Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 426
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvedba programa usposabljanja udeležencev za obvladovanje procesov poslovne logistike
Eva Battistel, 2018, diplomsko delo

Opis: Dandanes imajo organizacije vedno večjo potrebo po hitrem usposabljanju svojih delavcev s čim manjšimi stroški. Namen diplomskega dela je predlagati postopek za dvig učinkovitosti usposabljanja delavcev v podjetjih z uporabo novih tehnologij e-učenja. Konkretni cilj dela je bil pripraviti načrt izobraževanja za delavce v skladišču ter njegovo preizkusno izvedbo v obliki poslovno logističnih tečajev. Pomembni element pristopa v e-učilnici je uporaba metode igrifikacije, kar pomeni uporabo elementov igre v procesu učenja. Preizkusno smo izvedli dva dvourna tečaja v izbranem podjetju, v katera so bili vključeni trije delavci. Za izvedbo tečajev smo uporabili sistem Moodle, ki je priljubljeno orodje za e-učenje in je enostavno za uporabo. Izkazalo se je, da orodje prispeva tudi k dvigu motivacije za učenje, zato smo predlagali nadaljnje testiranje na širši skupini uporabnikov z različnimi vsebinami. Ena od pomembnih ugotovitev tega dela je, da je e-učenje predvsem zelo primerno za novo-zaposlene delavce, saj na učinkovit način približa potrebe podjetnikov in potreb delavcev po uvajanju in izpopolnjevanju. Pri tem se bistveno prihrani čas in posledično stroški uvajanja. Dodana vrednost se kaže tudi v večjem zadovoljstvu uporabnikov in njihovi večji motiviranosti za učenje.
Ključne besede: Izobraževanje, usposabljanje, e-učenje, igrifikacija, infrastruktura
Objavljeno: 17.07.2018; Ogledov: 287; Prenosov: 11
.pdf Polno besedilo (1,39 MB)

2.
VPELJAVA SISTEMA ZA OPTIMIZIRANJE ZALOG IN UPRAVLJANJE DELA TERENSKIH TEHNIKOV V POSLOVANJE PODJETJA
Sandi Molar, 2018, magistrsko delo

Opis: Cilj raziskave je bil ugotoviti, ali je uvedba novega sistema prinesla pozitivne učinke za podjetje in naročnike. Zanimalo nas je tudi, kako je bil sistem sprejet med zaposlenimi in ali so možne dodatne izboljšave sistema. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem opravil anketo z zaposlenimi terenskimi tehniki na področju odprave napak na telekomunikacijski infrastrukturi. Identificirali smo prednosti in slabosti vpeljave sistema WFM v poslovanje podjetja ter predlagali postopek izboljšave procesa pri izključitvah storitev in pobiranju terminalne opreme v lasti Telekoma Slovenije.
Ključne besede: informacijski sistem, sistem WFM, upravljanje s spremembami
Objavljeno: 01.06.2018; Ogledov: 357; Prenosov: 23
.pdf Polno besedilo (1,86 MB)

3.
NADGRADNJA INFORMACIJSKEGA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE STORITVENIH ZAHTEVKOV V PODJETJU INFORMACIJSKE DEJAVNOSTI
Adnan Omerčević, 2018, diplomsko delo

Opis: V večini podjetij, ki se ukvarjajo z informacijskimi tehnologijami, osnovna dejavnost temelji na storitvenih zahtevkih. Ustrezna informacijska podprtost tovrstnih procesov je ključnega pomena za obvladovanje le-teh v najširšem pomenu. V diplomskem smo razvili nadgradnjo obstoječega informacijskega podsistema za vodenje storitvenih zahtevkov v podjetju Business Solutions, d.o.o. Informacijski sistem teče na platformi Microsoft Dynamics NAV. Nadgradnja stremi predvsem k tehničnim in vsebinskim izboljšavam pri odpiranju novih zahtevkov, pregledu nad zahtevki, upravljanju nalog znotraj zahtevkov in lažjem vnosu opravljenih storitvenih ur, ki predstavljajo glavni vir prihodkov podjetja. Pomemben del nadgradnje predstavlja tudi realizacija funkcionalnosti, ki so osnova za integracijo rešitve s spletnim portalom. Uporabljena metodologija sestoji iz analize obstoječe rešitve, tehnične izvedbe s ključnimi koraki razvoja v okolju C/AL, dejanske operativne uvedbe sistema ter načrta uvedbe spletnega portala. Uspešna uvedba nadgradnje je v prvi vrsti prispevala k temu, da so zaposleni pri svojem delu bolj produktivni, stranke podjetja pa z učinkovitejšim reševanjem njihovih storitvenih zahtevkov bolj zadovoljne.
Ključne besede: Microsoft Dynamics NAV, storitveni zahtevek, nadgradnja informacijskega sistema
Objavljeno: 01.06.2018; Ogledov: 360; Prenosov: 66
.pdf Polno besedilo (1,72 MB)

4.
Učinkovitost ukrepov za spodbujanje zaposlovanja invalidov
Denis Batalić, 2017, diplomsko delo

Opis: Osrednji namen diplomskega dela je preučiti in oceniti učinkovitost ukrepov za spodbujanje zaposlovanja invalidov. Dejstvo je, da so invalidi ena najbolj ranljivih skupin na trgu dela, saj se soočajo s številnimi izzivi in pri delu potrebujejo pomoč in podporo tako s strani države kot s strani samih delodajalcev. Cilj diplomske naloge je torej predstaviti obstoječe ukrepe za spodbujanje zaposlovanja invalidov in iskati najboljše možne ukrepe za spodbujanje zaposlovanja invalidov v bodoče.
Ključne besede: Invalidi, brezposelnost, spodbujanje, zaposlovanje, ukrepi.
Objavljeno: 02.03.2018; Ogledov: 420; Prenosov: 29
.pdf Polno besedilo (1,56 MB)

5.
Model vrednotenja primernosti kandidatov za delovna mesta v zdravstvenem domu
Boštjan Milič, 2017, magistrsko delo

Opis: IZVLEČEK V magistrskem delu smo opisali nastali kadrovski odločitveni problem v Zdravstvenem domu Sežana. Obravnavali smo problem vrednotenja primernosti kandidatov za izbrano delovno mesto v zdravstvenem domu. Osredotočili smo se na tri delovna mesta (administratorja, zdravnika stomatologa in zdravnika pediatra) in najprej pridobili podatke o razpisanih delovnih mestih. V razpisih so bili podani kriteriji, s katerimi smo izdelali večparametrski model vrednotenja za vsako delovno mesto posebej. Te modele smo izdelali z računalniškim programom DEXi. Na podlagi tega programa smo vrednotili kandidate za delovna mesta. Izmed 334 prijavljenih kandidatov za delovno mesto administratorja smo z modelom ovrednotili in ugotovili, da je za delovno mesto najprimernejši ekonomist računovodske smeri. Podobno smo izbrali najprimernejša izmed 254 prijavljenih kandidatov za delovno mesto zdravnika stomatologa in med 145 prijavljenimi kandidati za novo delovno mesto zdravnika pediatra. Večparametrski model DEX se je izkazal za odlično alternativo pri izbiri novega kandidata za izbrano delovno mesto. Z uporabo metode šestih klobukov razmišljanja smo potrdili rezultate izbora kandidatov.
Ključne besede: kandidati, delovno mesto, večparametrski model vrednotenja, analiza SWOT, metoda šestih klobukov razmišljanja
Objavljeno: 02.03.2018; Ogledov: 487; Prenosov: 44
.pdf Polno besedilo (1,24 MB)

6.
Obrabna odpornost orodnega jekla za delo v vročem
Gašper Puš, 2018, magistrsko delo

Opis: Z vse bolj razširjeno uporabo visoko trdnih jekel pri izdelavi modernih komponent, predvsem v avtomobilski industriji, se povečuje tudi obremenitev preoblikovalnih orodij. Ta so izpostavljena kompleksnim obremenitvam kot so obraba, plastična deformacija in utrujanje, ki rezultirajo v nastanku poškodb in odpovedi orodja. Na splošno se kot osnovno lastnost karakterizacije orodja uporablja trdota, kar pa v zadnjem času ne zadošča. Potrebno je raziskovanje celotnega spektra mehanskih lastnosti, kakor tudi parametrov obrabne obstojnosti ter preoblikovalnosti. Preoblikovalna orodja so izpostavljena kombinaciji kompleksnih obremenitev. Da bi se ustrezno zoperstavili omenjenim obremenitvam in posledično z njimi nastalimi problemi, moramo poznati različne lastnosti materiala, vpliv legirnih elementov, proces toplotne obdelave in obnašanje materiala tekom le-te. Kljub temu, da je glavna mehanska lastnost trdota, pa na lastnosti preoblikovalnega orodja vplivajo še kombinacija tlačne in upogibne trdnosti ter lomne žilavosti, ki vplivajo na obrabno obstojnost, dobo trajanja orodja in njegovo vzdržljivost v industrijskem procesu.
Ključne besede: orodno jeklo, toplotna obdelava, trdota, lomna žilavost, tlačna trdnost, upogibna trdnost, obraba, obrabna obstojnost, koeficient trenja
Objavljeno: 26.02.2018; Ogledov: 523; Prenosov: 31
.pdf Polno besedilo (3,15 MB)

7.
Priprava in izvedba preizkušanja v okviru razvoja novega drsnega obroča
Simon Majnik, 2018, diplomsko delo

Opis: Razvoj na področju avtomobilske industrije in transporta je v zadnjem desetletju usmerjen predvsem v zamenjavo pogonskega agregata, torej motorja z notranjim izgorevanjem, z okolju prijaznejšimi elektromotorji. Uporaba elektrike kot vira energije pa zahteva ustrezne rešitve prenosa elektrike, za kar skrbijo drsni obroči. Tudi drsni obroči morajo za ustrezno opravljanje svoje funkcije prenosa elektrike med gibanjem izpolnjevati materialne, trdnostne in funkcionalne zahteve. Vsebina diplomske naloge je tako vezana na opis delovanja drsnih obročev in preučitev zahtev kupca o potrebnih lastnostih na novo razvitega drsnega obroča za pogon električnega osebnega avtomobila. Na podlagi teh zahtev je potrebno nato definirati in izvesti preizkuse lastnosti, s katerimi zagotovimo izpolnjevanje zahtev izdelka. Namen diplomskega dela je bil predstaviti teoretične osnove delovanja in izvedb drsnih obročev, opisati preizkuse lastnosti in funkcionalnosti drsnih obročev ter predstaviti rezultate preizkušanja na novo razvitega drsnega obroča vključno z alternativno tehnologijo tesnjenja kontaktne žice. V diplomskem delu so tako predstavljeni rezultati preizkusov tesnosti žice z uporabo različnih materialov žice in s primerjavo različnih tehnologij tesnjenja žice ter rezultati preizkušanja tesnosti po izpostavljenosti agresivnim medijem. V drugem delu so prestavljeni rezultati preizkušanja zvarov na zvarjencih, ki so sestavni del drsnega obroča, z uporabo dveh različnih testnih metod. Rezultati diplomskega dela kažejo, da je nova tehnologija izdelave tesnil iz tesnilne mase primerna za uporabo v primeru drsnih obročev, medtem ko na mestu zvara električnih kontaktov najboljšo trdnost, določeno z dvema različnima testnima metodama, dosežemo z uporabo spajkalne paste in časa varilnega pulza 125 ms.
Ključne besede: Drsni obroč, električni kontakti, test tesnosti, masna spektrometrija, uporovno varjenje, o-tesnilo, x-tesnilo
Objavljeno: 26.02.2018; Ogledov: 426; Prenosov: 89
.pdf Polno besedilo (2,00 MB)

8.
Vpeljevanje sprememb v procese izbranega podjetja z analizo in predlogi izboljšav
Monika Krznar, 2017, diplomsko delo

Opis: Naša motivacija za diplomsko je bila želja po optimizaciji poteka dela v razvojno-raziskovalnem oddelku in oddelku tehnologije v izbranem podjetju, katerega osnovna dejavnost je pretežno projektno organizirana. Namen diplomskega dela je dvigniti učinkovitost delovnega procesa tako, da se izpostavi potencialne moteče dejavnike, ki upočasnjujejo izvajanje delovnega procesa, zavirajo nadaljnji napredek v podjetju in podati predloge o izboljšavah. V prvem delu diplomskega dela smo predstavili teoretične vidike organizacije, organizacijske strukture in povezav znotraj organizacije. Uvedba sprememb in izboljšav v podjetjih ni smiselna brez predhodnega razumevanja organizacije. Zaradi vpeljevanja sprememb na vseh ravneh podjetja, se je njihove vpeljave potrebno lotiti na pravi način, saj obstaja tveganje, da zaradi napačnega pristopa sprememba prinese več težav kot koristi. Mnenja smo, da je najbolj smotrno vpeljavo sprememb obravnavati kot projekte, zato smo del diplomskega dela namenili predstavitvi projektnega managementa. V praktičnem delu diplomskega dela smo izvedli raziskavo potencialnih motenj delovnega procesa v izbranem podjetju. Pri raziskovanju smo zbrali podatke pretežno s pomočjo anketiranja zaposlenih v podjetju. Informacije pridobljene z raziskavo smo analizirali in na podlagi rezultatov strukturirali ter predlagali možne spremembe predvsem na področju komunikacije in organizacijske kulture ter organizacijske strukture. Le-te naj bi omogočile manj ovirano delovanje razvojno-raziskovalnega oddelka in oddelka tehnologije ter posledično celega podjetja. Menimo, da bi predlagane spremembe rešitve ustvarile ugodnejše pogoje za poslovanje podjetja, podjetje pa bi s primerno uvedbo le-teh vzpostavilo bolj tekoč delovni proces.
Ključne besede: Motnje, optimizacija, proces dela, organizacija, projektni management
Objavljeno: 21.12.2017; Ogledov: 492; Prenosov: 34
.pdf Polno besedilo (1,31 MB)

9.
Povečanje ekonomičnosti poslovanja trsničarskih kmetij z optimizacijo stroškov davčnih obveznosti
ivan krašna, 2017, diplomsko delo

Opis: Število aktivnih kmetij v Evropi, tudi v Sloveniji, se iz leta v leto manjša, sočasno pa prevzemajo sproščene obdelovalne površine sosednje kmetije. Z večanjem kmetij, z možnostjo vstopa v sistem DDV-ja ter s spreminjanjem davčne zakonodaje pa je prišlo pri obdavčitvi kmetijske dejavnosti do velikih sprememb. Še nikoli ni imel kmetovalec toliko različnih variant obdavčitev, med katerimi se mora odločati. Seveda je pri odločitvah potrebno skrbno upoštevati vse okoliščine, ki so prisotne na posamezni kmetiji, saj le tako lahko izberemo optimalno varianto, ki pomeni predvsem zakonito, a hkrati najbolj ugodno možno plačevanje davkov in drugih dajatev. Ker je na vedno več kmetijah, poleg osnovne kmetijske dejavnosti, prisotna tudi dopolnilna dejavnost oz. druga dejavnost, pa je sprejemanje pravih odločitev še toliko težje. V diplomski nalogi je prikazano, do kako velikih razlik pri plačevanju davkov na posamezni kmetiji lahko pride, če med možnimi variantami ne izberemo optimalne rešitve za našo kmetijo. Da se pravilno odločimo, moramo dobro proučiti sedanje stanje in predvidene investicije, saj med posameznimi načini ugotavljanja prihodkov ne moremo prehajati kar vsako leto. Pravilna odločitev lahko bistveno pripomore k stroškovni učinkovitosti kmetije, kar je seveda pogoj za njen dolgoročni obstoj.
Ključne besede: trsničarstvo, druga dejavnost na kmetiji, trsne cepljenke, DDV, dobiček, dohodnina
Objavljeno: 21.12.2017; Ogledov: 411; Prenosov: 32
.pdf Polno besedilo (1,61 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh