Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Godard, Coutard in svojilni zaimki
Vida Habjanič, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu se posvečam načinu dela v manjših filmskih produkcijah. Osredotočam se na začetke dela Jean-Luc Godarda, enega najprepoznavnejših avtorjev Francoskega novega vala. Na začetku 60. let se je popolnoma spremenil odnos do filma, zaradi česar je prišlo do velikih sprememb v načinu dela. Skupina mladih filmskih kritikov, ki so se združili pod okriljem revije Cahiers du Cinéma, je naredila odločilen korak s tem, da so poleg pisanja kritik začeli snemati svoje filme in se označili za Avtorje. Družbene in politične okoliščine so jim pomagale, da so se z minimalnimi sredstvi lotili prvih celovečercev, ki so prav zaradi svoje drugačnosti prevzeli občinstvo tako doma kot v tujini. Novi val je tako ogromne, epske produkcije knjižnih adaptacij spremenil v majhna improvizirana snemanja po stanovanjih avtorjev in v lokalih, kjer so preživljali svoj čas. Tu začnem iskati podobnosti z lastno produkcijo praktičnega dela tega diplomskega dela. Skoraj 60 let kasneje, je filmska industrija popolnoma drugačna. Dandanašja filmska produkcija je preplavljena s posebnimi efekti zaradi česar med vsemi računalniškimi animacijami in virtualno resničnostjo na velikih platnih le redko vidimo "resnično življenje", za prikaz katerega so se tako zelo zavsemali takrat. Tudi ustvarjalcev je vedno več. V času, ko lahko vsak posameznik s telefonom posname, kar si zaželi, je težko izstopati. Kakor je bilo tresenje v rokah držane kamere 60 let nazaj revolucionarno, je sedaj nekaj vsakdanjega in velikokrat lahko izgleda amatersko. Kako lahko torej dandanašnji mali študentski projekt brez proračuna izstopi iz poplave amaterskih in polprofesionalnih izdelkov? Pri snovanju svojega filma sem se odločila, da stopim korak nazaj, se približam svoji inspiraciji, in uporabim 16 mm film. Skozi nalogo analiziram, kako ta odločitev vpliva na potek dela in končni izdelek, predvsem v danih pogojih majhne produkcije.
Keywords: Jean-Luc Godard, Raoul Coutard, Francoski novi val, 16mm film, Krasnogorsk 3, Svojilni zaimki
Published: 12.01.2018; Views: 59; Downloads: 4
.pdf Fulltext (41,66 MB)

2.
Portrait of light
Marco Pelos Spagno, 2017, undergraduate thesis

Abstract: This work aims to research the basic structure of lighting in portraits in a controlled light situation. After providing a brief historical introduction to define where modern lighting comes from, I will describe and analyse the tools used to modify the light in a studio and the procedure to follow before a portrait session. I will present a series of images shot in a studio, and I will touch upon most possible basic lighting setups in a portrait session, from most simple ones to some more complex ones, describing the set of lights, the type of modifiers used, and the effects that the light can have on a viewer. My final aim is to build up a collection of light setups that can be helpful to anyone who wants to approach portrait photography and the studio workflow, not aiming to build a manual, but just providing a report on my personal research and study.
Keywords: portrait, light, studio, study, technique, photography, bw, model, modifiers, controloflight, history, paintings, art, exposure
Published: 29.11.2017; Views: 156; Downloads: 10
.pdf Fulltext (6,53 MB)

3.
Nadrealizem v filmu
Ana Bahor, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo raziskuje razvoj nadrealističnega umetniškega gibanja iz njegovega predhodnika, dadaizma. V nadaljevanju bodo predstavljeni zgodovinski, družbeno-politični in kulturni dejavniki, kot je med drugim pojav prve svetovne vojne, ki je v veliki meri vplivala na upor umetnikov proti idejam tedanjih oblasti in družbe ter omejitvam, ki jih je predstavljala tradicionalna umetnost. Kratkotrajno gibanje dada je imelo velik vpliv na razvoj kasnejših umetniških gibanj, kot je nadrealizem, ki služijo bodisi kot pobeg iz realnosti v sanjski svet bodisi za iskanje razuma med političnimi idejami, ki jih je sprejemala takratna družba. Med drugim je vzpostavilo nove pristope k predstavitvi zgodbe skozi medij filma. Čeprav so bili filmi z enotnim pripovednim slogom – linearno filmsko naracijo – v filmskem svetu še vedno prisotni v veliki meri, se je mnogo filmarjev, kot sta izvornemu nadrealizmu zvest Luis Bunuel in nekoliko kasneje z nadrealističnimi vplivi navdahnjen Federico Fellini, obrnilo k drugačnemu načinu pripovedovanja skozi nelinearno filmsko pripoved. Diplomsko delo raziskuje tudi elemente nelinearne filmske pripovedi na podlagi nekaterih najbolj znanih primerov filmov s tovrstno pripovedno strukturo skozi zgodovino, ki so služili tudi kot navdih za nastanek praktičnega dela diplome.
Keywords: Nadrealizem, dadaizem, pripoved, nelinearna pripoved, nadrealistični film
Published: 29.11.2017; Views: 144; Downloads: 8
.pdf Fulltext (2,21 MB)

4.
Interaktivno pripovedništvo v videoigrah
Ivan Umer, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Videoigre so že več kot pet desetletij del zabavniške industrije, vendar je njihov razvoj neenakomeren. Pripovedništvo je bilo v videoigrah do nedavnega postavljeno na stranski tir, saj je bil njihov prvotni namen kratkočasje. V svojem diplomskem delu opisujem značilnosti pripovedništva v videoigrah s primerjavo klasičnih pripovedniških oblik ter oblik, ki se pojavljajo samo v interaktivnih medijih. Podrobneje opisujem tri oblike pripovedništva v videoigrah, in sicer nastajajočo pripoved, pripoved skozi okolje in pripoved skozi akcije igralca. Ključna lastnost prvih dveh načinov pripovedi je igralčevo samostojno odkrivanje zgodbe kar pozitivno vpliva na občutek vpletenosti v svet videoigre. Pripovedništvo skozi akcije igralca pa igralčevo vključenost v zgodbo postavi še na višjo raven, saj lahko skrbno zasnovani igralni sistemi igralčeve akcije tesno povežejo z razpletom zgodbe. Interaktivna narava videoiger nudi edinstvene načine pripovedništva, vendar hkrati povzroča nove težave. Ludonarativna in sistemska razhajanja lahko vplivajo na igralčevo razumevanje zgodbe in snovalčevega sporočila. Praktični del diplome predstavlja zasnova videoigre, ki vključuje že naštete tehnike pripovedništva. Kratka dogodivščina psička Leopolda popelje igralca skozi svet z absurdno zgodovino, ki jo igralec spoznava sproti, prek same igre in z opazovanjem okolice.
Keywords: videoigra, snovanje videoigre, pripoved, snovanje naracije, animacija
Published: 14.11.2017; Views: 183; Downloads: 10
.pdf Fulltext (1,80 MB)

5.
Scenografija in lutkovna zasnova za predstavo
Mateja Lukežič, 2011, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, lutke, odrski prostor, scenografije, tehnike lutk, animatorji
Published: 15.10.2013; Views: 1644; Downloads: 155
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

6.
Paradigmi ženstvenosti
Alenka Černe, 2012, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, film, fotografija, ženske, erotizem, stereotipi, simbolizem
Published: 15.10.2013; Views: 1586; Downloads: 77
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

7.
3D animacija in produkcija animiranega filma Zadnje kosilo
Miha Šubic, 2011, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, animirani filmi, računalniška animacija, 3D animacija, produkcija, Slovenija
Published: 15.10.2013; Views: 1937; Downloads: 529
URL Fulltext (0,00 KB)
This document has many files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top