Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Umetniški slog animiranih likov zahoda in vzhoda
Miha 1Oven, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na analizo sloga oblikovanja videza lika za animirani film v primerjavi med ameriško in japonsko animacijo. Slog oblikovanja videza animiranega lika opredeljujemo na podlagi različnih področij. Mednje uvrščamo navidezne značaje lika, raznolikost zgradb telesa, strukturo obraza, oblikovanje prepoznavnih značilnosti silhuet lika, metode in tehnike za dosego učinkov zgradb delov telesa (roke, noge …), ustvarjanje karakterističnih lastnosti same silhuete, predhodno pripravo s specifičnimi smernicami videza lika za animiranje (določitev velikosti lika, barvne lestvice, upoštevanje terminov emocij …) in ne nazadnje doseganje različnih učinkov gibanja. Cilj diplomske naloge je analizirati razlike in enakosti ameriške in japonske animacije (ameriški animirani film Osmosis Jones in japonska animirana serija Cells at Work!), ki si zasluženo delita vodilno mesto po vplivu v svetu animiranega medija. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so razloženi pojmi in strokovni termini s pomočjo tujih avtorjev in virov. Vsebina teoretičnega dela se smiselno nadaljuje v empiričnem delu z analizo področij, obrazloženih v teoretičnem delu. Torej, kot je v teoretičnem delu razložena silhueta v animaciji, je tudi v empiričnem delu analizirana silhueta v ameriški in japonski animaciji.
Ključne besede: animiran film, RG, dizajner, stil, 3D, 2D, anime, manga, animirani lik, proporcija
Objavljeno: 25.11.2019; Ogledov: 81; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (2,35 MB)

2.
2D animirani film skozi čas
Antonella D'Amico, 2019, diplomsko delo

Opis: V prvem delu diplomske naloge podamo definicijo animiranega filma in na kratko opišemo, kako nastane animirani film. Omenimo tudi osnovne standarde animacije. Drugi del diplomske naloge je razdeljen na pet obdobij razvoja, na podlagi katerih opišemo zgodovino 2D animiranih filmov. V prvem obdobju predstavimo delovanje in nastanek naprav, ki jih na splošno imenujemo »optične igrače« in delujejo po principu persistence vida. Podrobneje opišemo »laterno magico«, »tavmatrop«, »fenakitoskop«, »zoetrop«, »slikofrc«, »praksinoskop« in »optično gledališče«. Pri vseh navedemo, kdo in kdaj jih je izumil ter opišemo njihovo delovanje. Drugo obdobje razvoja temelji na pionirjih animiranega filma. Podrobneje navedemo avtorje, kot so Emile Cohl, Winsor McCay, Pat Sulivan in Otto Messmer ter brata Fleischer. Obrazložimo njihova najbolj prepoznavna dela, ki so prispevala k napredku animiranega filma. V tretjem obdobju razvoja prikažemo razcvet animiranih filmov s pomočjo analize del treh pomembnejših ustvarjalcev, in sicer Walta Disneya, Texa Averyja in Osamuja Tezuke. V četrtem obdobju razvoja opišemo slog animacije pri animacijskih hišah UPA, Warner Bros ter Hana in Barbera na podlagi njihovih likov. Omenimo tudi dva samostojna umetnika eksperimentalne animacije Normana McLarena in Johna Whitneyja. V petem obdobju prikažemo tehniko 2D digitalne animacije ter prvi digitalni animirani seriji (The Simpsons in South Park) in prva digitalna animirana filma (The Rescuers Down Under in The Iron Giant). Tretji del diplomske naloge je v celoti namenjen analizi avtoričinega kratkega digitalnega 2D animiranega filma Bubbles s primeri dela v programih TVPaint in Adobe After Effects. Diplomska naloga je zastavljena kot študijsko besedilo za vse, ki jih zanima animirani film in želijo pridobiti podlago za širjenje svojega znanja na tem področju. Tako kot vse izrazne oblike sodobne kulture tudi animacijska kinematografija ostaja razdvojena med umetnostjo in industrijo, med umetniškim elementom ter ekonomskim vidikom komercialnega izkoriščevanja. Nobenega od teh dveh vidikov ni mogoče zanemariti, ker oba prispevata k opredelitvi, razširjanju in sprejemu umetniškega dela. Zaradi tega tudi namen diplomske naloge ni zgolj navajanja seznama imen in naslovov, ki ga narekuje le kronološka D’Amico, Antonella: 2D animirani film skozi čas. Dip.nal. Nova Gorica, AU/UNG, 2019 časovnica, temveč gre za besedilo, ki poskuša prikazati mrežo odnosov med posameznimi osebnostmi, filmi in zgodovinsko-kulturnim kontekstom.
Ključne besede: animacija, animirani filmi, optične igrače, slog, animirane serije, digitalna animacija
Objavljeno: 25.11.2019; Ogledov: 96; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (3,28 MB)

3.
Kako financirati umetniški izdelek z uporabo socialnih omrežij
Anja Zadnik, 2019, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu raziskujem, kaj je potrebno za to, da bi umetnik z uporabo socialnih omrežij lahko financiral svoj umetniški izdelek. Ugotavljam, da so to znanje trženja, uporabe ideje in zgodbe, ki se prodaja, ter poznavanje omrežij, ki jih umetnik uporablja za učinkovito oglaševanje in prodajo. Koncept »revni umetnik« lahko v sodobnem času končno zavržemo, saj je v svetu toliko dosegljivega znanja, s katerim si lahko prav vsak umetnik pomaga, da s pomočjo svojih sledilcev ali patronov vsak zadani projekt na koncu tudi finančno podpre. V pisnem delu si ogledamo tudi zgodovino patronstva in kako se je razvilo vse do današnje točke, vrste socialnih omrežij, ki jih ima umetnik danes na voljo ter uspešne primere.
Ključne besede: animacija, umetnost, patronstvo, financiranje, socialna omrežja, instagram, youtube, kickstarter, patreon
Objavljeno: 25.11.2019; Ogledov: 93; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (8,81 MB)

4.
The dissociation constant of water at extreme conditions: a molecular dynamics study
Rabi Khanal, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: water, molecular dynamics, pK, dissociation, Bluemoon approach
Objavljeno: 21.03.2019; Ogledov: 372; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (968,81 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh