Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uvajanje metode 20 ključev v podjetje
Nerma Čotar, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Osnovni namen diplomskega dela je predstaviti probleme poslovanja, komunikacije in organizacije znotraj podjetja ter spoznati metodo 20 ključev, ki skuša oceniti trenutno stanje v podjetju in najti ustrezne izboljšave. V obravnavanem podjetju smo opravili intervjuje s šestimi zaposlenimi ter izvedli anketiranje o predlogih za izboljšanje stanja na področju štirih sidrnih dejavnikov. Na osnovi izidov iz vprašalnika smo ugotovili, da so bili ti dobro sprejeti (povprečna ocena 4,4) ter da se predlogi po pomembnosti malo razlikujejo (standardni odklon 0,54). Ugotovitve iz teoretičnega pregleda domače in tuje strokovne literature ter spoznanja iz opravljene terenske raziskave v izbranem podjetju naj bi lastnikom, managerjem in zaposlenim služile kot pripomoček za trajnostno izboljševanje poslovanja.
Found in: osebi
Keywords: management, metoda 20 ključev, podjetje, predlogi, vprašalnik
Published: 08.07.2015; Views: 3331; Downloads: 235
.pdf Fulltext (1,08 MB)

2.
Strateško načrtovanje v dejavnosti turizma in gostinstva: študija primera turistične destinacije v izbrani mestni občini
Martin Bizjak, 2015, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu obravnavamo problematiko strateškega managementa v izbrani turistični destinaciji, ker smo na področju raziskovanja in predhodnega preučevanja omenjene problematike identificirali raziskovalno vrzel. Namen magistrskega dela je, na podlagi sistematičnega pregleda domače in tuje strokovne literature ter zasnovi konceptualnega modela strategije razvoja turizma, empirično preveriti stopnjo razvitosti strateškega načrtovanja turistične in gostinske dejavnosti v izbrani turistični destinaciji ter podati morebitne predloge za izboljšanje stanja. Za empirični del raziskave smo uporabili kvalitativno metodo raziskovanja in oblikovali raziskovalna vprašanja ter nato opravili intervju s štirimi predstavniki turističnih ponudnikov in tremi predstavniki organizacij, ki so vpete v lokalni turizem. Ugotovili smo, da tako konkurenčne prednosti kot družbena odgovornost in vrednote statistično značilno vplivajo na uspešnost turističnega podjetja. Izidi iz raziskave predstavljajo prispevek k širšemu vpogledu na strateški management v turizmu ter bodo uporabni za vse tiste, ki se teoretično, raziskovalno ali strokovno ukvarjajo s to dejavnostjo.
Found in: osebi
Keywords: Management, organizacija, raziskava, strateški management, turistična destinacija
Published: 29.09.2015; Views: 2869; Downloads: 315
.pdf Fulltext (1,06 MB)

3.
4.
Dejavniki kakovosti storitev v poročni agenciji
Teo Činej, 2017, master's thesis

Abstract: Zadovoljstvo uporabnikov s kakovostjo izdelka ali storitve je opredeljeno kot eden izmed bistvenih dejavnikov pri uspešnosti podjetja ali druge organizacije. Kot študent Univerze v Novi Gorici sem naredil raziskavo s področja trženja dejavnikov kakovosti storitev v izbrani poročni agenciji. Namen magistrskega dela je predstaviti teoretična izhodišča o kakovosti ter empirično preveriti idejno zasnovo in možnosti za poslovanje v konkretni organizaciji z vidika zadovoljstva uporabnikov storitve. S standardiziranim vprašalnikom smo opravili empirično raziskavo na vzorcu 82 anketirancev, v kateri smo ugotavljali zadovoljstvo s kakovostjo trženja poročnih storitev. Na podlagi analiziranih rezultatov smo ugotovili, da so bili naročniki, pri 5% izvedbi in povprečni oceni 3,39, zadovoljni z kakovostjo storitve, v primeru ko gre za izvedbo storitev za njihove posebne dogodke. V skupini »vrste dogodka« so razlike v povprečjih glede urejenosti. Ključni dejavnik poslovanja je trženje visoko kakovostnih storitev. Ugotovitve raziskave prinašajo nova znanja in veščine, ki nam bodo služile kot podlaga za izdelavo strateškega načrta v izbranem podjetju.
Found in: osebi
Keywords: Anketa, dejavniki kakovosti, management, podjetje, raziskava, storitve, zadovoljstvo.
Published: 06.09.2017; Views: 1897; Downloads: 134
.pdf Fulltext (888,85 KB)

5.
Dejavniki za določanje ključnega dobavitelja v izbranem podjetju
Jure Krečič, 2017, master's thesis

Abstract: Dejavniki, s katerimi se razvršča, izbira in določa ključne dobavitelje, so v današnjem času pomembna podlaga za ustvarjanje konkurenčne prednosti v podjetjih ali drugih ustanovah. Namen magistrskega dela je bil iz sistematičnega pregleda domače in tuje strokovne literature opisati in na podlagi empirične raziskave ugotoviti vpliv dejavnikov na strateško izbiro ključnega dobavitelja v izbranem podjetju. Vprašalnik smo poslali 151 dobaviteljem. Ugotovili smo, da daljše časovno obdobje sodelovanja pozitivno vpliva na boljše plačilne pogoje in da vpliv oddaljenosti dobavitelja statistično značilno vpliva na prodajno ceno. Na podlagi ugotovitev iz celotne raziskave smo zasnovali predloge za izboljšanje stanja na področju določanja ključnih dobaviteljev v izbranem podjetju. Z izidi iz naše raziskave smo pridobili nova znanja s področja poslovnih ved in zasnovali merski inštrument za lažje razvrščanje in določanje ključnega dobavitelja v podjetju ali drugi ustanovi.
Found in: osebi
Keywords: Dobavitelji, določanje, izbiranje, merski inštrument, nabava, podjetje, raziskava, razvrščanje
Published: 20.11.2017; Views: 1835; Downloads: 129
.pdf Fulltext (1,22 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top