. Potencialne kupce lahko k nakupu pritegnemo z ustreznimi prodajnimi strategijami in s tem utemeljimo prihodke in dobiček. Ko nov produkt izdelamo, pa ne smemo pozabiti na njegovo nadgradnjo, na primer obdelavo podatkov o delovanju naprave, servisiranje na daljavo, optimizacijo delovanja, zniževanje stroškov in iskanje novih rešitev. Mobilna aplikacija bi požela pravi uspeh šele ob ustreznem tržnem pristopu in strategiji, ki bi temeljila na sinergiji, večdisciplinarnosti in povezovanju interesov različnih deležnikov, od dobaviteljev, proizvajalcev klimatskih naprav, inštalaterjev interneta in klimatskih naprav, do oseb v digitalnem marketingu, ki zajema tako področje informatike kot bolj družboslovna področja, od psihologije, antropologije, sociologije in oblikovanja. Menimo, da je velik potencial umeščanja mobilne aplikacije za upravljanje klimatskih naprav pri slovenskih uporabnikih zaradi predpostavke brezplačnosti mogoče izkoristiti le, če je zagotovljena uspešnost umeščanja, ki po našem mnenju temelji na pogoju sodelovanja kadrov različnih strok. S tem pa se nam tudi odpirajo vrata v nadaljevanje raziskovanja, katerega namen bi bilo ugotoviti, ali obstaja interes povezovanja deležnikov različnih strok in znanstvenih smeri. Raziskali in analizirali bi možnosti, izzive in predpostavke uspešnosti modela večdisciplinarnosti in interdisciplinarnosti, saj predpostavljamo, da bi omogočal nadgrajevanje mobilne aplikacije, s katero je možno dosegati dobre poslovne rešitve vseh povezanih deležnikov, ne le rešitev za uporabnike klimatskih naprav.
Keywords: mobilna aplikacija, internet, pametni telefon, klimatska naprava, konkurenčnost, zadovoljna stranka
Published: 18.12.2018; Views: 226; Downloads: 16
.pdf Fulltext (772,95 KB)

5.
Učinki uvajanja koncepta krožnega gospodarstva na razvoj občine Kočevje
Andrea Torroni, 2018, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo opredeli koncept krožnega gospodarstva kot trajnostni razvoj v aktualnem času in prostoru in ga utemelji na konkretnem primeru implementacije v občini Kočevje. V literaturi najdemo različne opredelitve krožnega gospodarstva, ki pa ne zajamejo njegovega velikega potenciala v celoti. Mnoge definicije se dotikajo predvsem recikliranja odpadkov, ki pa je lahko zgolj sestavni del koncepta in kot takšen ne zajema vseh okoljskih, ekonomskih in socialnih momentov. Analiza implementacije krožnega gospodarstva v občini Kočevje, ki temelji na gozdno-lesni predelovalni verigi celo pokaže, da recikliranje ni nujno ključni element krožnega gospodarstva. Ključno je, da koncept temelji na zapiranju materialnih in ekonomskih zank na temelju endogenih potencialov območja, ki se manifestirajo prav tam z vsemi multiplikativnimi družbeno-socialnimi učinki. Predstavili in primerjali smo statistične podatke, ki se nanašajo na uvedbo novega koncepta ‒ med različnimi panogami s poudarkom na gozdarstvu in med različnimi lokacijami z ozirom na Kočevje. Izvedli smo analizo prvih treh let delovanja javne gospodarske družbe Kočevski les, ki jo je Občina Kočevje ustanovila leta 2015 in ji dodelila vlogo koordinatorja krožnega gospodarstva. Analiza je pokazala mnoge pozitivne učinke: vzdržno finančno poslovanje, povečanje koristi za občinski proračun, boljše poslovanje lokalnih v krožno gospodarstvo vključenih deležnikov, ohranjanje obstoječih in ustvarjanje novih zelenih delovnih mest, informiranje ter vključevanje lokalnega prebivalstva in boljše ter trajnostno izkoriščanje občinskih potencialov. Na primeru konkretne občine smo pokazali, da prehajanje linearnega v krožno gospodarstvo s primernim organizatorjem lahko uspešno usmeri lokalni razvoj na pot proti trajnosti, ki temelji na lokalnih potencialih.
Keywords: krožno gospodarstvo, trajnostni razvoj, gozdno-lesna predelovalna veriga, Kočevje
Published: 29.11.2018; Views: 326; Downloads: 15
.pdf Fulltext (1,83 MB)

6.
NAČRTOVANJE LASERSKEGA VARJENJA PRI PROIZVODNJI ROTORSKEGA MAGNETA
Dušan Kuštrin, 2018, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo obravnavali razvoj tehnologije laserskega varjenja pri industrijski izdelavi enkapsulacije rotorskega magneta. Zaščita magneta je izvedena v obliki dveh srajčk iz nerjavne pločevine, ki sta neprodušno zavarjeni z laserskim varom. Postopek izbire ustrezne tehnologije zahteva ustrezno izbiro materialov in opreme, optimizacijo zasnove in projektiranja, konča pa se z ustrezno predpripravo sestavnih delov in vpenjalnih naprav. Praktični del magistrskega dela prikazuje izdelavo enkapsulacije rotorskega magneta, kjer z uporabo osvojenih teoretičnih osnov izdelamo konstrukcijo izdelka ter vpenjalnih naprav ter funkcionalne prototipe rotorja. Razvijemo primerne varilne parametre, ki zagotavljajo enakomerno prevaritev vara po celotnem obodu. Kakovost opravljenega varjenja preverimo z metalografsko analizo na prerezu enkapsuliranega magneta, s testom tesnosti s helijem ter temperaturnim testom. Do končnih rezultatov, ki so primerni za nadaljnji razvoj pridemo po treh serijah različnih vzorcev. Varilni parametri, razviti v tretji seriji vzorcev, kjer smo optimirali moč in čas varjenja za vsak var posebej, zagotavljajo kakovostno prevaritev skozi obe pločevini, obenem pa optimalen pretok zaščitnega plina zagotavlja primerno kakovost vara po površini in v notranjosti. Uspešno testirani vzorci izdelani z optimiranimi parametri tretje serije in izkušnje pri izdelavi prototipov bodo izhodišče za razvoj tehnologije serijske izdelave rotorja, ki se bo predvidoma začela leta 2021. Razvita tehnološka rešitev zaščite magneta je uporabna tudi za druge aplikacije rotorjev in za podjetje predstavlja nova znanja in rešitve, ki jih lahko ponudi trgu.
Keywords: lasersko varjenje, metalografska analiza, rotorski magnet, nerjavno jeklo, varilni parametri, laserski izvor, zaščitni plin, Trumpf, AdBlue, črpalka, srajčka, helij
Published: 23.10.2018; Views: 296; Downloads: 25
.pdf Fulltext (4,15 MB)

7.
IZBOR NAJPRIMERNEJŠEGA NAČINA ZA ANALIZO KOMENTARJEV GOSTOV ZA IZBRANI SLOVENSKI HOTEL
Irenej Karnel, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Hoteli morajo za svoj dolgoročni obstoj in rast stremeti k nenehnim izboljšavam in poslovni odličnosti. S tem mislimo na razvoj novih, boljših in dodatnih storitev, ker z današnjimi storitvami ne bodo zadovoljili potrebe gostov jutri. Ključ do razumevanja potreb gostov je, da jih razumemo ter iz njihovih realnih občutkov, potreb, strahov in pričakovanj dobimo podlago za izboljšave. Diplomsko delo opisuje in raziskuje načine za analiziranje komentarjev in ocen gostov na spletnih mestih ter opisuje pomen komentarjev za hotel. S pomočjo literature smo prepoznali več različnih načinov, ki jih hotel lahko uporablja. Cilj diplomskega dela je s pomočjo vodstva hotela izbrati najprimernejši način za spremljanje komentarjev gostov in na podlagi delovanja prikazati možnosti za konkretne izboljšave ponudbe v izbranem hotelu. Izbrani ponudnik nam je omogočil testno uporabo programa, s pomočjo katerega smo pridobili analize, ki so bile osnova za ugotavljanje morebitnih izboljšav v hotelu. Podjetje lahko polno izkoristi sistem le, če ugotovitve, ki jih pridobi iz sistema, prenese v podjetje do tiste ravni, kjer je moč odločanja za spremembe.
Keywords: Spletni komentarji, hotel, načini za analizo, izboljšave
Published: 23.10.2018; Views: 350; Downloads: 21
.pdf Fulltext (461,60 KB)

8.
9.
Vrednotenje in izbira merilnih sistemov v avtomobilski industriji
Matevž Ivančič, 2018, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo obravnavali vrednotenje in izbiro merilnih sistemov v avtomobilski industriji. Uporaba merilnih sistemov se nanaša na kontrolo premerov lukenj na komutatorjih, ki so eden izmed elementov električnih motorjev. Kontrola premerov lukenj je pomembna faza proizvodnega procesa, saj s tem preprečimo dobavo neustreznih proizvodov. Odločitveni problem se nanaša na izbor najprimernejšega merilnega sistema, kjer izbiramo med štirimi merilnimi sistemi: ročno kontrolo s kontrolnikom Gre/Ne gre, avtomatsko kontrolo s trnom Gre/Ne gre, avtomatsko kontrolo s trnom Gre/Gre s silo in vzporednim merjenjem sile ter avtomatsko kontrolo s kroglico. Vrednotenje in izbor poteka z uporabo večparametrske metode DEX, pri kateri smo za merilni sistem določili ekonomske, tehnološke in kakovostne kriterije ter jih vključili v model za vse štiri merilne sisteme. Po korakih, ki jih določajo metode večparametrskega vrednotenja, smo izdelali celoten model ter z njim ovrednotili in analizirali merilne sisteme. Analize so obsegale analizo ±1, analizo kaj-če ter analizo prednosti in slabosti. Končni rezultat je predlog najprimernejšega merilnega sistema, to je avtomatski merilni sistem s trnom Gre/Gre s silo in vzporednim merjenjem sile.
Keywords: komutator, premer luknje komutatorja, merilni sistem, odločitveni model, večparametrsko odločanje, metoda DEX, program DEXi
Published: 03.10.2018; Views: 344; Downloads: 34
.pdf Fulltext (2,34 MB)

10.
Analiza organizacijske klime v storitvenem podjetju Codognotto d. o. o.
Kaja Brankovič, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili pojem organizacijske klime ter njene dejavnike. Diplomska naloga je razdeljena na poglavja za lažjo preglednost in razumevanje. Ključne točke organizacijske klime smo preverjali na podlagi štirinajstih dimenzij organizacijske klime. Vsako izmed dimenzij smo podrobno opredelili ter analizirali na podlagi pridobljenih odgovorov. Empirični del diplomskega dela je zasnovan na anketi, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v storitvenem podjetju Codognotto d. o. o.. V raziskovalnem delu smo interpretirali rezultate skozi tabele in grafe ter predlagali možnosti za izboljšavo obstoječega stanja.
Keywords: organizacijska klima, Codognotto d. o. o., odnosi, zadovoljstvo, predlogi
Published: 01.10.2018; Views: 305; Downloads: 30
.pdf Fulltext (1,20 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top