Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 76
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
VPELJAVA SISTEMA ZA OPTIMIZIRANJE ZALOG IN UPRAVLJANJE DELA TERENSKIH TEHNIKOV V POSLOVANJE PODJETJA
Sandi Molar, 2018, magistrsko delo

Opis: Cilj raziskave je bil ugotoviti, ali je uvedba novega sistema prinesla pozitivne učinke za podjetje in naročnike. Zanimalo nas je tudi, kako je bil sistem sprejet med zaposlenimi in ali so možne dodatne izboljšave sistema. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem opravil anketo z zaposlenimi terenskimi tehniki na področju odprave napak na telekomunikacijski infrastrukturi. Identificirali smo prednosti in slabosti vpeljave sistema WFM v poslovanje podjetja ter predlagali postopek izboljšave procesa pri izključitvah storitev in pobiranju terminalne opreme v lasti Telekoma Slovenije.
Ključne besede: informacijski sistem, sistem WFM, upravljanje s spremembami
Objavljeno: 01.06.2018; Ogledov: 357; Prenosov: 23
.pdf Polno besedilo (1,86 MB)

2.
Model vrednotenja primernosti kandidatov za delovna mesta v zdravstvenem domu
Boštjan Milič, 2017, magistrsko delo

Opis: IZVLEČEK V magistrskem delu smo opisali nastali kadrovski odločitveni problem v Zdravstvenem domu Sežana. Obravnavali smo problem vrednotenja primernosti kandidatov za izbrano delovno mesto v zdravstvenem domu. Osredotočili smo se na tri delovna mesta (administratorja, zdravnika stomatologa in zdravnika pediatra) in najprej pridobili podatke o razpisanih delovnih mestih. V razpisih so bili podani kriteriji, s katerimi smo izdelali večparametrski model vrednotenja za vsako delovno mesto posebej. Te modele smo izdelali z računalniškim programom DEXi. Na podlagi tega programa smo vrednotili kandidate za delovna mesta. Izmed 334 prijavljenih kandidatov za delovno mesto administratorja smo z modelom ovrednotili in ugotovili, da je za delovno mesto najprimernejši ekonomist računovodske smeri. Podobno smo izbrali najprimernejša izmed 254 prijavljenih kandidatov za delovno mesto zdravnika stomatologa in med 145 prijavljenimi kandidati za novo delovno mesto zdravnika pediatra. Večparametrski model DEX se je izkazal za odlično alternativo pri izbiri novega kandidata za izbrano delovno mesto. Z uporabo metode šestih klobukov razmišljanja smo potrdili rezultate izbora kandidatov.
Ključne besede: kandidati, delovno mesto, večparametrski model vrednotenja, analiza SWOT, metoda šestih klobukov razmišljanja
Objavljeno: 02.03.2018; Ogledov: 487; Prenosov: 44
.pdf Polno besedilo (1,24 MB)

3.
Obrabna odpornost orodnega jekla za delo v vročem
Gašper Puš, 2018, magistrsko delo

Opis: Z vse bolj razširjeno uporabo visoko trdnih jekel pri izdelavi modernih komponent, predvsem v avtomobilski industriji, se povečuje tudi obremenitev preoblikovalnih orodij. Ta so izpostavljena kompleksnim obremenitvam kot so obraba, plastična deformacija in utrujanje, ki rezultirajo v nastanku poškodb in odpovedi orodja. Na splošno se kot osnovno lastnost karakterizacije orodja uporablja trdota, kar pa v zadnjem času ne zadošča. Potrebno je raziskovanje celotnega spektra mehanskih lastnosti, kakor tudi parametrov obrabne obstojnosti ter preoblikovalnosti. Preoblikovalna orodja so izpostavljena kombinaciji kompleksnih obremenitev. Da bi se ustrezno zoperstavili omenjenim obremenitvam in posledično z njimi nastalimi problemi, moramo poznati različne lastnosti materiala, vpliv legirnih elementov, proces toplotne obdelave in obnašanje materiala tekom le-te. Kljub temu, da je glavna mehanska lastnost trdota, pa na lastnosti preoblikovalnega orodja vplivajo še kombinacija tlačne in upogibne trdnosti ter lomne žilavosti, ki vplivajo na obrabno obstojnost, dobo trajanja orodja in njegovo vzdržljivost v industrijskem procesu.
Ključne besede: orodno jeklo, toplotna obdelava, trdota, lomna žilavost, tlačna trdnost, upogibna trdnost, obraba, obrabna obstojnost, koeficient trenja
Objavljeno: 26.02.2018; Ogledov: 523; Prenosov: 31
.pdf Polno besedilo (3,15 MB)

4.
Dejavniki za določanje ključnega dobavitelja v izbranem podjetju
Jure Krečič, 2017, magistrsko delo

Opis: Dejavniki, s katerimi se razvršča, izbira in določa ključne dobavitelje, so v današnjem času pomembna podlaga za ustvarjanje konkurenčne prednosti v podjetjih ali drugih ustanovah. Namen magistrskega dela je bil iz sistematičnega pregleda domače in tuje strokovne literature opisati in na podlagi empirične raziskave ugotoviti vpliv dejavnikov na strateško izbiro ključnega dobavitelja v izbranem podjetju. Vprašalnik smo poslali 151 dobaviteljem. Ugotovili smo, da daljše časovno obdobje sodelovanja pozitivno vpliva na boljše plačilne pogoje in da vpliv oddaljenosti dobavitelja statistično značilno vpliva na prodajno ceno. Na podlagi ugotovitev iz celotne raziskave smo zasnovali predloge za izboljšanje stanja na področju določanja ključnih dobaviteljev v izbranem podjetju. Z izidi iz naše raziskave smo pridobili nova znanja s področja poslovnih ved in zasnovali merski inštrument za lažje razvrščanje in določanje ključnega dobavitelja v podjetju ali drugi ustanovi.
Ključne besede: Dobavitelji, določanje, izbiranje, merski inštrument, nabava, podjetje, raziskava, razvrščanje
Objavljeno: 20.11.2017; Ogledov: 602; Prenosov: 40
.pdf Polno besedilo (1,22 MB)

5.
Implementacija poslovnih orodij korporacije Illinois tool works za optimiziranje planiranja v izbranem podjetju
Saša Oblak, 2017, magistrsko delo

Opis: Korporacija Illinois tool works (ITW) ima svoja podjetja po celem svetu in med njimi je tudi izbrano podjetje. Za boljše poslovanje ima pripravljena orodja, ki naj bi jih vsa podjetja implementirala v svoj del poslovanja. Zato smo se odločili, da z magistrskim delom preučimo vsa orodja in nakažemo smernice za implementacijo v poslovanje podjetja. To predstavlja velik izziv za podjetje, zato je motivacija na visoki ravni. Magistrsko delo bo osnova za vpeljavo določenih sprememb za optimizacijo poslovanja, ki bo do določene meri izločila dela brez dodane vrednosti. V osnovi je bilo potrebno najprej prepoznati namen posameznega orodja in ga identificirati s problemom znotraj podjetja. Delo vsebuje predstavitev orodja in dejanski primer rešitve, osrednji del naloge je osredinjen na orodje Stopnja povpraševanja na trgu (an. Market rate of demand – MRD), ki narekuje drugačno razmišljanje glede količine zalog končnih izdelkov. V povezavi s tem smo na osnovi analiz pripravili konkretne predloge za pomoč pri implementaciji. Pričakuje se pozitivne rezultate pri implementaciji vseh orodij v izbranem podjetju, saj so v podjetjih, ki so to že implementirala, prihranki visoki, med drugim pa se je znižal tudi koeficient obračanja zalog. Način vpeljave digitalnega kanbana v povezavi z novimi delovnimi nalogi in načinom naročanja materiala bo zahteven projekt, predvsem s stališča informacijske tehnologije. Praktična vrednost magistrskega dela je, da se ga lahko uporabi kot osnovo za začetek projekta implementacije poslovnih orodij.
Ključne besede: Stopnja povpraševanja na trgu, izboljšanje delovnih procesov, poenostavitev skupin izdelkov, pravilo 80/20, digitalni kanban, AB analiza, kazalnik obračanja zalog.
Objavljeno: 06.09.2017; Ogledov: 794; Prenosov: 48
.pdf Polno besedilo (3,34 MB)

6.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji
Teo Činej, 2017, magistrsko delo

Opis: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Ključne besede: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Objavljeno: 06.09.2017; Ogledov: 878; Prenosov: 59
.pdf Polno besedilo (888,85 KB)

7.
Analiza in model zmanjševanja neskladnosti pri umeščanju strojev na tržišče
Samo Hafner, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga predstavlja analizo in izdelavo modela za zmanjševanje neskladnosti pri umeščanju strojev na tržišče. V magistrskem delu najprej s kvantitativno analizo inšpekcijskih nadzorov ugotovimo, kateri proizvajalec produktov, ki ga podjetje Sg Agro distribuira, je najbolj problematičen glede neskladnosti. Nato analiziramo možne nepravilnosti najbolj problematičnih strojev glede na ugotovitve inšpektoratov med letoma 2011 in 2015 z analizo FMEA (Failure mode and effects analysis). Nalogo zaključuje predlagani proces nabave in odpreme blaga na tržišče, ki zmanjšuje neskladnosti pri umeščanju strojev na tržišče. S predlaganim modelom pričakujemo podrobnejšo kontrolo, manj neskladnosti na trgu in s tem racionalnejše poslovanje podjetja Sg Agro d.o.o.
Ključne besede: analiza FMEA, bločni diagram, inšpekcijski nadzor, kontrolni list, kvantitativna analiza
Objavljeno: 06.09.2017; Ogledov: 870; Prenosov: 44
.pdf Polno besedilo (1,45 MB)

8.
Trajnostna presoja tehnologije plazemskega uplinjanja za ravnanje z odpadki na lokalnem nivoju
Simona Sučić, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo obravnavali problematiko ravnanja z odpadki v Sloveniji na lokalni ravni in trajnostne učinke uporabe sodobnih tehnologij za predelavo odpadkov. Ocenili smo smiselnost izgradnje sodobne naprave za termično obdelavo odpadkov v izbrani lokalni skupnosti − občini Kočevje ter podali pregled aktualne zakonodaje in usmeritev Slovenije in Evropske unije, ki so povezane s termično predelavo odpadkov. Osredotočili smo se na tehnologijo plazemskega uplinjanja odpadkov, ki je sodobna tehnologija s številnimi okoljskimi prednostmi, vendar z občutljivo ekonomsko učinkovitostjo zaradi še vedno trajajočega razvoja in inovativnosti. Omejena ponudba tehnologij za komercialno uporabo in relativno visoki investicijski stroški so razlog za redke primere dobrih praks, ki so primerljive z razmerami v Sloveniji. Trend se lahko spremeni, saj ravno v zadnjih letih na trg prihajajo naprave za komercialno uporabo ustrezne velikosti, ki so vse bolj zanesljive. Ugotovili smo, da bi bila uvedba plazemskega uplinjanja odpadkov v občini Kočevje s tehnološkega in ekonomskega vidika izvedljiva. Investicija za izgradnjo naprave z zmogljivostjo predelave 10.000 ton odpadkov na leto je ocenjena na 22 milijonov evrov. Izračun, ki je bil opravljen za 20-letno preučevano obdobje investicije in upošteva 50 % subvencioniranje investicije, je pokazal, da bi bila vračilna doba investicije 10 let. Upravičenost izgradnje plazemskega uplinjanja odpadkov potrjujejo tudi številne koristi z družbenega, razvojnogospodarskega in okoljskega vidika. Slovenija bi si z novo napravo lahko zagotovila večji odstotek predelave nevarnih odpadkov na domačih tleh, občina Kočevje pa bi si povišala stopnjo energetske samooskrbe in zmanjšala obremenitev okolja v primerjavi s sedanjim stanjem, kar bi občanom omogočalo kakovostnejše pogoje za življenje.
Ključne besede: ravnanje z odpadki, termična predelava, plazemsko uplinjanje, pretvorba, izraba, energija, sintezni plin, toplota, lokalna raven
Objavljeno: 15.03.2017; Ogledov: 1288; Prenosov: 110
.pdf Polno besedilo (1,58 MB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh