Repozitorij Univerze v Novi Gorici

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZBOR NAJPRIMERNEJŠEGA NAČINA ZA ANALIZO KOMENTARJEV GOSTOV ZA IZBRANI SLOVENSKI HOTEL
Irenej Karnel, 2018, diplomsko delo

Opis: Hoteli morajo za svoj dolgoročni obstoj in rast stremeti k nenehnim izboljšavam in poslovni odličnosti. S tem mislimo na razvoj novih, boljših in dodatnih storitev, ker z današnjimi storitvami ne bodo zadovoljili potrebe gostov jutri. Ključ do razumevanja potreb gostov je, da jih razumemo ter iz njihovih realnih občutkov, potreb, strahov in pričakovanj dobimo podlago za izboljšave. Diplomsko delo opisuje in raziskuje načine za analiziranje komentarjev in ocen gostov na spletnih mestih ter opisuje pomen komentarjev za hotel. S pomočjo literature smo prepoznali več različnih načinov, ki jih hotel lahko uporablja. Cilj diplomskega dela je s pomočjo vodstva hotela izbrati najprimernejši način za spremljanje komentarjev gostov in na podlagi delovanja prikazati možnosti za konkretne izboljšave ponudbe v izbranem hotelu. Izbrani ponudnik nam je omogočil testno uporabo programa, s pomočjo katerega smo pridobili analize, ki so bile osnova za ugotavljanje morebitnih izboljšav v hotelu. Podjetje lahko polno izkoristi sistem le, če ugotovitve, ki jih pridobi iz sistema, prenese v podjetje do tiste ravni, kjer je moč odločanja za spremembe.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Spletni komentarji, hotel, načini za analizo, izboljšave
Objavljeno: 23.10.2018; Ogledov: 1454; Prenosov: 73
.pdf Polno besedilo (461,60 KB)

2.
Prepoznavnost izbrane zavarovalne družbe in trženje njihovih storitev v Upravni enoti Ajdovščina
Luka Česen, 2019, diplomsko delo

Opis: Konkurenca na področju zavarovalništva je velika in trg zahteven. Zavarovalnice med seboj tekmujejo za prepoznavnost svojih ponudb in storitev. Zavarovanje pomeni varnost pred določenim dogodkom ali dejstvom. V trženjskem smislu je zavarovanje prodaja obljube zavarovalnice na zavarovalnem trgu z namenom, da v primeru škodnega dogodka nadomesti finančne posledice, poškodbe ali izgube z odškodnino. Na enega ključnih dejavnikov, ki odločajo o sklenitvi zavarovanja pri izbrani zavarovalnici, vpliva profesionalni zavarovalni zastopnik. Življenjska zavarovanja so dolgoročna zavarovanja, saj se večinoma sklepajo za zavarovano obdobje daljše od 10 let. Stranka se z odločitvijo o sklenitvi življenjskega zavarovanja sreča lahko le enkrat v življenju. Za sklenitev življenjskega zavarovanja se odločimo, ker želimo zagotoviti varnost družini v primeru smrti, dodatna sredstva k pokojnini ali dodatno zavarovanje za poplačilo kredita, ki smo ga najeli v primeru naše smrti. Zavarovalnica Adriatic Slovenica d. d. nudi strankam svoje storitve v stabilni, razvejani tržni mreži tudi na območju upravne enote Ajdovščina. V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili zavarovanje na splošno, oblike življenjskih zavarovanj, trženje zavarovalnih storitev, dejavnost, trg in položaj Skupine AS (Adriatic Slovenica d. d.). V analitičnem delu smo analizirali prepoznavnost Adriatic Slovenica d. d. in trženje zavarovalnih storitev na območju upravne enote Ajdovščina. Z analizo o prepoznavanju Skupine AS in trženjskih zavarovalnih storitev smo prišli do sklepov in ugotovitev, ki bi morda pomagali podjetju, da bi z večjim marketinškim vložkom bolj pritegnili potrošnike.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Adriatic Slovenica d. d., zavarovalnica, zavarovalništvo, trženje zavarovalnih storitev, prepoznavanje, analiza, sociodemografski vpliv
Objavljeno: 03.04.2019; Ogledov: 1140; Prenosov: 71
.pdf Polno besedilo (1,85 MB)

3.
Postavitev osnove za oblikovanje prodajne strategije izbranega podjetja na osnovi avtentičnih diferenciacijskih prednosti
Tomaž Kalin, 2019, diplomsko delo

Opis: Najemanje superračunalniških zmogljivosti v oblaku se hitro razvija in zato se tudi trg in potrebe kupcev hitro spreminjajo. S pomočjo superračunalniških zmogljivosti v oblaku lahko podjetja svoj razvojni proces bistveno pohitrijo in s tem prihranijo na času, potrebnem za razvoj novih produktov, in lahko nov produkt hitreje predstavijo na trgu. Za to, da lahko neko podjetje uporablja superračunalniško infrastrukturo za izvajanje simulacij, je potrebnega veliko znanja znotraj podjetja in finančna stabilnost podjetja. Da lahko podjetje uspešno trži najemanje superračunalniške infrastrukture v oblaku, se mora posluževati dobre in dovršene prodajne strategije, ki je oblikovana izključno za tak tip storitve in se od klasičnih prodajnih strategij pri določenih postopkih razlikuje. Pazljivo mora uporabljati tudi komunikacijske kanale, da lahko potencialnim kupcem sporoči ustrezno sporočilo, s katerim povečuje zavedanje in zvestobo podjetju. V diplomskem delu smo se osredotočili na oblikovanje osnove prodajne strategije na podlagi avtentičnih diferenciacijskih prednosti, ki smo jih izluščili na podlagi izkušenj podjetja in s pomočjo SWOT-analize ter profiliranja ciljnih kupcev. Na podlagi pridobljenih rezultatov in izkušenj zaposlenih v podjetju smo oblikovali osnovo za prodajno strategijo najemanja superračunalniških zmogljivosti v oblaku in jo podkrepili z uporabo ključnih komunikacijskih kanalov, ki so potrebni za pravilno izpeljavo celotnega prodajnega cikla, s poudarkom na osebni prodaji.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Superračunalništvo, računalništvo v oblaku, avtentične prednosti, prodajna strategija, osebna prodaja
Objavljeno: 22.07.2019; Ogledov: 880; Prenosov: 63
.pdf Polno besedilo (438,47 KB)

4.
Poenotenje in optimizacija poslovnih procesov ob združevanju izbranih podjetij
Patrik Makovec, 2019, diplomsko delo

Opis: Združevanje podjetij je aktualno že več desetletij. Podjetja se namreč na konkurenčnem trgu borijo za obstanek, hočejo zmanjšati stroške poslovanja, povečati svoj dobiček in povzdigniti svoje ime. Za uspešno združitev je potrebno poenotiti procese obeh podjetij in jih optimizirati, kar ni enostavna naloga. Z usposobljenim vodstvom in vizijo podjetja se lahko zastavljeni cilj doseže. Ideja diplomske naloge je nastala v okviru praktičnega usposabljanja v podjetju GEN-I, s sodelovanjem pri projektu poenotenja poslovnih procesov ob nameravani združitvi podjetij GEN-I d.o.o. in Elektro energija d.o.o. Diplomska naloga zajema pregled teorije o združevanju podjetij, poenotenju in optimizaciji poslovnih procesov. Pri poenotenju in optimizaciji poslovnih procesov izbranih dveh podjetij je poudarek na procesih, ki se nanašajo na urejanje sprememb na merilnih mestih za odjem električne energije. V praktičnem delu naloge je najprej analiza sprememb na merilnih mestih in popis omenjenih procesov obeh podjetij. Procesi so prikazani z diagrami poteka in besednimi opisi. Sledi analiza razlik in poenotenje izbranih procesov med GEN-I ter Elektro energijo. Za optimalno delovanje združenih podjetij so podani še optimizirani procesi urejanja sprememb na merilnih mestih, s katerimi bi se procesi bolj avtomatizirali in prilagodili stranki. Glavni rezultati optimizacije bi bili, da bi pri urejanju sprememb združeno podjetje razlikovalo procese glede na vrsto spremembe na merilnih mestih, ravno tako bi stranke ločevalo na obstoječe in neobstoječe, z namenom poenostavljenja postopka z vidika stranke. Prednost bi imelo avtomatsko aktiviranje pogodb in blokiranje merilnega mesta. Glavni pristop stranke do željenega urejanja sprememb na merilnih mestih bi bil preko spletne strani podjetja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: združevanje podjetij, poslovni proces, poenotenje, optimizacija, urejanje sprememb na merilnih mestih
Objavljeno: 20.07.2020; Ogledov: 293; Prenosov: 20
.pdf Polno besedilo (1,23 MB)

5.
Priprava podlage za oblikovanje strategije trženja v izbranem podjetju
Lucija Rutar, 2020, diplomsko delo

Opis: Trženje je strateška funkcija v podjetju, ki vse ostale poslovne funkcije povezuje s trgom in je soodgovorna za donosnost poslovanja. Namen podlage za oblikovanje strategije trženja je priprava osnove za učinkovito trženjsko strategijo, ki temelji na ključnih razlikovalnih prednostih podjetja in s pomočjo katere bo podjetje Parcom d.o.o. Nova Gorica doseglo zastavljene dolgoročne poslovne in trženjske cilje. Glede na pričakovanja ciljnih skupin kupcev, značilnosti trga ter ob upoštevanju ponudbe glavnih konkurentov smo v diplomski nalogi s pomočjo vodstva podjetja identificirali edinstveno prednost podjetja ali tako imenovano veliko obljubo podjetja, na kateri sloni tudi vizija prihodnjega razvoja. Z namenom dobro analizirati trenutno trženjsko stanje podjetja smo naredili natančen pregled dosedanjih trženjskih aktivnosti na področju prodaje in trženja; pri tem smo poudarek namenili varnostnim rešitvam ter spletni trgovini, kjer podjetje vidi priložnost za uspeh. Predstavili smo tudi rezultate ankete, s katerimi smo skušali analizirati trženjske aktivnosti in konkurenčne prednosti konkurenčnih podjetij. Na podlagi pregleda dosedanjih trženjskih aktivnosti ter analize konkurence smo opredelili priporočila za prihodnje kratkoročne in dolgoročne trženjske ukrepe, ki jih bo podjetje moralo izvesti. Velik poudarek smo namenili prodaji po spletu, ki za podjetje predstavlja novost v zasledovanju trenda digitalizacije odnosov s kupci in večanja pomembnosti spletne prodaje.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Strategija trženja, trženjske aktivnosti, varnostne rešitve, spletna trgovina, trženjski ukrepi.
Objavljeno: 28.10.2020; Ogledov: 121; Prenosov: 9
.pdf Polno besedilo (1,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh