Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


Iskanje brez iskalnega niza vrača največ 100 zadetkov!

1 - 10 / 100
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv klasične maceracije in maceracije celega grozdja na kemijske in senzorične lastnosti vina Modri pinot
Margareta Lavrenčič, 2019, diplomsko delo

Opis: Maceracija grozdja je ključna tehnološka faza pri pridelavi rdečih vin. Na podlagi znanja, tehnologije in izkušenj ima ta tehnološki postopek velik vpliv na končno kakovost vina. V diplomski nalogi smo preučevali vpliv klasične maceracije in maceracije celega grozdja na kemijske in senzorične lastnosti vina modri pinot. Na podlagi različnih analiz smo določali: prosto žveplo, alkohol, skupne kisline, intenziteto in ton barve, skupne antociane, skupne fenole ter izvedli senzorično analizo. Rezultati našega poskusa kažejo, da maceracija celega grozdja daje vino z manjšo vsebnostjo skupnih kislin v primerjavi s klasično maceracijo. Manjša vsebnost skupnih kislin v vinu pri maceraciji s pecljevino se izraţa tudi z značilno višjim pH-jem vina. Vino maceracije s pecljevino je večji porabnik žvepla, vsebuje bistveno več skupnih fenolov in posledično imamo tudi večjo intenziteto barve, ki pa se pri vinu modri pinot izraža v večji rumeno-rjavih tonov barve. Senzorična analiza je potrdila kemijske analize barve, pokazala, da maceracija celega grozdja v osnovi daje nekoliko manj sadna vina, vendar s poudarjeno noto temnega sadja, zelenih not in začimb. Vino maceracije celega grozdja je bilo boljše sprejeto, saj je imelo prijetnejšo kislino in je bilo taninsko bolj uglajeno.
Ključne besede: Vino, Vitis vinifera L. 'Modri pinot', maceracija, peceljevina, kemijski parametri vina, senzorične lastnosti vina
Objavljeno: 26.07.2019; Ogledov: 160; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (1,09 MB)

2.
Postavitev osnove za oblikovanje prodajne strategije izbranega podjetja na osnovi avtentičnih diferenciacijskih prednosti
Tomaž Kalin, 2019, diplomsko delo

Opis: Najemanje superračunalniških zmogljivosti v oblaku se hitro razvija in zato se tudi trg in potrebe kupcev hitro spreminjajo. S pomočjo superračunalniških zmogljivosti v oblaku lahko podjetja svoj razvojni proces bistveno pohitrijo in s tem prihranijo na času, potrebnem za razvoj novih produktov, in lahko nov produkt hitreje predstavijo na trgu. Za to, da lahko neko podjetje uporablja superračunalniško infrastrukturo za izvajanje simulacij, je potrebnega veliko znanja znotraj podjetja in finančna stabilnost podjetja. Da lahko podjetje uspešno trži najemanje superračunalniške infrastrukture v oblaku, se mora posluževati dobre in dovršene prodajne strategije, ki je oblikovana izključno za tak tip storitve in se od klasičnih prodajnih strategij pri določenih postopkih razlikuje. Pazljivo mora uporabljati tudi komunikacijske kanale, da lahko potencialnim kupcem sporoči ustrezno sporočilo, s katerim povečuje zavedanje in zvestobo podjetju. V diplomskem delu smo se osredotočili na oblikovanje osnove prodajne strategije na podlagi avtentičnih diferenciacijskih prednosti, ki smo jih izluščili na podlagi izkušenj podjetja in s pomočjo SWOT-analize ter profiliranja ciljnih kupcev. Na podlagi pridobljenih rezultatov in izkušenj zaposlenih v podjetju smo oblikovali osnovo za prodajno strategijo najemanja superračunalniških zmogljivosti v oblaku in jo podkrepili z uporabo ključnih komunikacijskih kanalov, ki so potrebni za pravilno izpeljavo celotnega prodajnega cikla, s poudarkom na osebni prodaji.
Ključne besede: Superračunalništvo, računalništvo v oblaku, avtentične prednosti, prodajna strategija, osebna prodaja
Objavljeno: 22.07.2019; Ogledov: 80; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (438,47 KB)

3.
Bohinjska železnica skozi čas
Nik Obid, 2019, diplomsko delo

Opis: V uvodu diplomskega dela opisujem razvoj železniškega omrežja v Habsburški monarhiji, ki je privedel do načrtovanja nove železniške povezave notranjosti dežele z največjim pristaniščem monarhije – Trstom. V nadaljevanju sledi pregled vseh pomembnejših načrtov nove železniške povezave in razlogov za izbor današnje trase. Širše obravnavam vključitev bohinjske železnice v celotno čezalpsko povezavo, ki je zajemala gradnjo Phyrnske, Turske, Karavanške in Bohinjske proge. Natančno opišem razloge za izbor bohinjske trase ter se nato posvetim značilnostim proge in njeni gradnji. Posebna poglavja namenim nekaterim pomembnim objektom, pri katerih se natančneje posvetim predvsem bohinjskemu predoru, solkanskemu viaduktu, prezračevalni napravi predora Bukovo in viaduktu Vintgar. Del diplomskega dela sem namenil tudi opisu stanja v času obeh svetovnih vojn, v katerih je bohinjska železnica odigrala pomembno vlogo. To se je pokazalo tudi ob koncu obeh svetovnih morij, ko je bila zaradi tega močno porušena. Diplomsko delo zaključujem z opisom stanja po 2. svetovni vojni, nujni obnovi, delni modernizaciji in padanju njenega prometnega pomena skozi 2. polovico 20. stoletja. Sklep namenim obetom za prihodnost, ki bi lahko bila, ob ustreznem vlaganju v infrastrukturo in sodelovanju na regionalni in mednarodni ravni, zelo svetla.
Ključne besede: Bohinjska proga, železnica, bohinjski predor, solkanski viadukt, promet, načrti gradnje
Objavljeno: 24.04.2019; Ogledov: 236; Prenosov: 24
.pdf Polno besedilo (3,49 MB)

4.
Prepoznavnost izbrane zavarovalne družbe in trženje njihovih storitev v Upravni enoti Ajdovščina
Luka Česen, 2019, diplomsko delo

Opis: Konkurenca na področju zavarovalništva je velika in trg zahteven. Zavarovalnice med seboj tekmujejo za prepoznavnost svojih ponudb in storitev. Zavarovanje pomeni varnost pred določenim dogodkom ali dejstvom. V trženjskem smislu je zavarovanje prodaja obljube zavarovalnice na zavarovalnem trgu z namenom, da v primeru škodnega dogodka nadomesti finančne posledice, poškodbe ali izgube z odškodnino. Na enega ključnih dejavnikov, ki odločajo o sklenitvi zavarovanja pri izbrani zavarovalnici, vpliva profesionalni zavarovalni zastopnik. Življenjska zavarovanja so dolgoročna zavarovanja, saj se večinoma sklepajo za zavarovano obdobje daljše od 10 let. Stranka se z odločitvijo o sklenitvi življenjskega zavarovanja sreča lahko le enkrat v življenju. Za sklenitev življenjskega zavarovanja se odločimo, ker želimo zagotoviti varnost družini v primeru smrti, dodatna sredstva k pokojnini ali dodatno zavarovanje za poplačilo kredita, ki smo ga najeli v primeru naše smrti. Zavarovalnica Adriatic Slovenica d. d. nudi strankam svoje storitve v stabilni, razvejani tržni mreži tudi na območju upravne enote Ajdovščina. V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili zavarovanje na splošno, oblike življenjskih zavarovanj, trženje zavarovalnih storitev, dejavnost, trg in položaj Skupine AS (Adriatic Slovenica d. d.). V analitičnem delu smo analizirali prepoznavnost Adriatic Slovenica d. d. in trženje zavarovalnih storitev na območju upravne enote Ajdovščina. Z analizo o prepoznavanju Skupine AS in trženjskih zavarovalnih storitev smo prišli do sklepov in ugotovitev, ki bi morda pomagali podjetju, da bi z večjim marketinškim vložkom bolj pritegnili potrošnike.
Ključne besede: Adriatic Slovenica d. d., zavarovalnica, zavarovalništvo, trženje zavarovalnih storitev, prepoznavanje, analiza, sociodemografski vpliv
Objavljeno: 03.04.2019; Ogledov: 269; Prenosov: 21
.pdf Polno besedilo (1,85 MB)

5.
The dissociation constant of water at extreme conditions: a molecular dynamics study
Rabi Khanal, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: water, molecular dynamics, pK, dissociation, Bluemoon approach
Objavljeno: 21.03.2019; Ogledov: 218; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (968,81 KB)

6.
Merjenje notranje organizacijske klime in njen vpliv na uspešnost v izbrani organizaciji
Valter Gorjan, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema področje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v izbrani organizaciji. Na razpoloženje zaposlenih v organizaciji vplivajo različni dejavniki, kot so komunikacija, usposabljanje, medosebni odnosi, vodenje in pripadnost organizaciji. Vse to je pri raziskovanju organizacijske klime treba podrobno analizirati. Tema diplomskega dela je bila izbrana, ker doslej v izbrani organizaciji ni bila še nikoli opravljena tovrstna raziskava. S pomočjo le-te je mogoče prepoznati dejavnike, ki negativno vplivajo na klimo in zadovoljstvo zaposlenih. Rezultati analize namreč kažejo, da organizacijska klima znotraj izbrane organizacije trenutno ni najbolj ustrezna, zato so v diplomskem delu podani predlogi in smernice za njeno izboljšanje. Predlogi se posebej dotikajo sledečih slabše ovrednotenih področij s strani zaposlenih: notranje komuniciranje, razvoj kariere, nagrajevanje, strokovno usposabljanje, motiviranost in zavzetost.
Ključne besede: organizacijska klima, merjenje organizacijske klime, dimenzije organizacijske klime, zadovoljstvo, ustvarjalnost, inovativnost, sodelovanje, informiranje, motivacija, nagrajevanje, kariera, vodenje, komunikacija, medosebni odnosi, izobraževanje, usposabljanje
Objavljeno: 12.03.2019; Ogledov: 252; Prenosov: 18
.pdf Polno besedilo (2,08 MB)

7.
Nadzor vhodnih materialov in ocenjevanje dobaviteljev v avtomobilski industriji
Kristjan Čujec, 2019, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je nadzor vhodnih materialov in ocenjevanje dobaviteljev neizbežno, saj proizvodnja zahteva določeno in vedno višjo kakovost ob nespremenjenih ali celo nižjih proizvodnih stroških. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem, teoretskem delu je predstavljen razvoj kakovosti, ki je pripeljal do dveh pomembnih standardov, ki sta danes nepogrešljivi del avtomobilske industrije. Drugi, raziskovalni del pa se deli na tri dele. Naredili smo pregled dobav z odstopanjem, kjer smo ugotovili, da se delež dobav z odstopanjem zmanjšuje ter da je bilo v letu 2018 prvič v petih letih odkritih več dobav z odstopanjem na vhodni kontroli kot v proizvodnji. Kljub zmanjševanju dobav z odstopanjem je teh še vedno preveč, da bi se lahko zanesli na dobaviteljevo končno kontrolo. Analizirali smo tudi vrsto odstopanja dobavljenega materiala in odkrili, da je največkrat prišlo do odstopanja na ohišju, in sicer kot konusa. Pri ocenjevanju dobaviteljev smo prišli do spoznanja, da so dobavitelji v petih letih samo 2-krat dosegli ciljno mejo za število A in B dobaviteljev ter da so bili B dobavitelji v letu 2017 najšibkejši na področju izboljševanja in inovativnosti, kar je temelj moderne avtomobilske industrije. Ugotovili smo, da vedno isti dobavitelji zamujajo z oddajo 8D poročil. Rezultati so podlaga za planiranje ukrepov v naslednjih obdobjih. Potrebna bi bila vpeljava dodatnega kazalnika za splošno oceno dobavitelja, in sicer oddaja akcijskega plana ukrepov do roka, ki bi omogočila pridobitev vzvoda za stalno izboljševanje procesa dobaviteljev.
Ključne besede: kakovost, ocenjevanje dobaviteljev, vhodna kontrola, IATF 16949, reklamacija, Paretov diagram, 8D poročilo
Objavljeno: 18.02.2019; Ogledov: 266; Prenosov: 26
.pdf Polno besedilo (2,13 MB)

8.
Oprema za izboljšanje snemanja
Gregor Dvornik, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja tehnologijo in pripomočke, ki se uporabljajo pri snemanju. V nalogi so tako predstavljeni nekateri najbolj uporabljeni pripomočki pri snemanju, kot so žerjav, voziček, helikopter, gimbal in drugi. Vsak pripomoček ima tudi predstavljeno kratko zgodovino nastanka ter opisano njegovo uporabo. Zgodovina teh pripomočkov je zelo slabo ohranjena. V večini primerov se oprema kar pojavi pri snemanju. Temu lahko pripišemo hiter razvoj filmske industrije in potrebi po izboljšanju vizualnega doživetja gledalcev. V diplomski nalogi je predstavljena uporaba in delovanje pripomočkov ter domača ali DIY izdelava in nasveti, zakaj da in zakaj ne pripomoček narediti doma.
Ključne besede: Oprema, pripomočki snemanja, zgodovina propomočkov, tehnologija, delovanje
Objavljeno: 21.01.2019; Ogledov: 368; Prenosov: 29
.pdf Polno besedilo (1,67 MB)

9.
Komunikacija vinske industrije na spletnih družbenih omrežjih v Sloveniji
Karlo Kopjar, 2018, diplomsko delo

Opis: V svetovni vinski industriji je veliko zanimanja za tržno komunikacijo vinske industrije na družbenih omrežjih. Tak način komunikacije je relativno poceni in ob dobri uporabi učinkovit. Kot za vse tipe tržne komunikacije je tudi za tak tip komunikacije potrebno imeti strategijo. Ponujenih nam je več družbenih omrežij, a niso vsa primerna za komunikacijo z našimi strankami oziroma potencialnimi strankami. Slovenija je tradicionalna pridelovalka vina in zato so prebivalci skoraj neprestano v stiku z vinsko kulturo. Slovenci se zanimajo za uživanje domačih in kakovostnih izdelkov. V času višje stopnje brezposelnosti se je zmanjšalo uživanje vina, a je sedaj stanje spet normalno. Tako je primerno komunicirati s Slovenci o vinu na družbenih omrežjih. Zakoni pa omogočajo, da je tak tip komunikacije skoraj neoviran. Z anketo smo iskali odgovore na vprašanja o uporabi družbenih omrežij in uživanju vina. Anketiranci so pokazali zanimanje za že tradicionalne vsebine o vinu. Ugotovili smo, da so ženske bolj primerna ciljna skupina za več različnih tipov vin kot moški. Možno je povzeti, da se družbena omrežja glede vina uporabljajo bolj za to, da spomnijo nekega potrošnika, kot da ga prepričajo, saj se ti bolj zanašajo na priporočila drugih kot na kak drug vir informacij.
Ključne besede: vino, družbena omrežja, tržno komuniciranje, končni potrošniki, Slovenija
Objavljeno: 16.01.2019; Ogledov: 388; Prenosov: 24
.pdf Polno besedilo (2,00 MB)

10.
The Road Movie
Anna Loi, 2018, diplomsko delo

Opis: Film Ceste je pojav s širokimi družbenimi in kulturnimi posledicami. Pričujoče diplomsko delo analizira značilnosti tega žanra, pri čemer upošteva nekatere najpomembnejše filme, ki so se izkazali za ključne za razvoj žanra. V povojnem obdobju, ko se je družba spreminjala, ko se je ponovno pojavil optimizem in ko se je življenjski standard povzpel do točke, da si je tudi srednji sloj lahko privoščil potovanja brez posebnega razloga, je postal tako imenovani “road movie” oziroma film ceste množični ameriški pojav, ki je bil v veliki meri je bil povezan tudi s prostranostjo ZDA in z njenimi temeljnimi kulturnimi spremembami. Ta filmski žanr se je kmalu razširil po vsem svetu in ustvaril lastna pravila in zgodovino, postal pa je tudi glasnik generacije 60. let 20. stoletja. Do danes se filmi ceste še vedno dotikajo teme samospoznavanja in odkrivanja in pogosto ne predstavljajo le fizičnega, temveč tudi metaforično potovanje vase, prav tako pa zelo pogosto vsebujejo politično izjavo.
Ključne besede: potovanje, film, cesta, upor, samospoznavanje
Objavljeno: 19.12.2018; Ogledov: 351; Prenosov: 11
.pdf Polno besedilo (94,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh