Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 477
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrt in prilagoditev e-platforme za izobraževanje študentov tehniških ved z mobilnimi tehnologijami
Eva Battistel, 2021, magistrsko delo

Opis: Uvedba e-izobraževanja s pomočjo sodobne informacijsko komunikacijske tehnologije, ki so jo še pospešila aktualna dogajanja v družbi zaradi pandemije covid-19, prinaša univerzam številne prednosti: manjše stroške, hitrejše in učinkovitejše učenje, urjenje spomina in pridobivanje kompetenc z večpredstavnimi pripomočki. Hkrati prinaša tudi nekaj slabosti: pomanjkanje neposrednega stika in dvosmerne komunikacije z udeleženci, negotovost začetne faze testiranja in uvajanja novih metod dela in poučevanja, povečanje potrebnega časa pred zaslonom. Namen magistrskega dela je predstaviti področje spletnega izobraževanja v sodobni družbi in pokazati njegovo konkretno uporabnost pri izbranem študijskem predmetu. Motivacija za izbiro te tematike izhaja iz osebnega zanimanja za področje, pa tudi iz potrebe po tečaju za hitro in učinkovito izboljšanje osnovnega znanja in kompetenc iz linearne algebre, ki so jo zasledili na ameriški univerzi iz Los Angelesa. Delo je potekalo po fazah: izbira ustrezne platforme za e-izobraževanje za predmetne vsebine, sestava tečaja in priprava vsebin, sestava evalvacijskih anket za merjenje uspešnosti programa in analiza povratne informacije študentov o tečaju. Pri izdelavi učnih vsebin za mobilno spletno aplikacijo v okolju Moodle smo uporabili različne metode, ki pritegnejo pozornost uporabnika pri izvedbi tečaja in izboljšajo komunikacijo študent-učitelj. Razvito aplikacijo e-učenja, ki je preprosto uporabna na pametnih mobilnih napravah, smo testno preizkusili na manjši skupini študentov. Na podlagi analize njihovih odgovorov na anketni vprašalnik smo ugotovili, da so študenti z uporabo aplikacije pomembno izboljšali poznavanje osnov iz linearne algebre in opravili tečaj z visoko motiviranostjo in zadovoljstvom.
Ključne besede: e-izobraževanje, mobilne tehnologije, Moodle, linearna algebra, univerza
Objavljeno: 01.03.2021; Ogledov: 2; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (1,09 MB)

2.
Večparametrski model za izbiro najugodnejše banke ali hranilnice na Goriškem
Kristina Lancner Zorzut, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo se ukvarjali z vrednotenjem in izbiro najugodnejše banke ali hranilnice na Goriškem. Banke ali hranilnice nas spremljajo na vsakem koraku. Med seboj so si precej podobne, vse namreč ponujajo finančne storitve uporabniku. Vse si želijo privabiti čim več uporabnikov, zato strokovnjaki znotraj vsake posamezne finančne ustanove kreirajo in iščejo posamezne rešitve, kje in kako bi se čimbolj približali čim večji populaciji. Nekatere banke/hranilnice imajo zato nižje stroške na eni strani, druge na drugi. Prav zato smo se hoteli prepričati in sploh ugotoviti, ali obstaja najugodnejša banka/hranilnica na Goriškem ter katera je to. Vrednotenje in izbor je potekal s pomočjo večparametrske metode DEX. Po izbiri kriterijev, ki kar najboljše opišejo delovanje bank/hranilnic, smo po korakih večparametrskega modeliranja izdelali celoten model ter z njim ovrednotili in analizirali naše izbrane banke/hranilnice. Izdelali smo tudi analizo “Kaj-če?”, analizo plus/minus 1 ter analizo selektivne razlage. Končni rezultat je predlog najprimernejše banke/hranilnice. V našem primeru sta to dve: Primorska hranilnica Vipava (PHV) ter Delavska hranilnica (DH), ki sta bili ocenjeni kot ugodni hranilnici, vendar vseeno ne kot najugodnejši. Ugodni sta zato, ker sta po skoraj vseh kriterijih opredeljeni kot ugodni ali srednji. PHV je neugodna samo glede dostopnosti bančnega okenca. Za razliko od PHV je imela DH poleg tega kot neugodno ocenjeno še pridobitev kartice.
Ključne besede: banka, hranilnica, odločitveni model, večparametrsko odločanje, metoda DEX, program DEXi
Objavljeno: 09.12.2020; Ogledov: 222; Prenosov: 14
.pdf Polno besedilo (1,31 MB)

3.
Izboljšave metod za raziskave vpliva zaposlenih na njihovo življenjsko okolje
Peter Ferfoglia, 2020, magistrsko delo

Opis: Z dobro organizacijsko klimo se povečujeta učinkovitost zaposlenih in uspešnost organizacije. Namen magistrske naloge je bil preveriti zadovoljstvo zaposlenih v izbranem podjetju, z uporabo novo zasnovanega kratkega anketiranja za pogosto preverjanje s hitrim odzivanjem pri težavah, s pomočjo metod Design Thinking in Life Design. V empiričnem delu raziskave smo uporabili kvantitativno znanstvenoraziskovalno metodo. Podatke smo pridobivali s pomočjo dvakratnega anketiranja 32 zaposlenih v srednje velikem izbranem podjetju. Ugotovili smo, da se je vpliv na zasebno življenje in delo-podjetje v preteklih treh mesecih nenehno izboljševal od 30,43 % do 3,13 %. Iz prostodostopnih podatkov smo s podatkovnim rudarjenjem ugotovili tudi stanje v življenjskem okolju, to pa primerjali s stanjem v podjetju ter razbrali matematične soodvisnosti. Zasnovali smo predloge za izboljšanje stanja na področju delovnega in posledično življenjskega okolja ter podali možnosti za nadaljnje raziskovanje. Ugotovitve naše raziskave bodo koristne za menedžerje in strokovne sodelavce, ki se ukvarjajo s proučevanjem organizacijske klime in njenim vitkim razvojem človeških zmožnosti v podjetjih in drugih ustanovah. Uporabljeni pripomoček 'kompas' s hitrim preverjanjem in odzivanjem je koristen za vitki management človeških virov in je prilagodljiv za vsako podjetje. S tem se neposredno spremlja medsebojni vpliv delovnega in življenjskega okolja in omogoča hiter odziv v primeru negativnih kazalnikov. Namenjanje potrebne pozornosti zaposlenim in njihovim najbližjim pa bo izboljšalo uspešnost posameznikov in organizacij.
Ključne besede: Človeški viri, kakovost dela in življenja, Life Design, menedžment, organizacijska klima
Objavljeno: 02.12.2020; Ogledov: 253; Prenosov: 15
.pdf Polno besedilo (1,78 MB)

4.
Optimizacija proizvodnje elementov za papirno industrijo
Vid Metljak, 2020, diplomsko delo

Opis: Industrijska pridelava papirja ima velik vpliv na okolje. Poleg tega, da vpliva na porabo naravnih surovin, kot sta les in voda, pa zahteva tudi precejšen vložek energije, predvsem toplote. Zaradi tega se na področju prezračevanja in rekuperacije toplote nenehno izvajajo izboljšave, ki naj bi zagotavljale energetsko učinkovitost papirnih linij. Za doseganje celovitega energetsko-surovinskega učinka, pa je o trajnostnem razvoju, materialu in reciklaži treba razmišljati že pri snovanju in izdelavi samih elementov za proizvodnjo papirja. Tema diplomske naloge je tako vezana na opis elementov in potek izdelave sistemov za rekuperacijo toplote v papirni industriji, ki pripomorejo k boljši energetski učinkovitosti papirnih linij ter celovito analizo poteka proizvodnje, od začetka konstruiranja posameznih elementov do njihove končne izdelave in montaže. Na podlagi analize poteka proizvodnje in prisotnih problemov je treba nato izvesti optimizacijo proizvodnje, ki bi izboljšala učinkovitost toka materiala, energije in delovne sile, skrajšala čas ter povečala kvaliteto izdelave, in s tem dvignila konkurenčnost podjetju. Analize proizvodnega procesa zajete v diplomskem delu temeljijo na praktičnih primerih v podjetju TIP95 d. o. o. Večina predstavljenih optimizacij in ugotovitev na področju konstruiranja in proizvodnega procesa so se tudi aplicirali v praksi in prispevali k pozitivnim rezultatom poslovanja podjetja.
Ključne besede: Optimizacija, papirna industrija, rekuperacija, proizvodni proces, konstruiranje
Objavljeno: 18.11.2020; Ogledov: 291; Prenosov: 17
.pdf Polno besedilo (2,46 MB)

5.
Statistical analysis of European digital strategies in times of crisis
Šaza Babić, 2020, diplomsko delo

Opis: Preparation and communication are essential in times of crisis. I was motivated to choose this topic by recent events in the world caused by the COVID 19 virus, which has affected every sphere, from the economy to human relations. However, tough times can be an opportunity to set brands apart from their competition. It is important, though, that they use marketing as a tool to create empathy, as this is the principle of reciprocity. Only in this way they can gain their trust, keep them loyal to the brand and be connected to it. The thesis describes the importance of a well and properly prepared digital strategy that every company should have if a crisis were to occur again.
Ključne besede: Crisis, communication, COVID 19, strategy.
Objavljeno: 18.11.2020; Ogledov: 335; Prenosov: 33
.pdf Polno besedilo (580,30 KB)

6.
ASSESSMENT OF THE FEASIBILITY OF A MOBILE APP AIMED FOR THE PROMOTION OF A COMPANY
Hao Jiang, 2020, diplomsko delo

Opis: For a newly established company, one of the most important issues is to promote its own products and/or services. How to survive among many competitors is a problem, which is worthy of attention. With the popularity of mobile devices, the networks, information and digital society has been established, where global e-commerce has been improved and developed. In this society, for a new company it is highly desirable to use e-commerce promotion methods, which include making a mobile application. However, there is still an open question whether a mobile app can be used as an efficient e-commerce promotion method. In this thesis first an app has been developed for connecting the users and suppliers of musical instruments. All the users are able to share their homemade videos while playing musical instruments and exchange thoughts with all the users. At the same time, all the musical instruments related products can be merchandized between the users and merchant. Then we addressed two issues after the app has been tested: 1. For a startup, is it worth developing a product-related app? 2. In the process of using the app, what kind of attitude is the user taking on the internal product advertisement? An experiment has been set up in which 30 participants were randomly selected. Their behavior has been monitored for one month and the obtained data have been analyzed. The main result of the analysis is that 70% of the participants believe that developing an app brings certain benefit to the company. The remaining 30% of the participants think that they would love to continue to use the app after the experiment. At the same time, they have a certain interest in product advertising in the app.
Ključne besede: Android smartphone app, company promotion, e-commerce, sampling analysis, app development.
Objavljeno: 28.10.2020; Ogledov: 365; Prenosov: 17
.pdf Polno besedilo (918,26 KB)

7.
Zadovoljstvo zaposlenih in stopnja stresa v dveh izbranih proizvodnih podjetjih
Jana Gregorič, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo na podlagi izbrane literature predstavili pomen ravnanja z ljudmi pri delu, pomembnost pridobitve standardov kakovosti ter pomen človeškega kapitala za podjetje kot intelektualne lastnine. Zadovoljstvo zaposlenih ima velik vpliv na uspešnost podjetja. Opredelili smo zadovoljstvo zaposlenih ter ključne dejavnike zadovoljstva zaposlenih. Razložili in opredelili smo stres na delovnem mestu, dejavnike, ki ga povzročajo, ter vzroke. Poudarek smo dali predstavitvi negativnega in pozitivnega stresa ter kakšne posledice ima na osebo. Opisali smo bolezni, povezane s stresom, ter kakšni stroški nastanejo zaradi stresa. Predstavili smo delovanje Evropske agencije za varnost in zdravje pri delu ter kakšen pomen ima pravilno obvladovanje stresa in psihosocialnih tveganj. Zadovoljstvo zaposlenih in vplive stresa smo preverili v praktičnem delu magistrske naloge. Empirično nalogo zajema anketa, s katero smo ugotavljali zadovoljstvo zaposlenih in stopnjo stresa v dveh izbranih podjetij. Štiri hipoteze smo s pomočjo ankete potrdili oziroma ovrgli. Ugotovitev glavne hipoteze je, da je stres tesno povezan z zadovoljstvom zaposlenih.
Ključne besede: Zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, stres na delovnem mestu, dejavniki stresa, empirična raziskava.
Objavljeno: 28.10.2020; Ogledov: 357; Prenosov: 28
.pdf Polno besedilo (1,25 MB)

8.
Priprava podlage za oblikovanje strategije trženja v izbranem podjetju
Lucija Rutar, 2020, diplomsko delo

Opis: Trženje je strateška funkcija v podjetju, ki vse ostale poslovne funkcije povezuje s trgom in je soodgovorna za donosnost poslovanja. Namen podlage za oblikovanje strategije trženja je priprava osnove za učinkovito trženjsko strategijo, ki temelji na ključnih razlikovalnih prednostih podjetja in s pomočjo katere bo podjetje Parcom d.o.o. Nova Gorica doseglo zastavljene dolgoročne poslovne in trženjske cilje. Glede na pričakovanja ciljnih skupin kupcev, značilnosti trga ter ob upoštevanju ponudbe glavnih konkurentov smo v diplomski nalogi s pomočjo vodstva podjetja identificirali edinstveno prednost podjetja ali tako imenovano veliko obljubo podjetja, na kateri sloni tudi vizija prihodnjega razvoja. Z namenom dobro analizirati trenutno trženjsko stanje podjetja smo naredili natančen pregled dosedanjih trženjskih aktivnosti na področju prodaje in trženja; pri tem smo poudarek namenili varnostnim rešitvam ter spletni trgovini, kjer podjetje vidi priložnost za uspeh. Predstavili smo tudi rezultate ankete, s katerimi smo skušali analizirati trženjske aktivnosti in konkurenčne prednosti konkurenčnih podjetij. Na podlagi pregleda dosedanjih trženjskih aktivnosti ter analize konkurence smo opredelili priporočila za prihodnje kratkoročne in dolgoročne trženjske ukrepe, ki jih bo podjetje moralo izvesti. Velik poudarek smo namenili prodaji po spletu, ki za podjetje predstavlja novost v zasledovanju trenda digitalizacije odnosov s kupci in večanja pomembnosti spletne prodaje.
Ključne besede: Strategija trženja, trženjske aktivnosti, varnostne rešitve, spletna trgovina, trženjski ukrepi.
Objavljeno: 28.10.2020; Ogledov: 346; Prenosov: 21
.pdf Polno besedilo (1,06 MB)

9.
Prenova montažnega procesa v podjetju Agromehanika Kranj
Martin Hočevar, 2020, diplomsko delo

Opis: Podjetje Agromehanika v celoti prenavlja poslovne procese, v diplomskem delu pa smo se v okviru prenove proizvodnih procesov omejili na prenovo montažnega procesa. Podjetje se občasno srečuje s problemom predolgih dobavnih rokov, zato smo si zastavili ambiciozen cilj: skrajšati čas montaže za 30 %. Proučili smo teoretična dognanja, nato pa naredili analizo obstoječega stanja: izmerili in narisali velikost montažne delavnice, popisali potrebno opremo ter ugotovili razpoložljivo število montažnih delavcev pri obstoječem načinu montaže. Pridobili smo kosovnico za izbrani izdelek, potem pa merili čase posameznih operacij ter narisali in opisali zaporedje izvajanja le-teh. Sledilo je načrtovanje prenove montažnega procesa za izbrani proizvod. Projekt prenove montažnega procesa smo vodili s precedenčnim diagramom. Za oskrbo z vijačnim materialom smo uvedli sistem KANBAN. Ločili smo logistično in montažno funkcijo. Odločili smo se za ravno linijsko postavitev in uvedli izboljšave v procesu montaže. Rezultat prenove montažnega procesa za izbrani proizvod je bil znižanje časa montaže za 41,57 % v pilotni liniji brez dodatnih investicij in 64,25 % v predvideni liniji z dodatnimi investicijami. Prihranek časa pri delu montažnih delavcev smo ovrednotili tudi finančno. Prenova montažnega procesa podjetju zagotavlja končne proizvode, razpoložljive v krajšem času kot doslej. S tem je skrajšan dobavni rok, ki je kupcem ključnega pomena v času, ko pridobijo državne subvencije za razvoj kmetijstva, ki jih morajo črpati v predvidenem roku. Zato ima prenova montažnega procesa za podjetje multiplikativen pozitiven učinek, s katerim obdrži obstoječe stranke, s krajšimi dobavnimi časi pa morda pridobi tudi nove.
Ključne besede: prenova, poslovni proces, proizvodni proces, montažni proces, vitka proizvodnja, sistem KANBAN, »ravno pravočasno«, linija, operacija, precedenčni diagram
Objavljeno: 28.10.2020; Ogledov: 360; Prenosov: 24
.pdf Polno besedilo (1,42 MB)

10.
ANALIZA UČINKOVITOSTI IZVAJANJA INTERNIH VEČNIVOJSKIH PRESOJ S KLJUČNIMI KAZALNIKI USPEŠNOSTI IN IZVAJANJA KOREKTIVNIH UKREPOV V PODJETJU NA PODROČJU AVTOMOBILSKE INDUSTRIJE
Miha Vogrič, 2020, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu se posvečamo vprašanju kakovosti v proizvodnji avtomobilskih sestavnih delov ter analizi preverjanja kakovosti, ki poteka v obravnavanem podjetju. Ključne točke analize smo opredelili glede na področja, ki jih pokriva vprašalnik za večnivojsko presojo, ki so ga določili v podjetju. Cilj te diplomske naloge je ugotoviti, ali v obravnavanem podjetju notranje večnivojske presoje prinašajo pozitivne učinke oziroma, ali njihovo izvajanje vpliva na proizvodni proces. Podatke, s katerimi smo ugotavljali učinke notranjih presoj smo pridobili iz arhivov podjetja, vprašalnikov ki se izpolnjujejo med vsako presojo ter izpisom rezultatov računalniško podprtega sistema za zagotavljanje kakovosti proizvodnje, katerega uporablja podjetje. Izkazalo se je, da presoje niso dosledno izvajane, presoj ne jemljejo kot pomemben del upravljanja podjetja ter jih smatrajo kot nesmiselne.
Ključne besede: zagotavljanje kakovosti, večnivojske presoje, analiza postopka presoj, ključni kazalniki uspešnosti, korektivni ukrepi
Objavljeno: 02.10.2020; Ogledov: 428; Prenosov: 32
.pdf Polno besedilo (3,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh