Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TV-serije
Urška Djukić, 2014, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: magistrske naloge, TV-serija, serialnost, televizija, film, kino, mediji, prihodnost, spletne serije, mini serije, transmedijske serije
Objavljeno: 22.01.2015; Ogledov: 2582; Prenosov: 78
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Šiška (p)osebno
Dino Schreilechner, 2015, diplomsko delo

Opis: Namen teoretičnega dela diplomske naloge je osvetliti ozadje razvoja praktičnega diplomskega projekta, kratkega dokumentarnega filma Šiška (p)osebno. Besedilo na naslednjih straneh je zato sestavljeno iz dveh sklopov: Prvi del je namenjen vzpostavitvi žanrskega in zgodovinskega konteksta, v katerem je nastajal diplomski film. V njem je strnjeno povzetih več kot 120 let razvoja dokumentarnega filma v - vse od prvih posnetkov resničnega dogajanja prek razvoja avtorskega izraza v tridesetih, medvojnega in povojnega obdobja do velikih sprememb in novih možnosti, ki jih prinaša digitalizacija. Posebna pozornost je namenjena kratkemu pregledu zgodovine slovenskega filma in predstavitvi najbolj uveljavljenega načina klasifikacije dokumentarnih filmov glede na način reprezentacije. Prvi del zaokrožuje kratek teoretski uvod v promocijo dokumentarnih filmov - področje, ki je še danes pogosto zapostavljeno. Drugi del predstavlja podroben opis nastajanja avtorskega dokumentarnega projekta - od ideje in okoliščin, ki so pripeljale do izbire teme prek obširnih raziskav, strukturiranja zgodbe in priprave scenarija. Iskreno so predstavljene vse težave, s katerimi se avtor srečuje pri produkciji, torej snemanju filma, in izzive, ki jih novincu na tem področju postavlja postprodukcija - torej montaža posnetega gradiva v smiselno celoto ter dodatna obdelava slike in zvoka, ki bistveno prispevata k kakovosti končnega izdelka. Besedilo se zaključi s pregledom najbolj kritičnih točk v praktičnega projekta ter razmislekom o možnih izboljšavah in nadgradnji projekta.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: dokumentarni film, produkcija, video, film, dokumentaristika, zgodovina, Ljubljana, Šiška 
Objavljeno: 24.09.2015; Ogledov: 2613; Prenosov: 170
.pdf Polno besedilo (3,00 MB)

3.
Diskusija po filmu /Vitanje v vesolju - Sunita/
Serguei Vorobiov, Samo Stanič, Ervin Hladnik-Milharčič, Jasna Hribernik, druga izvedena dela

Opis: V okviru festivala Pixxelpoint v letu 2016 (kuratorica prof. Rene Rusjan, programska direktorica Akademije umetnosti (AU) Univerze v Novi Gorici), v sredo, 7.12. so v Kulturnem domu Nova Gorica na diskusiji po filmu /Vitanje v vesolju - Sunita/, sodelovali sodelavci UNG: prof. dr. Samo Stanič in doc. dr. Sergei Vorobiov ter sodelavka AU, avtorica filma, Jasna Hribernik. Pogovor je vodil Ervin Hladnik Milharčič.
Najdeno v: osebi
Povzetek najdenega: ...Vorobiov ter sodelavka AU, avtorica filma, Jasna Hribernik. Pogovor je vodil Ervin Hladnik Milharčič....
Ključne besede: Vitanje v vesolju - Sunita: film, stiki med znanostjo un umetnostjo, diskusija
Objavljeno: 08.12.2016; Ogledov: 1682; Prenosov: 0
.pdf Polno besedilo (3,36 MB)

4.
Godard, Coutard in svojilni zaimki
Vida Habjanič, 2017, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu se posvečam načinu dela v manjših filmskih produkcijah. Osredotočam se na začetke dela Jean-Luc Godarda, enega najprepoznavnejših avtorjev Francoskega novega vala. Na začetku 60. let se je popolnoma spremenil odnos do filma, zaradi česar je prišlo do velikih sprememb v načinu dela. Skupina mladih filmskih kritikov, ki so se združili pod okriljem revije Cahiers du Cinéma, je naredila odločilen korak s tem, da so poleg pisanja kritik začeli snemati svoje filme in se označili za Avtorje. Družbene in politične okoliščine so jim pomagale, da so se z minimalnimi sredstvi lotili prvih celovečercev, ki so prav zaradi svoje drugačnosti prevzeli občinstvo tako doma kot v tujini. Novi val je tako ogromne, epske produkcije knjižnih adaptacij spremenil v majhna improvizirana snemanja po stanovanjih avtorjev in v lokalih, kjer so preživljali svoj čas. Tu začnem iskati podobnosti z lastno produkcijo praktičnega dela tega diplomskega dela. Skoraj 60 let kasneje, je filmska industrija popolnoma drugačna. Dandanašja filmska produkcija je preplavljena s posebnimi efekti zaradi česar med vsemi računalniškimi animacijami in virtualno resničnostjo na velikih platnih le redko vidimo "resnično življenje", za prikaz katerega so se tako zelo zavsemali takrat. Tudi ustvarjalcev je vedno več. V času, ko lahko vsak posameznik s telefonom posname, kar si zaželi, je težko izstopati. Kakor je bilo tresenje v rokah držane kamere 60 let nazaj revolucionarno, je sedaj nekaj vsakdanjega in velikokrat lahko izgleda amatersko. Kako lahko torej dandanašnji mali študentski projekt brez proračuna izstopi iz poplave amaterskih in polprofesionalnih izdelkov? Pri snovanju svojega filma sem se odločila, da stopim korak nazaj, se približam svoji inspiraciji, in uporabim 16 mm film. Skozi nalogo analiziram, kako ta odločitev vpliva na potek dela in končni izdelek, predvsem v danih pogojih majhne produkcije.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Jean-Luc Godard, Raoul Coutard, Francoski novi val, 16mm film, Krasnogorsk 3, Svojilni zaimki
Objavljeno: 12.01.2018; Ogledov: 1143; Prenosov: 26
.pdf Polno besedilo (41,66 MB)

5.
Odpadki druge generacije - po stopinjah nekega punka
Dunja Danial, 2017, magistrsko delo

Opis: Teoretični del magistrske naloge je posvečen nastanku praktičnega magistrskega projekta, dokumentarnega filma Odpadki druge generacije – po stopinjah nekega punka. Naloga je sestavljena iz dveh sklopov. V prvem delu je vzpostavljen teoretskozgodovinski kontekst, v katerem je nastajal moj film – vse od začetka dokumentarnega filma pa do danes. Na kratko je predstavljen nastanek in razvoj dokumentarizma, osnovne značilnosti sodobnega dokumentarnega filma in njegove zvrsti, ki so relevantne za ta praktični projekt, s poudarkom na punku v glasbenem dokumentarcu. Povzeti so najbolj uveljavljeni načini klasifikacije dokumentarnih filmov glede na kategorijo in način reprezentacije, ki so postavili temelje, na katere se zanašajo avtorji in gledalci. Drugi del opisuje nastajanje avtorskega dokumentarnega projekta skozi vse faze: predprodukcijo, produkcijo, poprodukcijo, promocijo, distribucijo in prikazovanje, od ideje, raziskave, strukturiranja zgodbe, priprave scenarija, iskanja arhivskega foto- in videogradiva, priprav na snemanje filma in samo snemanje pa vse do montaže, izbora glasbe ter končnega oblikovanja slike in zvoka. Zaključen je s kritično refleksijo lastnega dela, ki bodoče avtorje lahko opozori na nekatere pasti, v katere se začetniki v svetu filma zlahka ujamejo.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: dokumentarni film, predprodukcija, produkcija, poprodukcija, glasba, zgodovina, dokumentarno, punk, do-it-yourself, Slovenija
Objavljeno: 12.01.2018; Ogledov: 1680; Prenosov: 141
.pdf Polno besedilo (1,72 MB)

6.
Magični realizem v filmih Wesa Andersona in Emirja Kusturice
Mateja Nikolić, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je najprej opredeljen magični realizem, izpostavljeni so njegovi vplivi in pod-žanri. Sledi opis rabe tega žanra v literaturi, televiziji in filmu, nato pa zgodovina neodvisnega filma in pomen filmskega avtorstva ali auteurstva, ki se povezuje z umetniškimi deli režiserja Wesa Andersona. Po kratkem opisu njegove filmske kariere sledi predstavitev Emira Kusturice; njegove avtorske biografije in prakse. Kratka razprava predstavi kako so politični nemiri vplivali na jugoslovanski film in posledično na filmske zgodbe Kusturice. Sledi primerjava dveh filmov obeh avtorjev, kjer so izpostavljene podobnosti v strukturi podajanja zgodbe in njenih elementov na eni ter kadriranja na drugi strani. Po zaključku teoretičnega dela sledi opis procesa nastajanja mojega študentskega filma in kratka kritična analiza tega dela.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Film, magični realizem, absurdnost, teatralnost, nadrealizem, Anderson, auteur, Kusturica, Jugoslavija, Balkan, filmografija, stilizacija
Objavljeno: 12.04.2018; Ogledov: 1254; Prenosov: 79
.pdf Polno besedilo (3,28 MB)

7.
Jacques Tati
Taja Košir Popovič, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo povezuje raziskovalni in praktični del. Išče stičišča med ustvarjalnim opusom režiserja Jacquesa Tatischeffa – Tatija in avtorskim kratkim igranim filmom Ondine, ki ga je avtorica zasnovala in režirala. Naloga govori nad navdušenjem subtilnega izražanja velikega umetnika Tatija. Njegov občutek za opazovanje ljudi ter vživljanje v njihovo psiho in značaje je avtorico nagovoril, da je tudi v svojem pristopu do raziskovanja možnosti oblikovanja značajev glavnih junakov filma Ondine globje vstopila v proučevanje vzvodov, ki narekujejo naše obnašanje, reakcije, interakcije. Prav tako jo je očarala Tatijeva sposobnost za vživljanje v komične, na trenutke absurdne prizore, ki jih spretno niza v nove, nenavadne situacije. Te gledalca presenetijo in nasmejijo. Ob estetiki, ki je brezčasna in zelo avtorsko zaznamovana, aktualna tako v času nastanka Tatijevih filmov kot danes, je prepoznala še eno stično točko s tem, kako v svojem avtorskem pristopu dojema prostor in čas, kaj zanjo pomeni lepota. V prvem, teoretičnem delu zato predstavlja Tatija in njegov umetniški opus in s tem zariše polje, znotraj katerega se giblje njen način ustvarjanja. Povezuje življenjsko pot režiserja in igralca, izbrane filme, nato pa se podrobneje posveti filmu Playtime in ključnim gradnikom, ki jih je avtor sestavil v neponovljiv filmski izraz. Drugi, praktični del, prikazuje avtoričino pot – zakaj in kako se je lotila snovanja filma Ondine, kaj jo je navdihovalo in kje je našla odgovore na ustvarjalne izzive pri Tatiju. Nadaljuje s predstavitvijo procesa priprav, snemanja in post-produkcije filma.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Film, Jacques Tati, estetika režija, scenografija, realnost, Ondine
Objavljeno: 02.08.2018; Ogledov: 1312; Prenosov: 60
.pdf Polno besedilo (2,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh