Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Odnos med vodji in zaposlenimi v sobi za igro poker
Grega Leban, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni rezultati in ugotovitve, vezani na raziskavo odnosa med vodji in zaposlenimi v sobi za igro poker, ki smo jo izvedli z anketiranjem uslužbencev igralniško zabaviščnega centra Perla, podjetja Hit d.d.. Sama preučitev medsebojnega odnosa med vodji in zaposlenimi na delovnem mestu je tudi predstavljala cilj diplomskega dela. V ta namen sta bili pripravljeni dve vrsti anketnih vprašalnikov, vprašalnik, ki so ga rešili vodje (tako imenovani floormani) ter vprašalnik, ki so ga rešili zaposleni (tako imenovani krupjeji). Izpolnjenih je bilo 71 anket, od tega 59 s strani zaposlenih in 12 s strani vodij. Po opravljenem anketiranju smo podatke, pridobljene iz rešenih vprašalnikov, strnili v grafe. Ti kažejo odziv vodij in zaposlenih na trditve, vezane na medsebojni odnos na delovnem mestu ter na zadovoljstvo z delom, ki ga opravljajo tako eni kot tudi drugi, in hkrati predstavljajo rezultate te raziskave. Temu je sledila temeljita analiza podatkov, po kateri smo izluščili ključne ugotovitve opravljene raziskave. Izkazalo se je, da se mnenje vodij in zaposlenih glede njihovega odnosa ne razlikuje bistveno, hkrati pa smo prišli do spoznanja, da so oboji, vodje in zaposleni, zadovoljni z odnosom, ki ga imajo v sobi za igro poker oziroma so mnenja, da je ta relativno dober.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: medosebni odnosi na delovnem mestu, odnos med vodji in zaposlenimi, soba za igro poker, floorman, krupje
Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 2558; Prenosov: 157
.pdf Polno besedilo (1,17 MB)

2.
FLUKTUACIJA IN ODSOTNOST Z DELA V IZBRANIH ORGANIZACIJAH
Simon Marolt, 2016, diplomsko delo

Opis: Ni skrivnost, da prav vsak, ki ima kapital, lahko ustanovi podjetje ter kupi opremo in stroje, ne more pa kupiti delovne klime in znanja, saj slednje v podjetje prinesejo ljudje, ki se tam zaposlijo, zato mora vodstvo poskrbeti, da se njegovi zaposleni na svojih delovnih mestih dobro počutijo in s svoje strani na ta način podjetju doprinesejo največ, kar lahko. Prav gotovo drži, da je delovna klima povezana tudi z absentizmom in fluktuacijo. Iz letnih poročil podjetja Mineralka, d. o. o., je izhajalo, da se med obema enotama kažejo velika odstopanja, kar vpliva tako na kvaliteto izdelkov kot na cenovno politiko, ima pa lahko negativen vpliv tudi na druge dejavnike poslovanja družbe kot celote. Zato smo se odločili preveriti delovno klimo v obeh enotah, tako v matični družbi Sloveniji kot tudi v avstrijski podružnici. V diplomski nalogi najprej na kratko spoznamo teoretična izhodišča absentizma in fluktuacije, sledi predstavitev matične slovenske družbe in avstrijske podružnice. Da bi ugotovili vzroke za absentizem in fluktuacijo, se v nadaljevanju izvede konkretna raziskava obeh pojavov za obdobje dveh poslovnih let, potem pa vsem zaposlenim v obeh podjetjih razdeli anketne vprašalnike, da bi tudi na podlagi njihovih odgovorov ugotovili, kakšne so razlike med podjetjema oz. kateri dejavniki v največji meri vplivajo na oba omenjena pojava kot tudi na splošno zadovoljstvo zaposlenih. V zadnjem delu naloge so predstavljeni rezultati ankete, predlogi za izboljšanje delovne klime in ukrepi, za katere delodajalec pričakuje, da bodo zmanjšali pojavljanje absentizma in fluktuacije v obeh podjetjih.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: absentizem, fluktuacija, delovna klima, vprašalnik, analiza, promocija zdravja
Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 2619; Prenosov: 188
.pdf Polno besedilo (6,50 MB)

3.
Revitalizacija podjetja s pozitivnim pristopom
Urška France, 2016, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje je ustvarjeno in v svet poslano s poslanstvom, da s svojim izdelkom/storitvijo služi čim večjemu številu kupcev/strank. Njegova uspešnost je merjena skozi udejanjanje ključnih ciljev in odvisna od sposobnosti soočanja in premoščanja neuspehov. Nenaklonjene razmere podjetje nemalokrat oddaljijo od začrtane poti uresničevanja ciljev, zavirajo njegovo uspešno delovanje ali celo ogrozijo njegov obstoj. Takrat se podjetje znajde pred vprašanjem kako naprej. Zato je smiselno preučiti, kako lahko zaposleni s pozitivnim pristopom ohranijo vero v cilje podjetja in kako z razvojem veščine afirmativnega poizvedovanja iščejo načine za doseganje le-teh. V prvem delu diplomske naloge je podana teoretična opredelitev afirmativnega poizvedovanja skozi ključne koncepte. Najpogosteje uporabljen proces afirmativnega poizvedovanja je podrobneje predstavljen skozi njegove elemente: afirmativna tema, pozitivno jedro, faze razodetja, vizionarstva, načrtovanja in udejanjanja na primeru obravnavanega podjetja (France) z namenom njegove revitalizacije. V drugem delu je predstavljena raziskava mnenja uporabnikov športne prehrane. S pomočjo ankete so podrobneje preučene spletne nakupovalne navade ciljne skupine in pridobljena ocena zadovoljstva s spletno trgovino bodyfit.si. Namen raziskave je prepoznati želje in potrebe ciljne skupine kot osnove za izboljšave spletne trgovine bodyfit.si in nadgradnjo le-te v spletni portal s predstavitvenimi stranmi podjetja, blogom itd.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: afirmativno poizvedovanje, pozitivno jedro, vitalne sile, pozitivna transformacija, revitalizacija, afirmativni pogled, afirmativna tema, 4-D cikel, razodetje, vizionarstvo, načrtovanje, udejanjanje, spletna trgovina, pozitivno delovno okolje
Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 2809; Prenosov: 171
.pdf Polno besedilo (1,22 MB)

4.
ISKANJE PREDLOGOV IZBOLJŠAVE ORGANIZACIJSKE KLIME V IZBRANEM PODJETJU
Armand Zavec, 2016, diplomsko delo

Opis: Organizacijska klima je, kot že same besede povedo, obnašanje ter dojemanje vseh vidikov okolja v katerem zaposleni delujejo ter sodelujejo med seboj. Posamezna organizacija je predstavljena kot celota. Za vsako podjetje je pomembno, da je v delovnem okolju ugodna organizacijska klima. V ta namen sem tudi jaz preveril stanje organizacijske klime v okolju izbranega podjetja, kjer sem opravljal praktično usposabljanje. Da bi natančno preveril organizacijsko klimo v podjetju, sem za zaposlene pripravil vprašalnik, katerega sem oblikoval na spletni strani www.1ka.si. Tako sem lahko razposlal anketo med sodelujoče. Dobljene podatke sem nato obdelal s pomočjo programa Microsoft Excel, in predstavil podrobno analizo trenutnega stanja organizacijske klime v obliki grafov ter povprečnih vrednosti samih dimenzij. Po opravljeni raziskavi smo ugotovili, da se podjetje kot organizacija mora posvetiti v vprašalniku najslabše ocenjenim dimenzijam. V mojem primeru sta bili to dimenziji nagrajevanja ter ocena vodstva.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, izbrano podjetje, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 2631; Prenosov: 189
.pdf Polno besedilo (1,12 MB)

5.
PREVERJANJE KAKOVOSTI STORITEV V GOSTINSKEM LOKALU
Vanja Pauletić Jug, 2017, diplomsko delo

Opis: V današnjem času je veliko gostinskih lokalov pri nas, konkurence v gostinstvu pa je ogromno. Gostinski lokali ponujajo vse več, stranke postajajo zahtevnejše, saj postaja hitrost življenja večja in zahtevnejša. Poslanstvo gostinskega lokala je, da v prijetnem in modernem okolju ponuja oddih od vsakdanjika, da se gost sprosti ob dobri glasbi, kvalitetni postrežbi, poseže po dnevnem časopisu in prebrska po elektronski pošti ali prebere novice na svetovnem spletu. Z diplomskim delom želimo organizaciji, ki se bo v prihodnosti ukvarjala z gostinsko dejavnostjo, predstaviti nekatere nove smernice, ki vplivajo na počutje gosta, ter pojasniti, kako pomembna je kakovost storitve, ki si jo gost želi v gostinskem lokalu. Kakovost storitve je pokazatelj zadovoljne stranke, ki se vrača. Če je bilo zadoščeno vsem njegovim potrebam, lahko pričakujemo velik odziv novih strank. Tako se zadovoljstvo uporabnikov storitev oceni po zasedenosti gostinskega lokala. Na svetovnem spletu smo z anketnim vprašalnikom zastavili anketirancem nekaj ključnih vprašanj, ki so se nanašala na kakovost oziroma storitve, ki si jih stranke želijo uporabljati v dobrem gostinskem lokalu. Z analizo anketnega vprašalnika smo pridobili vizijo, mnenja in tržno razumevanje, kako se lahko lokal prilagodi mestnemu okolju ter kaj stranke pričakujejo v izbranem gostinskem lokalu.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: gostinski lokal, gost, kakovost, storitev, stranka, komunikacija
Objavljeno: 10.07.2017; Ogledov: 2081; Prenosov: 143
.pdf Polno besedilo (838,16 KB)

6.
Merjenje notranje organizacijske klime in njen vpliv na uspešnost v izbrani organizaciji
Valter Gorjan, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema področje organizacijske klime in zadovoljstva zaposlenih v izbrani organizaciji. Na razpoloženje zaposlenih v organizaciji vplivajo različni dejavniki, kot so komunikacija, usposabljanje, medosebni odnosi, vodenje in pripadnost organizaciji. Vse to je pri raziskovanju organizacijske klime treba podrobno analizirati. Tema diplomskega dela je bila izbrana, ker doslej v izbrani organizaciji ni bila še nikoli opravljena tovrstna raziskava. S pomočjo le-te je mogoče prepoznati dejavnike, ki negativno vplivajo na klimo in zadovoljstvo zaposlenih. Rezultati analize namreč kažejo, da organizacijska klima znotraj izbrane organizacije trenutno ni najbolj ustrezna, zato so v diplomskem delu podani predlogi in smernice za njeno izboljšanje. Predlogi se posebej dotikajo sledečih slabše ovrednotenih področij s strani zaposlenih: notranje komuniciranje, razvoj kariere, nagrajevanje, strokovno usposabljanje, motiviranost in zavzetost.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: organizacijska klima, merjenje organizacijske klime, dimenzije organizacijske klime, zadovoljstvo, ustvarjalnost, inovativnost, sodelovanje, informiranje, motivacija, nagrajevanje, kariera, vodenje, komunikacija, medosebni odnosi, izobraževanje, usposabljanje
Objavljeno: 12.03.2019; Ogledov: 1030; Prenosov: 64
.pdf Polno besedilo (2,08 MB)

7.
Problematika brezposelnosti mladih s poudarkom na prekarnosti
Nataša Kovačova, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se bomo podrobneje posvetili težavam mladih, ki se soočajo z brezposelnostjo. Srečali se bomo tudi s pojmom mobilnost mladih in posebej opisali pojem fleksibilnost trga dela s poudarkom na temeljnih ugotovitvah glede stanja na trgu dela v Sloveniji. Osredotočili se bomo še na problematiko pojma »prekarnosti«, ki označuje negotovo, začasno, občasno in (navadno slabo) plačano delovno aktivnost. Gre za delo in delovne aktivnosti, ki predstavljajo izrazito socialno negotovost, saj imajo prekarni delavci bistveno manj pravne varnosti od delavcev znotraj standardnih oblik zaposlitev. Prekarnost ni pravni pojem. Najpogostejša pravna oblika prekarnega dela je prikrito delovno razmerje. Ugotoviti želimo, ali je tovrstna oblika izkoriščanja mladih temeljni vzrok, da mladi zapuščajo državo in si iščejo varnejše oblike zaposlitve drugje po svetu. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga pripravili na spletni strani 1ka.si, smo pridobili različne informacije in različna mnenja mladih o brezposelnosti ter načinu reševanja problema brezposelnosti in vstopa na trg dela.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: mladi, brezposelnost, trg dela, problematika, prekarnost
Objavljeno: 01.10.2018; Ogledov: 1200; Prenosov: 74
.pdf Polno besedilo (861,00 KB)

8.
Nadgradnja mentorskega stila vodenja na poti do višje stopnje odličnosti
Peter Ferfoglia, 2018, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je ugotoviti, kako doraščajoči s svojim inovativnim in nevsakdanjim pogledom doživljajo svoje življenje za pridobivanje kompetenc uspešnega vodenja, organizacije, nadziranja in motiviranja tako samostojnega kot tudi skupinskega dela ter ali in kako nas s svojim pogledom ter ob vstopu v podjetje/organizacijo lahko usmerijo v prihodnost s svojo inovativnostjo in kreativnostjo. Le priložnost jim moramo dati in jih ne smemo vklepati v obstoječa pravila igre. Glavni rezultat dela je anketa, ki smo jo pripravili za vzorčno populacijo odraščajočih mladih in jo analizirali in obdelali s podatkovnim rudarjenjem. Rezultate smo primerjali z vsesplošnimi pravili managementa in primeri dobre prakse, kjer je naš cilj preveriti, ali lahko z novimi spoznanji nadgradimo temeljne značilnosti mentorskega stila vodenja za doseganje višje stopnje odličnosti podjetniških timov in timskega dela nasploh. Ugotovili smo, da sta podatkovno rudarjenje in umetna inteligenca mentorskemu managerju zelo v korist. S temi metodami in z vodenjem obogatenim s čustveno inteligenco in s polno odprtostjo v kreativnost lahko mentorski vodja prinaša novega zagona k odličnosti.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: mentorski stil vodenja, podatkovno rudarjenje, komunikacija, čustvena inteligenca
Objavljeno: 01.10.2018; Ogledov: 1249; Prenosov: 108
.pdf Polno besedilo (1,97 MB)

9.
Analiza organizacijske klime v storitvenem podjetju Codognotto d. o. o.
Kaja Brankovič, 2018, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili pojem organizacijske klime ter njene dejavnike. Diplomska naloga je razdeljena na poglavja za lažjo preglednost in razumevanje. Ključne točke organizacijske klime smo preverjali na podlagi štirinajstih dimenzij organizacijske klime. Vsako izmed dimenzij smo podrobno opredelili ter analizirali na podlagi pridobljenih odgovorov. Empirični del diplomskega dela je zasnovan na anketi, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v storitvenem podjetju Codognotto d. o. o.. V raziskovalnem delu smo interpretirali rezultate skozi tabele in grafe ter predlagali možnosti za izboljšavo obstoječega stanja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: organizacijska klima, Codognotto d. o. o., odnosi, zadovoljstvo, predlogi
Objavljeno: 01.10.2018; Ogledov: 1174; Prenosov: 92
.pdf Polno besedilo (1,20 MB)

10.
ORGANIZACIJSKA KLIMA V IZBRANEM PODJETJU
Manja Bodiroža, 2020, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje ali organizacija si želi, da se njihovi zaposleni v delovnem okolju počutijo sproščeno, razumljivo in spoštujoče, saj s takim vzdušjem v največji meri pripomorejo k boljšemu delovanju samega podjetja oziroma organizacije. Zaradi dobrega počutja v delovnem okolju, zaposleni začnejo ustvarjati pozitivne informacije o organizaciji, sodelavcih, vodstvu in tako pripomorejo k prepoznavnejši podobi samega podjetja. V diplomskem delu je torej podrobno opisan sam pojem »organizacijska klima« in predstavljen skozi natančnejše definiranje vseh dimenzij, ki se uporablja pri raziskovanju »vzdušja« v podjetju. Z anonimnim anketnim vprašalnikom je opravljena raziskava klime v podjetju VRC, s katero se je prepoznalo dejavnike, ki negativno vplivajo na organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih. Na podlagi končnih rezultatov predlagamo izboljšave slabo ocenjenih dimenzij, ki bodo kasneje podjetju pomagale do izboljšanja organizacijske klime.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Organizacijska klima, dimenzije organizacijske klime, podjetje, organizacija, vzdušje.
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 377; Prenosov: 20
.pdf Polno besedilo (1,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh