Repository of University of Nova Gorica

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pošta Slovenije kot prodajni kanal za trgovsko blago : diplomsko delo
Janez Maček, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V časih, ko je konkurenca na trgu vse večja in pogoji poslovanja vse bolj zahtevni, je treba spremljati in prilagajati poslovanje z namenom doseganja čim boljših poslovnih rezultatov. Podjetja iščejo najboljše poslovne partnerje, ki jim na tej poti lahko najbolj pomagajo. Če razumemo lastno poslovanje in navade kupcev, lahko s tem znanjem lažje zadovoljujemo potrebe in želje tako poslovnih uporabnikov kot klasičnih kupcev. Pri izbiri poslovnih parterjev moramo biti zato pazljivi, da izbiramo parterje, ki imajo produkt ali storitev, ki jo lahko trgovec trži in prodaja, ker si jo kupci na trgu želijo in so jo pripravljeni po postavljeni ceni tudi plačati. Podjetje si prizadeva zagotoviti najboljšo uporabniško izkušnjo, ukvarja se s pridobivanjem novih strank in stremi k temu, da čim bolj zadovolji potrebe obstoječih strank, pa tudi poslovnih partnerjev. V diplomskem delu smo z namenom natančnega prikaza prodaje storitev in blaga naredili analizo na področju prodaje, s poudarkom na stanju prodaje glede na pretekla leta. Na osnovi prodajnih rezultatov preteklih let smo opredelili vzroke za trenutno stanje in ukrepe za izboljšavo. Podali smo tudi ugotovitve, če je podjetje primeren partner za sodelovanje pri prodaji blaga in storitev z drugimi podjetji oz. poslovnimi partnerji, ter to tudi obrazložili.
Keywords: diplomske naloge, prodaja, poslovanje, dobavitelji, prodajni kanali, asortiment
Published in RUNG: 28.02.2024; Views: 334; Downloads: 8
.pdf Full text (1,84 MB)

2.
Analiza skladnosti koncepta poslovnega dogodka s ciljem utrjevanja strategije lastne blagovne znamke v visokotehnološkem podjetju : /
Jani Pavletič, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili pretežno na organizacijo poslovnega dogodka in njegovo skladnostjo s poslovnimi in strateškimi cilji podjetja. Govorili bomo pretežno o eni izmed poslovnih enot podjetja Instrumentation Technologies, in sicer poslovni enoti Libera. Podjetje Instrumentation Technologies vsakoletno organizira pomemben poslovno-marketinški dogodek, ki je eden glavnih komunikacijskih orodij za pridobivanje povratnih informacij s strani končnih odjemalcev. Izvedli smo analizo obstoječega stanja v podjetju, analizirali ciljni segment, konkurenco in pretekle poslovno-marketinške dogodke Libera Workshop. Na koncu smo podali tudi rezultate anket o zadovoljstvu udeležencev letošnjega dogodka Libera Workshop in predloge za nadaljnjo delo. Namen diplomskega dela je ugotoviti skladnost koncepta in organizacije poslovno-marketinškega dogodka Libera Workshop z vizijo in poslovnimi cilji podjetja Instrumentation Technologies na podlagi teoretičnih izhodišč in izvedbe empirične raziskave.
Keywords: Strateški marketing, poslovno-marketinški dogodek, marketinško komuniciranje.
Published in RUNG: 25.09.2017; Views: 4439; Downloads: 289
.pdf Full text (1,06 MB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top