Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 433
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vrednotenje in izbira merilnih sistemov v avtomobilski industriji
Matevž Ivančič, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo obravnavali vrednotenje in izbiro merilnih sistemov v avtomobilski industriji. Uporaba merilnih sistemov se nanaša na kontrolo premerov lukenj na komutatorjih, ki so eden izmed elementov električnih motorjev. Kontrola premerov lukenj je pomembna faza proizvodnega procesa, saj s tem preprečimo dobavo neustreznih proizvodov. Odločitveni problem se nanaša na izbor najprimernejšega merilnega sistema, kjer izbiramo med štirimi merilnimi sistemi: ročno kontrolo s kontrolnikom Gre/Ne gre, avtomatsko kontrolo s trnom Gre/Ne gre, avtomatsko kontrolo s trnom Gre/Gre s silo in vzporednim merjenjem sile ter avtomatsko kontrolo s kroglico. Vrednotenje in izbor poteka z uporabo večparametrske metode DEX, pri kateri smo za merilni sistem določili ekonomske, tehnološke in kakovostne kriterije ter jih vključili v model za vse štiri merilne sisteme. Po korakih, ki jih določajo metode večparametrskega vrednotenja, smo izdelali celoten model ter z njim ovrednotili in analizirali merilne sisteme. Analize so obsegale analizo ±1, analizo kaj-če ter analizo prednosti in slabosti. Končni rezultat je predlog najprimernejšega merilnega sistema, to je avtomatski merilni sistem s trnom Gre/Gre s silo in vzporednim merjenjem sile.
Ključne besede: komutator, premer luknje komutatorja, merilni sistem, odločitveni model, večparametrsko odločanje, metoda DEX, program DEXi
Objavljeno: 03.10.2018; Ogledov: 55; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (2,34 MB)

2.
Analiza organizacijske klime v storitvenem podjetju Codognotto d. o. o.
Kaja Brankovič, 2018, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili pojem organizacijske klime ter njene dejavnike. Diplomska naloga je razdeljena na poglavja za lažjo preglednost in razumevanje. Ključne točke organizacijske klime smo preverjali na podlagi štirinajstih dimenzij organizacijske klime. Vsako izmed dimenzij smo podrobno opredelili ter analizirali na podlagi pridobljenih odgovorov. Empirični del diplomskega dela je zasnovan na anketi, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v storitvenem podjetju Codognotto d. o. o.. V raziskovalnem delu smo interpretirali rezultate skozi tabele in grafe ter predlagali možnosti za izboljšavo obstoječega stanja.
Ključne besede: organizacijska klima, Codognotto d. o. o., odnosi, zadovoljstvo, predlogi
Objavljeno: 01.10.2018; Ogledov: 62; Prenosov: 10
.pdf Polno besedilo (1,20 MB)

3.
Optimizacija procesa razvoja elektronskih regulatorjev
Matjaž Martelanc, 2018, diplomsko delo

Opis: Zaradi vedno hitrejšega napredka tehnologije v regulacijski tehniki se morajo podjetja temu in posledično željam strank prilagajati, če želijo ostati konkurenčna ali sploh relevantna. Z razvojem novih komponent in možnosti mikroprocesorjev pa postaja tudi sam razvoj frekvenčnih pretvornikov vse krajši in vedno bolj zahteven. Tako je eden od ključnih dejavnikov pri hitrem razvoju prototipov, poleg samega načrtovanja frekvenčnega pretvornika, prav ustrezno vodenje procesa razvoja in projektov, ki vključuje vodenje in naročanje kritičnih komponent, beleženje predelav ter sledenje prototipu od začetka izdelave, preizkušanja do končnega kupca. Diplomsko delo, ki je nastalo v okviru zaposlitve, tako zajema pregled teorije o vodenju procesov razvoja in projektov. Sledi preučevanje delovanja sistema v analiziranem podjetju in identifikacija problemov in pomanjkljivosti na oddelku razvoja elektronike, ki so vzrok za neoptimalen potek procesa razvoja frekvenčnih pretvornikov. V delu predlagamo rešitve za optimizacijo procesa razvoja od katerih pričakujemo, da bodo po vgraditvi omogočile skrajšanje zamud, večjo fleksibilnost razvoja in učinkovito sledenje prototipov tokom celotnega procesa razvoja.
Ključne besede: projekt, načrtovanje in razvoj proizvoda, optimizacija, sledenje
Objavljeno: 01.10.2018; Ogledov: 51; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (1,87 MB)

4.
Problematika brezposelnosti mladih s poudarkom na prekarnosti
Nataša Kovačova, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se bomo podrobneje posvetili težavam mladih, ki se soočajo z brezposelnostjo. Srečali se bomo tudi s pojmom mobilnost mladih in posebej opisali pojem fleksibilnost trga dela s poudarkom na temeljnih ugotovitvah glede stanja na trgu dela v Sloveniji. Osredotočili se bomo še na problematiko pojma »prekarnosti«, ki označuje negotovo, začasno, občasno in (navadno slabo) plačano delovno aktivnost. Gre za delo in delovne aktivnosti, ki predstavljajo izrazito socialno negotovost, saj imajo prekarni delavci bistveno manj pravne varnosti od delavcev znotraj standardnih oblik zaposlitev. Prekarnost ni pravni pojem. Najpogostejša pravna oblika prekarnega dela je prikrito delovno razmerje. Ugotoviti želimo, ali je tovrstna oblika izkoriščanja mladih temeljni vzrok, da mladi zapuščajo državo in si iščejo varnejše oblike zaposlitve drugje po svetu. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga pripravili na spletni strani 1ka.si, smo pridobili različne informacije in različna mnenja mladih o brezposelnosti ter načinu reševanja problema brezposelnosti in vstopa na trg dela.
Ključne besede: mladi, brezposelnost, trg dela, problematika, prekarnost
Objavljeno: 01.10.2018; Ogledov: 52; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (861,00 KB)

5.
Nadgradnja mentorskega stila vodenja na poti do višje stopnje odličnosti
Peter Ferfoglia, 2018, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je ugotoviti, kako doraščajoči s svojim inovativnim in nevsakdanjim pogledom doživljajo svoje življenje za pridobivanje kompetenc uspešnega vodenja, organizacije, nadziranja in motiviranja tako samostojnega kot tudi skupinskega dela ter ali in kako nas s svojim pogledom ter ob vstopu v podjetje/organizacijo lahko usmerijo v prihodnost s svojo inovativnostjo in kreativnostjo. Le priložnost jim moramo dati in jih ne smemo vklepati v obstoječa pravila igre. Glavni rezultat dela je anketa, ki smo jo pripravili za vzorčno populacijo odraščajočih mladih in jo analizirali in obdelali s podatkovnim rudarjenjem. Rezultate smo primerjali z vsesplošnimi pravili managementa in primeri dobre prakse, kjer je naš cilj preveriti, ali lahko z novimi spoznanji nadgradimo temeljne značilnosti mentorskega stila vodenja za doseganje višje stopnje odličnosti podjetniških timov in timskega dela nasploh. Ugotovili smo, da sta podatkovno rudarjenje in umetna inteligenca mentorskemu managerju zelo v korist. S temi metodami in z vodenjem obogatenim s čustveno inteligenco in s polno odprtostjo v kreativnost lahko mentorski vodja prinaša novega zagona k odličnosti.
Ključne besede: mentorski stil vodenja, podatkovno rudarjenje, komunikacija, čustvena inteligenca
Objavljeno: 01.10.2018; Ogledov: 56; Prenosov: 15
.pdf Polno besedilo (1,97 MB)

6.
MOŽNOSTI ZMANJŠANJA ODPADKOV HRANE V SLOVENIJI: PRIMER MLEČNIH IZDELKOV
Boštjan Gerbec, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo obravnavali problematiko zavržene hrane v Slovenji ter širše. V Sloveniji vsako leto zavržemo 73 kilogramov hrane na prebivalca, podatki zadnjih let pa kažejo na naraščanje teh količin. Polovico zavržene hrane ustvarijo gospodinjstva. Ker je hrana nepogrešljiva za življenje, veliko ljudi pa živi v pomankanju, je takšno stanje zaskrbljujoče in nas kot družbo ne prikazuje v najboljši luči. Pri razumevanju problema in pri iskanju rešitev smo poleg pregleda zakonodaje in znanstvene literature izvedeli tudi raziskavo na primeru mlečnih izdelkov. Uporabili smo tri raziskovalne pristope: anketo, intervju ter eksperiment s preizkusom izdelka. Ugotovili smo, da je literatura v večini dostopna le v obliki znanstvenih člankov in študij, prav tako še do nedavnega ni bilo sistematičnega zbiranja in vodenja evidenc o količinah zavržene hrane. V nalogi smo predlagali ukrepe in načine, kako bi lahko zmanjšali količino zavržene hrane, in izpostavili velik pomen tega, da vsak posameznik začne pri sebi. Ustrezno je treba nakupovati hrano, planirati obroke ter hrano tudi pravilno shranjevati. V nalogi smo tudi predstavili različne primere dobrih praks, ki prav tako pomagajo zmanjševati količino zavržene hrane, bodisi v Sloveniji bodisi v tujini. V nalogi smo potrdili hipotezo, ki smo jo izpostavili na začetku, da se lahko količina zavržene hrane v Slovenji zmanjša. Potrošniki lahko na to neposredno vplivamo v domačih gospodinjstvih. S spremembami nakupovalnih navad pa lahko v določeni meri vplivamo tudi na trgovce in na njihovo ponudbo živil. Na problem hrane, ki se izgublja v proizvodnem in distribucijskem delu življenjskega cikla, pa v širšem smislu lahko vplivajo tako vlade vseh držav kot tudi mednarodna skupnost.
Ključne besede: zavržena hrana, zakonodaja, gospodinjstva, primer zavrženih mlečnih izdelkov, zmanjševanje odpadne hrane z ozaveščanjem, zmanjševanje odpadne hrane z državnimi politikami
Objavljeno: 14.09.2018; Ogledov: 77; Prenosov: 7
.pdf Polno besedilo (1,96 MB)

7.
Uvedba svetovalne prodaje programa iCenter v izbranem podjetju
Tjaša Živec, 2018, diplomsko delo

Opis: Svetovalna prodaja se od klasičnega načina najbolj razlikuje po poudarku na dvosmerni komunikaciji, posluhu za kupca in empatiji. Na prodajni oddelek prinese aktivnost, dinamiko ter priložnost za pridobivanje dodatnega znanja in izkušenj. Vsekakor je za današnji čas primernejša od pasivne prodaje, kjer je poudarek na produktu in ima večino besede prodajalec. Podatki so, po zaslugi spleta, dostopni vsakomur. Kupec tako od prodajalca ne pričakuje, da mu bo povedal, zakaj je njihov produkt najboljši, temveč zato, da mu pomaga definirati problem, svetovati in najti pravo rešitev. V diplomskem delu smo se osredotočili na tematiko prodaje med poslovnimi subjekti (t. i. Business to business ali B2B prodaja), svetovalne prodaje in celovitih upravljalskih sistemov (t. i. Enterprise resource planning ali ERP) ter preučili različne vsebine iz teh področij. S pomočjo metod analize in kompilacije dostopne literature smo sestavili teoretični del. V tem delu smo pridobljene podatke podali z deskriptivno metodo. Teoretična izhodišča smo nato s pomočjo študije primera prenesli v prakso. Oblikovali smo postopek svetovalne prodaje in ga uvedli v prodajni proces ERP rešitve iCenter. Tako kot vodstvo izbranega podjetja smo tudi sami zaznali potencial v svetovalni prodaji, zato smo v tem delu želeli potrditi prvotno zastavljeno tezo, da je tak način prodaje primeren za podjetje Saop d. o. o. Za ta namen smo pripravili analizo rezultatov pridobljenih med raziskavo ter uporabili metodo nestrukturiranega intervjuja z zaposlenimi, s katero smo preučili njihov odnos do tega načina prodaje. Rezultati obeh so po pričakovanjih pozitivni. Podjetje je s tem načinom pridobilo nove stranke in ugotovili smo, da zaposleni ta način prodaje sprejemajo in so z njim zadovoljni.
Ključne besede: Svetovalna prodaja, prodaja, telefonska prodaja, business to business, B2B, upravljalski informacijski sistemi, ERP, iCenter
Objavljeno: 11.09.2018; Ogledov: 104; Prenosov: 15
.pdf Polno besedilo (1,02 MB)

8.
Uvedba programa usposabljanja udeležencev za obvladovanje procesov poslovne logistike
Eva Battistel, 2018, diplomsko delo

Opis: Dandanes imajo organizacije vedno večjo potrebo po hitrem usposabljanju svojih delavcev s čim manjšimi stroški. Namen diplomskega dela je predlagati postopek za dvig učinkovitosti usposabljanja delavcev v podjetjih z uporabo novih tehnologij e-učenja. Konkretni cilj dela je bil pripraviti načrt izobraževanja za delavce v skladišču ter njegovo preizkusno izvedbo v obliki poslovno logističnih tečajev. Pomembni element pristopa v e-učilnici je uporaba metode igrifikacije, kar pomeni uporabo elementov igre v procesu učenja. Preizkusno smo izvedli dva dvourna tečaja v izbranem podjetju, v katera so bili vključeni trije delavci. Za izvedbo tečajev smo uporabili sistem Moodle, ki je priljubljeno orodje za e-učenje in je enostavno za uporabo. Izkazalo se je, da orodje prispeva tudi k dvigu motivacije za učenje, zato smo predlagali nadaljnje testiranje na širši skupini uporabnikov z različnimi vsebinami. Ena od pomembnih ugotovitev tega dela je, da je e-učenje predvsem zelo primerno za novo-zaposlene delavce, saj na učinkovit način približa potrebe podjetnikov in potreb delavcev po uvajanju in izpopolnjevanju. Pri tem se bistveno prihrani čas in posledično stroški uvajanja. Dodana vrednost se kaže tudi v večjem zadovoljstvu uporabnikov in njihovi večji motiviranosti za učenje.
Ključne besede: Izobraževanje, usposabljanje, e-učenje, igrifikacija, infrastruktura
Objavljeno: 17.07.2018; Ogledov: 512; Prenosov: 27
.pdf Polno besedilo (1,39 MB)

9.
VPELJAVA SISTEMA ZA OPTIMIZIRANJE ZALOG IN UPRAVLJANJE DELA TERENSKIH TEHNIKOV V POSLOVANJE PODJETJA
Sandi Molar, 2018, magistrsko delo

Opis: Cilj raziskave je bil ugotoviti, ali je uvedba novega sistema prinesla pozitivne učinke za podjetje in naročnike. Zanimalo nas je tudi, kako je bil sistem sprejet med zaposlenimi in ali so možne dodatne izboljšave sistema. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem opravil anketo z zaposlenimi terenskimi tehniki na področju odprave napak na telekomunikacijski infrastrukturi. Identificirali smo prednosti in slabosti vpeljave sistema WFM v poslovanje podjetja ter predlagali postopek izboljšave procesa pri izključitvah storitev in pobiranju terminalne opreme v lasti Telekoma Slovenije.
Ključne besede: informacijski sistem, sistem WFM, upravljanje s spremembami
Objavljeno: 01.06.2018; Ogledov: 557; Prenosov: 37
.pdf Polno besedilo (1,86 MB)

10.
NADGRADNJA INFORMACIJSKEGA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE STORITVENIH ZAHTEVKOV V PODJETJU INFORMACIJSKE DEJAVNOSTI
Adnan Omerčević, 2018, diplomsko delo

Opis: V večini podjetij, ki se ukvarjajo z informacijskimi tehnologijami, osnovna dejavnost temelji na storitvenih zahtevkih. Ustrezna informacijska podprtost tovrstnih procesov je ključnega pomena za obvladovanje le-teh v najširšem pomenu. V diplomskem smo razvili nadgradnjo obstoječega informacijskega podsistema za vodenje storitvenih zahtevkov v podjetju Business Solutions, d.o.o. Informacijski sistem teče na platformi Microsoft Dynamics NAV. Nadgradnja stremi predvsem k tehničnim in vsebinskim izboljšavam pri odpiranju novih zahtevkov, pregledu nad zahtevki, upravljanju nalog znotraj zahtevkov in lažjem vnosu opravljenih storitvenih ur, ki predstavljajo glavni vir prihodkov podjetja. Pomemben del nadgradnje predstavlja tudi realizacija funkcionalnosti, ki so osnova za integracijo rešitve s spletnim portalom. Uporabljena metodologija sestoji iz analize obstoječe rešitve, tehnične izvedbe s ključnimi koraki razvoja v okolju C/AL, dejanske operativne uvedbe sistema ter načrta uvedbe spletnega portala. Uspešna uvedba nadgradnje je v prvi vrsti prispevala k temu, da so zaposleni pri svojem delu bolj produktivni, stranke podjetja pa z učinkovitejšim reševanjem njihovih storitvenih zahtevkov bolj zadovoljne.
Ključne besede: Microsoft Dynamics NAV, storitveni zahtevek, nadgradnja informacijskega sistema
Objavljeno: 01.06.2018; Ogledov: 512; Prenosov: 78
.pdf Polno besedilo (1,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh