Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 359
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Odnosi med zaposlenimi na delovnem mestu in zadovoljstvo strank v storitvenem podjetju
Benjamin Curk, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je bil, da z rezultati raziskav in pravilnimi metodami dosežemo boljše odnose med zaposlenimi in posledično večje zadovoljstvo strank. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti kakšna je organizacijska klima v organizaciji in kako to vpliva na stranke, ki organizacijo obiskujejo z namenom, da jim le ta opravi želene storitve. Med zaposlenimi in strankami smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je služil za raziskavo organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. Z rezultati raziskave in ustreznimi spoznanji smo pripravili konkretne predloge vodstvu podjetja za izboljšanje organizacijske klime, medsebojnih odnosov med zaposlenimi in zadovoljstva strank. V raziskavi so sodelovali vsi zaposleni podjetja Maxisport d.o.o. in naključne stranke v podjetju
Keywords: Organizacijska klima, zadovoljstvo zaposlenih, merjenje klime, zadovoljstvo strank
Published: 18.12.2018; Views: 125; Downloads: 5
.pdf Fulltext (1,06 MB)

2.
ANALIZA TRŽNEGA POTENCIALA MOBILNE APLIKACIJE ZA UPRAVLJANJE KLIMATSKIH NAPRAV PRI SLOVENSKIH UPORABNIKIH
Timotej Kompara, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Z vedno bolj razširjeno rabo interneta in mobilnih pametnih naprav ter vse lažjim dostopom do spleta je uporabnikom omogočen nenehen dostop do mobilnih aplikacij. S pomočjo mobilnih aplikacij lahko lociramo, prepoznamo, upravljamo in nadzorujemo tudi gospodinjske naprave. Uporaba mobilnih aplikacij prodira v vse segmente vsakodnevnega življenja, zato je prav, da jih izkoristimo in si olajšamo vsakdanja opravila in obveznosti. Glede na to, da uporaba mobilnih aplikacij nenehno narašča, jih lahko inovativno izkoristimo tudi na področju upravljanja klimatskih naprav. V Sloveniji obstaja veliko potencialnih uporabnikov mobilne aplikacije za upravljanje klimatske naprave. Veliko objektov je že klimatiziranih, prav tako naraščata tudi uporaba pametnih telefonov ter vgradnja klimatskih naprav. Veliko uporabnikov klimatskih naprav sodi tudi v segment uporabnikov mobilnih aplikacij, zato smo si za cilj zastavili analizo potenciala umeščanja mobilne aplikacije na slovenski trg. Pri umeščanju mobilne aplikacije so ključne naloge vzpostavitev stika s potencialnimi in obstoječimi uporabniki klimatskih naprav, predstavitev prednosti uporabe mobilne aplikacije, analiza potreb uporabnikov, njihove želje in zmožnosti ter izdelava poslovnega načrta. Mobilna aplikacija za upravljanje klimatske naprave je produkt, za katerega je treba oblikovati poslovni model, katerega temelj je raziskati povečanje vrednosti za stranke. Potencialne kupce lahko k nakupu pritegnemo z ustreznimi prodajnimi strategijami in s tem utemeljimo prihodke in dobiček. Ko nov produkt izdelamo, pa ne smemo pozabiti na njegovo nadgradnjo, na primer obdelavo podatkov o delovanju naprave, servisiranje na daljavo, optimizacijo delovanja, zniževanje stroškov in iskanje novih rešitev. Mobilna aplikacija bi požela pravi uspeh šele ob ustreznem tržnem pristopu in strategiji, ki bi temeljila na sinergiji, večdisciplinarnosti in povezovanju interesov različnih deležnikov, od dobaviteljev, proizvajalcev klimatskih naprav, inštalaterjev interneta in klimatskih naprav, do oseb v digitalnem marketingu, ki zajema tako področje informatike kot bolj družboslovna področja, od psihologije, antropologije, sociologije in oblikovanja. Menimo, da je velik potencial umeščanja mobilne aplikacije za upravljanje klimatskih naprav pri slovenskih uporabnikih zaradi predpostavke brezplačnosti mogoče izkoristiti le, če je zagotovljena uspešnost umeščanja, ki po našem mnenju temelji na pogoju sodelovanja kadrov različnih strok. S tem pa se nam tudi odpirajo vrata v nadaljevanje raziskovanja, katerega namen bi bilo ugotoviti, ali obstaja interes povezovanja deležnikov različnih strok in znanstvenih smeri. Raziskali in analizirali bi možnosti, izzive in predpostavke uspešnosti modela večdisciplinarnosti in interdisciplinarnosti, saj predpostavljamo, da bi omogočal nadgrajevanje mobilne aplikacije, s katero je možno dosegati dobre poslovne rešitve vseh povezanih deležnikov, ne le rešitev za uporabnike klimatskih naprav.
Keywords: mobilna aplikacija, internet, pametni telefon, klimatska naprava, konkurenčnost, zadovoljna stranka
Published: 18.12.2018; Views: 120; Downloads: 6
.pdf Fulltext (772,95 KB)

3.
IZBOR NAJPRIMERNEJŠEGA NAČINA ZA ANALIZO KOMENTARJEV GOSTOV ZA IZBRANI SLOVENSKI HOTEL
Irenej Karnel, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Hoteli morajo za svoj dolgoročni obstoj in rast stremeti k nenehnim izboljšavam in poslovni odličnosti. S tem mislimo na razvoj novih, boljših in dodatnih storitev, ker z današnjimi storitvami ne bodo zadovoljili potrebe gostov jutri. Ključ do razumevanja potreb gostov je, da jih razumemo ter iz njihovih realnih občutkov, potreb, strahov in pričakovanj dobimo podlago za izboljšave. Diplomsko delo opisuje in raziskuje načine za analiziranje komentarjev in ocen gostov na spletnih mestih ter opisuje pomen komentarjev za hotel. S pomočjo literature smo prepoznali več različnih načinov, ki jih hotel lahko uporablja. Cilj diplomskega dela je s pomočjo vodstva hotela izbrati najprimernejši način za spremljanje komentarjev gostov in na podlagi delovanja prikazati možnosti za konkretne izboljšave ponudbe v izbranem hotelu. Izbrani ponudnik nam je omogočil testno uporabo programa, s pomočjo katerega smo pridobili analize, ki so bile osnova za ugotavljanje morebitnih izboljšav v hotelu. Podjetje lahko polno izkoristi sistem le, če ugotovitve, ki jih pridobi iz sistema, prenese v podjetje do tiste ravni, kjer je moč odločanja za spremembe.
Keywords: Spletni komentarji, hotel, načini za analizo, izboljšave
Published: 23.10.2018; Views: 207; Downloads: 11
.pdf Fulltext (461,60 KB)

4.
5.
Analiza organizacijske klime v storitvenem podjetju Codognotto d. o. o.
Kaja Brankovič, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili pojem organizacijske klime ter njene dejavnike. Diplomska naloga je razdeljena na poglavja za lažjo preglednost in razumevanje. Ključne točke organizacijske klime smo preverjali na podlagi štirinajstih dimenzij organizacijske klime. Vsako izmed dimenzij smo podrobno opredelili ter analizirali na podlagi pridobljenih odgovorov. Empirični del diplomskega dela je zasnovan na anketi, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v storitvenem podjetju Codognotto d. o. o.. V raziskovalnem delu smo interpretirali rezultate skozi tabele in grafe ter predlagali možnosti za izboljšavo obstoječega stanja.
Keywords: organizacijska klima, Codognotto d. o. o., odnosi, zadovoljstvo, predlogi
Published: 01.10.2018; Views: 209; Downloads: 23
.pdf Fulltext (1,20 MB)

6.
Optimizacija procesa razvoja elektronskih regulatorjev
Matjaž Martelanc, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi vedno hitrejšega napredka tehnologije v regulacijski tehniki se morajo podjetja temu in posledično željam strank prilagajati, če želijo ostati konkurenčna ali sploh relevantna. Z razvojem novih komponent in možnosti mikroprocesorjev pa postaja tudi sam razvoj frekvenčnih pretvornikov vse krajši in vedno bolj zahteven. Tako je eden od ključnih dejavnikov pri hitrem razvoju prototipov, poleg samega načrtovanja frekvenčnega pretvornika, prav ustrezno vodenje procesa razvoja in projektov, ki vključuje vodenje in naročanje kritičnih komponent, beleženje predelav ter sledenje prototipu od začetka izdelave, preizkušanja do končnega kupca. Diplomsko delo, ki je nastalo v okviru zaposlitve, tako zajema pregled teorije o vodenju procesov razvoja in projektov. Sledi preučevanje delovanja sistema v analiziranem podjetju in identifikacija problemov in pomanjkljivosti na oddelku razvoja elektronike, ki so vzrok za neoptimalen potek procesa razvoja frekvenčnih pretvornikov. V delu predlagamo rešitve za optimizacijo procesa razvoja od katerih pričakujemo, da bodo po vgraditvi omogočile skrajšanje zamud, večjo fleksibilnost razvoja in učinkovito sledenje prototipov tokom celotnega procesa razvoja.
Keywords: projekt, načrtovanje in razvoj proizvoda, optimizacija, sledenje
Published: 01.10.2018; Views: 203; Downloads: 18
.pdf Fulltext (1,87 MB)

7.
Problematika brezposelnosti mladih s poudarkom na prekarnosti
Nataša Kovačova, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu se bomo podrobneje posvetili težavam mladih, ki se soočajo z brezposelnostjo. Srečali se bomo tudi s pojmom mobilnost mladih in posebej opisali pojem fleksibilnost trga dela s poudarkom na temeljnih ugotovitvah glede stanja na trgu dela v Sloveniji. Osredotočili se bomo še na problematiko pojma »prekarnosti«, ki označuje negotovo, začasno, občasno in (navadno slabo) plačano delovno aktivnost. Gre za delo in delovne aktivnosti, ki predstavljajo izrazito socialno negotovost, saj imajo prekarni delavci bistveno manj pravne varnosti od delavcev znotraj standardnih oblik zaposlitev. Prekarnost ni pravni pojem. Najpogostejša pravna oblika prekarnega dela je prikrito delovno razmerje. Ugotoviti želimo, ali je tovrstna oblika izkoriščanja mladih temeljni vzrok, da mladi zapuščajo državo in si iščejo varnejše oblike zaposlitve drugje po svetu. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga pripravili na spletni strani 1ka.si, smo pridobili različne informacije in različna mnenja mladih o brezposelnosti ter načinu reševanja problema brezposelnosti in vstopa na trg dela.
Keywords: mladi, brezposelnost, trg dela, problematika, prekarnost
Published: 01.10.2018; Views: 209; Downloads: 17
.pdf Fulltext (861,00 KB)

8.
Nadgradnja mentorskega stila vodenja na poti do višje stopnje odličnosti
Peter Ferfoglia, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je ugotoviti, kako doraščajoči s svojim inovativnim in nevsakdanjim pogledom doživljajo svoje življenje za pridobivanje kompetenc uspešnega vodenja, organizacije, nadziranja in motiviranja tako samostojnega kot tudi skupinskega dela ter ali in kako nas s svojim pogledom ter ob vstopu v podjetje/organizacijo lahko usmerijo v prihodnost s svojo inovativnostjo in kreativnostjo. Le priložnost jim moramo dati in jih ne smemo vklepati v obstoječa pravila igre. Glavni rezultat dela je anketa, ki smo jo pripravili za vzorčno populacijo odraščajočih mladih in jo analizirali in obdelali s podatkovnim rudarjenjem. Rezultate smo primerjali z vsesplošnimi pravili managementa in primeri dobre prakse, kjer je naš cilj preveriti, ali lahko z novimi spoznanji nadgradimo temeljne značilnosti mentorskega stila vodenja za doseganje višje stopnje odličnosti podjetniških timov in timskega dela nasploh. Ugotovili smo, da sta podatkovno rudarjenje in umetna inteligenca mentorskemu managerju zelo v korist. S temi metodami in z vodenjem obogatenim s čustveno inteligenco in s polno odprtostjo v kreativnost lahko mentorski vodja prinaša novega zagona k odličnosti.
Keywords: mentorski stil vodenja, podatkovno rudarjenje, komunikacija, čustvena inteligenca
Published: 01.10.2018; Views: 218; Downloads: 36
.pdf Fulltext (1,97 MB)

9.
Uvedba svetovalne prodaje programa iCenter v izbranem podjetju
Tjaša Živec, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Svetovalna prodaja se od klasičnega načina najbolj razlikuje po poudarku na dvosmerni komunikaciji, posluhu za kupca in empatiji. Na prodajni oddelek prinese aktivnost, dinamiko ter priložnost za pridobivanje dodatnega znanja in izkušenj. Vsekakor je za današnji čas primernejša od pasivne prodaje, kjer je poudarek na produktu in ima večino besede prodajalec. Podatki so, po zaslugi spleta, dostopni vsakomur. Kupec tako od prodajalca ne pričakuje, da mu bo povedal, zakaj je njihov produkt najboljši, temveč zato, da mu pomaga definirati problem, svetovati in najti pravo rešitev. V diplomskem delu smo se osredotočili na tematiko prodaje med poslovnimi subjekti (t. i. Business to business ali B2B prodaja), svetovalne prodaje in celovitih upravljalskih sistemov (t. i. Enterprise resource planning ali ERP) ter preučili različne vsebine iz teh področij. S pomočjo metod analize in kompilacije dostopne literature smo sestavili teoretični del. V tem delu smo pridobljene podatke podali z deskriptivno metodo. Teoretična izhodišča smo nato s pomočjo študije primera prenesli v prakso. Oblikovali smo postopek svetovalne prodaje in ga uvedli v prodajni proces ERP rešitve iCenter. Tako kot vodstvo izbranega podjetja smo tudi sami zaznali potencial v svetovalni prodaji, zato smo v tem delu želeli potrditi prvotno zastavljeno tezo, da je tak način prodaje primeren za podjetje Saop d. o. o. Za ta namen smo pripravili analizo rezultatov pridobljenih med raziskavo ter uporabili metodo nestrukturiranega intervjuja z zaposlenimi, s katero smo preučili njihov odnos do tega načina prodaje. Rezultati obeh so po pričakovanjih pozitivni. Podjetje je s tem načinom pridobilo nove stranke in ugotovili smo, da zaposleni ta način prodaje sprejemajo in so z njim zadovoljni.
Keywords: Svetovalna prodaja, prodaja, telefonska prodaja, business to business, B2B, upravljalski informacijski sistemi, ERP, iCenter
Published: 11.09.2018; Views: 239; Downloads: 28
.pdf Fulltext (1,02 MB)

10.
Uvedba programa usposabljanja udeležencev za obvladovanje procesov poslovne logistike
Eva Battistel, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes imajo organizacije vedno večjo potrebo po hitrem usposabljanju svojih delavcev s čim manjšimi stroški. Namen diplomskega dela je predlagati postopek za dvig učinkovitosti usposabljanja delavcev v podjetjih z uporabo novih tehnologij e-učenja. Konkretni cilj dela je bil pripraviti načrt izobraževanja za delavce v skladišču ter njegovo preizkusno izvedbo v obliki poslovno logističnih tečajev. Pomembni element pristopa v e-učilnici je uporaba metode igrifikacije, kar pomeni uporabo elementov igre v procesu učenja. Preizkusno smo izvedli dva dvourna tečaja v izbranem podjetju, v katera so bili vključeni trije delavci. Za izvedbo tečajev smo uporabili sistem Moodle, ki je priljubljeno orodje za e-učenje in je enostavno za uporabo. Izkazalo se je, da orodje prispeva tudi k dvigu motivacije za učenje, zato smo predlagali nadaljnje testiranje na širši skupini uporabnikov z različnimi vsebinami. Ena od pomembnih ugotovitev tega dela je, da je e-učenje predvsem zelo primerno za novo-zaposlene delavce, saj na učinkovit način približa potrebe podjetnikov in potreb delavcev po uvajanju in izpopolnjevanju. Pri tem se bistveno prihrani čas in posledično stroški uvajanja. Dodana vrednost se kaže tudi v večjem zadovoljstvu uporabnikov in njihovi večji motiviranosti za učenje.
Keywords: Izobraževanje, usposabljanje, e-učenje, igrifikacija, infrastruktura
Published: 17.07.2018; Views: 654; Downloads: 39
.pdf Fulltext (1,39 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top