Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TV-serije
Urška Djukić, 2014, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: magistrske naloge, TV-serija, serialnost, televizija, film, kino, mediji, prihodnost, spletne serije, mini serije, transmedijske serije
Objavljeno: 22.01.2015; Ogledov: 2574; Prenosov: 77
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Post Colonial Dilettantes
Rajat Sharma, 2018, magistrsko delo

Opis: The thesis begins a discourse into a need of an Indian film theory by exploring and analysing the plenitude of relevant western theories. In order to do so it lays down certain concrete relationships between ideologies, terminologies and their effect; as in what exactly post colonial means, why it is important to understand the impact of colonisation on culture and thus on one of the most mass consumed medium in India; films. The thesis explores the depths and complexity of the relationship of these two and the other influences that sprout from it for example the intensity of colonisation as a cultural project and its influence on the social reality of the people, artists, thinkers (and in our case specifically filmmakers) , who in turn reflect on this culture through various mediums including films. The thesis examines the western plethora of film theory in order to accentuate the contrast between film and cinema in the west and east and thus the subsequent need to bring forth a new ‘Eastern Film theory’.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Post Colonialism, Cultural genocide, Cinematic Apparatus, Baudry, Political cinema, Brecht, Counter Cinema, Feminist film theory, Laura Mulvey, Douchet, Lacan, Anti Imperialism, Third Cinema, Solanas and Getino, Third Manifesto, Indian Cinema, Satyajit Ray, Consumerism
Objavljeno: 19.11.2018; Ogledov: 583; Prenosov: 35
.pdf Polno besedilo (4,58 MB)

3.
Otroci v slovenskem celovečernem filmu
Mery Gobec, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo Otroci v slovenskem celovečernem filmu obravnava razvoj otroškega in mladinskega slovenskega filma. Pri tem se sprašuje predvsem, v kakšni vlogi nastopajo otroci, katere ideološke misli podajajo in na kakšen način je njihova umestitev v zgodbo indikator političnega, socialnega in družbeno-kulturnega stanja v našem prostoru. V magistrsko delo je vključen tudi kronološki pregled otroških in mladinskih filmov, ki veljajo za najpomembnejše v slovenski kinematografiji. Ugotavljam, da se je idejna sporočilnost slovenskih celovečernih filmov z otroki spreminjala glede na ustaljen politični sistem. Če so obravnavani filmi vse od 50. let dalje pogosto podajali misel o partizanskem junaštvu in pomembnosti protiokupatorskega boja (nekateri obravnavani filmi pa izražajo idejo kvarnega vpliva tujcev in drugačnih, do česar v magistrski nalogi zavzemam kritičen odnos) so v 70. in 80. letih že izražali kritično misel o tedanjem sistemu. S prihodom 80. in 90. let (in »nove dobe«) je očiten vse pogostejši vpliv ameriške pop kulture in hollywoodskega filma. Seveda ne v vseh primerih, a vendar je očitno, da se mnogi filmi tovrstnega žanra še vedno držijo manj in bolj opaznih kompleksov, ki se jih slovenski otroški in mladinski film očitno še ni uspel popolnoma znebiti.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Otroci, otroški film, mladinski film, konstrukt otroške čistosti, individualizem, kolektivizem, družbene vrednote, humanizem, kapitalizem, socializem, izobrazba, medgeneracijski nagovor, futurizem, eskapizem v ameriško kulturo, otroci – odrasli, moški – ženska, pristno slovensko
Objavljeno: 29.11.2018; Ogledov: 650; Prenosov: 45
.pdf Polno besedilo (1,99 MB)

4.
Zvijačnost Uma
Nataša Lanieri Shakespeare, 2019, magistrsko delo

Opis: Kipar Jakov Brdar upodobi Slavoja Žižka kot eksplozivno napravo meteor. Nebesno telo pridrvi v atmosfero, zagori in zasveti z bleščečo svetlobo. Usmeri se v izbrano tarčo z namenom, da jo raztrešči. Vse v skladu z Lacanom: vsaka simbolna struktura mora vsebovati element, ki uteleša trenutek nemogočega, okoli katerega je nameščena. To je hkrati nemogoče in realno. Metafora meteor poantira Žižkovo intelektualno prodornost, njegov eksplozivni levičarski aktivizem, njegovo napoved novega komunizma.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: eksplozivna, naprava, meteor, Lacan, Žižek
Objavljeno: 11.03.2019; Ogledov: 444; Prenosov: 40
.pdf Polno besedilo (701,16 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh