Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Srečanja in obsedenosti v sodobnem mestu
Helene Thümmel, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na identiteto v urbanih prostorih, združuje teoretična prizadevanja in terensko raziskovanje z intervencijami v javnem prostoru v štirih evropskih mestih (#Gradec, #Ljubljana, #Trst, #Reka). Raziskava preizprašuje o manifestacijah in izvoru identitete v javnem prostoru, v kakšnih oblikah se ta lahko pojavi in v katerih praksah se pogosto uporablja za vizualizacijo. Besedilo dela se razvija vzdolž treh področij vedenja: Prvi del pokriva splošno raziskavo (3//sessions) o izbranih elementih in strukturah sodobnega mesta. Drugi del je študij specifične prakse in poskusov identifikacije prebivalcev mesta (4//obsessions). Praktično delo (//preveč večernih zabav) sestavlja vrsta intervencij, pri čemer so pozicije (prostorsko, čustveno, politično, družbeno) #označene z betonskimi kockami velikosti 12x12x12cm. Intervencije zastavljajo vprašanja o aktualni oziroma dominantni pripovedi. Kocke so lahko postavljene kot provokacija, kot pikselacija #urbanega prostora, kot ustvarjanje #skupnega območja ali služi kot #spomenik, itd. Tretji del (5//again!) je dokumentacija praktičnega dela magistrskega zaključnega projekta. Intervencije v javnem prostoru imajo namen osvetliti probleme urbanega okolja in težave v procesu identifikacije. Zadnji del se osredotoča na avtoričin osebni pristop k projektu in izhaja predvsem iz njene umetniške prakse v javnem prostoru.
Ključne besede: urbani prostor, javni prostor, okolje, identiteta, meščan, uporabnik, situacija, umetnost, akcija, intervencija
Objavljeno: 24.04.2018; Ogledov: 455; Prenosov: 13
.pdf Polno besedilo (13,60 MB)

2.
Vpliv barv na dojemanje in doživljanje
Inga Mijatović, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi se osredotočamo predvsem na dejavnike prednostne izbire barve in simpatije za določeno barvo ter jih skušamo povezati z uporabo funkcionalne barve v vsakdanjem življenju. Skozi primerjalno analizo uporabe barv v različnih okoliščinah in uporabe barv v zdravilske namene potrdimo tezo: pomembnost individualnega pristopa k namenski uporabi barv. Skozi teoretično vrednost in asociativne konotacije barvam, ki jih v praktičnem delu naloge podamo obiskovalcem, spodbujamo zaznavo občutenja posameznika za določeno barvo. Večino ustaljenih praks uporabe barv je posplošenih na množično uporabo, pri tem pa se ne upošteva predispozicije posameznika. Nujno je obravnavati posameznikovo prednostno izbiro barv, asociativno konotacijo, psihofizično stanje in njegove želje ter potrebe pri izdelavi osebnostne barvne shematike. Le na tak način lahko zagotovimo celostno obravnavo in postopoma vzpostavimo barvno ravnovesje posameznika. Individualni pristop bi nedvomno pripomogel k večji in bolj namenski uporabi barve pri posameznikih v vsakdanjem življenju.
Ključne besede: barve, barvna predispozicija, individualni pristop, pozitivni učinki barv
Objavljeno: 12.01.2018; Ogledov: 486; Prenosov: 13
.pdf Polno besedilo (26,48 MB)

3.
Odpadki druge generacije - po stopinjah nekega punka
Dunja Danial, 2017, magistrsko delo

Opis: Teoretični del magistrske naloge je posvečen nastanku praktičnega magistrskega projekta, dokumentarnega filma Odpadki druge generacije – po stopinjah nekega punka. Naloga je sestavljena iz dveh sklopov. V prvem delu je vzpostavljen teoretskozgodovinski kontekst, v katerem je nastajal moj film – vse od začetka dokumentarnega filma pa do danes. Na kratko je predstavljen nastanek in razvoj dokumentarizma, osnovne značilnosti sodobnega dokumentarnega filma in njegove zvrsti, ki so relevantne za ta praktični projekt, s poudarkom na punku v glasbenem dokumentarcu. Povzeti so najbolj uveljavljeni načini klasifikacije dokumentarnih filmov glede na kategorijo in način reprezentacije, ki so postavili temelje, na katere se zanašajo avtorji in gledalci. Drugi del opisuje nastajanje avtorskega dokumentarnega projekta skozi vse faze: predprodukcijo, produkcijo, poprodukcijo, promocijo, distribucijo in prikazovanje, od ideje, raziskave, strukturiranja zgodbe, priprave scenarija, iskanja arhivskega foto- in videogradiva, priprav na snemanje filma in samo snemanje pa vse do montaže, izbora glasbe ter končnega oblikovanja slike in zvoka. Zaključen je s kritično refleksijo lastnega dela, ki bodoče avtorje lahko opozori na nekatere pasti, v katere se začetniki v svetu filma zlahka ujamejo.
Ključne besede: dokumentarni film, predprodukcija, produkcija, poprodukcija, glasba, zgodovina, dokumentarno, punk, do-it-yourself, Slovenija
Objavljeno: 12.01.2018; Ogledov: 435; Prenosov: 27
.pdf Polno besedilo (1,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh